końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob maja 16, 2009 00:02

u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm :grin:


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » ndz maja 17, 2009 00:14

Adrian1980 pisze:u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm
390 ?? chyba troche za dużo


Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » ndz maja 17, 2009 00:49

KonradzikIV pisze:
Adrian1980 pisze:u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm
390 ?? chyba troche za dużo
mam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomas :grin:


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz maja 17, 2009 09:27

Hamownia chyba mocno optymistyczna...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz maja 17, 2009 11:13

mam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomas
pokaż :)

390 jest osiagalne w zakresie 2300-2600 rpm

po zalożeniu 216 moj golf takimi niutonami walił na inercji, że do 2500 rpm to sa wartosc dawki paliwa ponizej seryjnego softu bo tak chetnie jechal na dole ze ciezko go bylo okielznac



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » ndz maja 17, 2009 21:57

cowboy pisze:
mam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomas
pokaż :)

390 jest osiagalne w zakresie 2300-2600 rpm

po zalożeniu 216 moj golf takimi niutonami walił na inercji, że do 2500 rpm to sa wartosc dawki paliwa ponizej seryjnego softu bo tak chetnie jechal na dole ze ciezko go bylo okielznac
wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc, soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miescie :jezor:

Obrazek


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 18, 2009 09:18

Adrian1980 pisze:soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miescie :jezor:
390NM przy 2250 rpm to i tak niewykorzystana moc, niepotrzebne obciązenie na korbowody, skrzynie i połosie...

wygląda na soft pod seryjny osprzęt i po założeniu 216 dowaliło momentu że hej...

ja bym tam zdjął koksu, a w/w elementy silnika i napędu na pewno Ci podziękują za to :)



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 13:54

cowboy pisze:
Adrian1980 pisze:soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miescie :jezor:
390NM przy 2250 rpm to i tak niewykorzystana moc, niepotrzebne obciązenie na korbowody, skrzynie i połosie...

wygląda na soft pod seryjny osprzęt i po założeniu 216 dowaliło momentu że hej...

ja bym tam zdjął koksu, a w/w elementy silnika i napędu na pewno Ci podziękują za to :)
czyli polecacie zmniejszyc moment i przeniesc go w górę ?? czyli bede musial jeszcze podjechac na jakas korekte...

dlaczego sadzisz ze nie wykorzystana moc ??


Czarny turboklekocik

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn maja 18, 2009 14:01

panowie jakie wtryskiwacze były by odpowiednie do mk3 1.9tdi 1z 90koni zeby mu podniesc osiagi i dynamike co jescze mozna dosroic do tych wtysków zeby wyciągnąc troszke konia :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn maja 18, 2009 14:04

Adrian1980 pisze: wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc
Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...
A suszare masz seryjną??
Wg mnie bez sensu jest taki moment dawać jak potem spada na łeb na szyje... No ale co kto lubi.
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 14:05 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 18, 2009 14:32

Adrian1980 pisze:czyli polecacie zmniejszyc moment i przeniesc go w górę ?? czyli bede musial jeszcze podjechac na jakas korekte...
zmniejszyć na dole... żeby poprawić górę to nie takie proste, bo duży momeny na górze oznacza dużą moc :)
Szumal pisze:Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...
a Dynometem sie hamuje na 3 biegu :helm:



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 14:33

Szumal pisze:
Adrian1980 pisze: wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc
Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...
A suszare masz seryjną??
Wg mnie bez sensu jest taki moment dawać jak potem spada na łeb na szyje... No ale co kto lubi.
hamowane dynometem, wczesniej auto dokładnie ważone, suszarka seryjna z cisniniem 1,2bara


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn maja 18, 2009 19:49

kozak pisze:Hamownia chyba mocno optymistyczna...
Jaka hamownia,taki wynik. :grin:


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn maja 18, 2009 21:21

sagon pisze:
kozak pisze:Hamownia chyba mocno optymistyczna...
Jaka hamownia,taki wynik. :grin:

Dokładność dynometu przy założeniu iż parametry podane są dobrze są mniejsze niż 1% poza tym samochód testowany jest w jego naturalnych warunkach, na drodze - nie ma np. problemu ze złym nawiewem, przez co dokładność pomiaru często jest wyższa niż na hamowni podwoziowej w pomieszczeniu, częstotliwość nanoszenia danych na wykres: 60razy na obrót koła a na większości inercji jest tylko 18. Moc oraz moment obrotowy podawany jest z dokładnością do 0.1KM i 0.1Nm a obroty przy których te parametry są osiągane co do 1 obr.
Hamownia Dynomet, tak samo jak hamownia Maha, Vtech i prawdopodobnie każda inna opiera sie na takiej samej zasadzie działania, na rolce lub kole w przypadku Dynometu, zakładany jest czujnik mierzący obroty, po przetworzeniu cyfrowym zamieniane są na informacje akceptowalne dla komputera i dalej juz soft liczy koniki. Rozchodzi się o to aby dokładnie zbadać przyspieszenie znając masę rolki w przypadku dynometu masę auta i wiedzac w jakim czasie ta masa została przyspieszona i dzięki temu czujnikowi możemy wyliczyć jaka siła była potrzebna do wykonania tej pracy .
A przecież nikt nie powie złego słowa na temat stacjonarnej hamowni MAHA za kupę hajsu bo jak taka hamownia może być nieprecyzyjna… i ludzie myślą że ten wynik który dostaną jest najprawdziwszy z prawdziwych i tak samo przekłada się to na warunki drogowe… nie pisze tego wcale że niewiadomo jakim jestem zwolennikiem dynometu bo nie jestem, tylko wkurza mnie jak ktoś wypisuje brednie w stylu „ jaka hamownia taki wynik” nie mając przykładu popierającego jego słowa… proszę pokaż np. dwa wykresy jednego auta: z obciążeniówki a drugi z dynometu i zobaczymy wtedy jak jest różnica… i po takiej prezentacji możemy powiedzieć „jaka hamownia taki wynik” :chytry:


Czarny turboklekocik

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości