pomiar
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
wg mnie tragedia, strzal momentu na 400nm, pozniej nic sie nie dzieje a moment lici bardzo mocno.
niepotrzebne obciazenie sprzegla, dwumasu itp
niepotrzebne obciazenie sprzegla, dwumasu itp
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wynika ze sprzeglo i dwumas poleca jako pierwsze
Odczucia na pewno sa takie ze jest przy ok 2000obr mocny kop w fotel a pozniej coraz mniej czuc przyspieszenie
A powinno byc zupelnie na odwrot
Odczucia na pewno sa takie ze jest przy ok 2000obr mocny kop w fotel a pozniej coraz mniej czuc przyspieszenie
A powinno byc zupelnie na odwrot
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 15:39 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Autko napewno jedzie lepiej niż seria, dlatego twoje odczucia są pozytywne.
Jak wgrasz kiedyś porządny soft i sobie porównasz z tym co masz teraz to nie wrócisz juz do tego, zaręczam ci to.
Kiedyś miałem boxa i wydawało mi się że jest super, ale jak zrobiłem sofcik to dopiero mi się oczy otworzyły jak auto ciągnie w całym zakresie obrotów.
Twój wykresik wygląda podobnie jak mój z boxem, mocny strzał i spadek mocy.
podjedz lepiej gdzieś, żeby ktoś to dopieścił i bedzie cacy.
powodzenia
Jak wgrasz kiedyś porządny soft i sobie porównasz z tym co masz teraz to nie wrócisz juz do tego, zaręczam ci to.
Kiedyś miałem boxa i wydawało mi się że jest super, ale jak zrobiłem sofcik to dopiero mi się oczy otworzyły jak auto ciągnie w całym zakresie obrotów.
Twój wykresik wygląda podobnie jak mój z boxem, mocny strzał i spadek mocy.
podjedz lepiej gdzieś, żeby ktoś to dopieścił i bedzie cacy.
powodzenia
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
<wymoderowano>
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nic dodac nic ujacstania-PL pisze:Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij do mojego wykresu, chłopaki troche sie napracowali nad tym softem, ale chyba tragedii nie ma.
Ja bym jeszcze podjechał na twoim miejscu na normalną hamownie i dał porządny wykres bo ten ze str1 to jak ołówkiem rysowany.
Ja bym jeszcze podjechał na twoim miejscu na normalną hamownie i dał porządny wykres bo ten ze str1 to jak ołówkiem rysowany.
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 19:20 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dokladnie najpierw trzeba zrobic porzadny wykres.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości