Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob kwie 18, 2009 13:04

cowboy, heh widzę ze mamy ten sam IC :)) Wg mnie bardzo fajny jest i produkowany od 2003 roku więc te Ic są w dobrym stanie i zasyfione bardzo nawet :) Jak go oceniasz ?? w sęsie na jaką moc będzie wystarczający ??

[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 13:06 ]
cowboy pisze:dalej ponawiam prośbę - czy ktoś ma aluminiowe kolanko 90 st. fi 50mm ?

kupie, zamienie za kwasówke, cokolwiek :)
a kwasiaka nie będziesz chciał sprzedać ? bo potrzebuje takie kolanka bym mógł dospawać wlaśnie fi 50 i 90st



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob kwie 18, 2009 15:50

Jaką grubość ma taki icek?


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob kwie 18, 2009 20:07

sagon pisze:Jaką grubość ma taki icek?
Renault Megane 590mm dł. 200mm szer. 50mm gr. 118cm2 pow. 5,9 L pojemność

5 cm grubości, ładne szeroki kanały

ja temp nie logowałem jeszcze ale czuje różnice, jest bardziej pojemny niz ten z Sharana - jestem bardzo zadowolony :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob kwie 18, 2009 20:45

To jak będziesz miał logi,to wklej,bo interesuje mnie jaka jest obecnie temperatura w dolocie.Może warto o czymś takim pomyśleć.
Pozdrawiam.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » ndz kwie 19, 2009 16:25

cowboy pisze:Renault Megane 590mm dł. 200mm szer. 50mm gr. 118cm2 pow. 5,9 L pojemność

5 cm grubości, ładne szeroki kanały
a mógłbyś jeszcze napisać jakiej średnicy są rurki wlot/wylot?

ps. nadawałaby się ten icek do przeróbki żeby wlot i wylot zrobić z tej samej strony? jak są w nim kanały poziomo?
przerobiłbym go tak
Obrazek
albo tak
Obrazek
w zaleznosci jak mi lepiej spasuje, tylko czy bedzie recyrkulacja powietrza oto jest pytanie :P

jeszcze zapytam, te 5,9l na ile KM styknie?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 21:15 przez Jackq, łącznie zmieniany 3 razy.


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 20, 2009 08:26

Jackq pisze:przerobiłbym go tak
jak przerobisz tak boczne tanki to popsujesz ten intercooler

zobacz że na wlocie z góry sa takie jakby kierownice powietrza żeby równomiernie rozprowadzać strumień powietrza po całym rdzeniu



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » wt kwie 28, 2009 20:17

a może mi ktos napisać jak ida rurki wewnątrz takiego ic? pionowo czy poziomo, bo jak poziomo to myślę ze nie popsuje i uda mi sie taka przeróbka.


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt kwie 28, 2009 22:02

Jackq pisze:a może mi ktos napisać jak ida rurki wewnątrz takiego ic? pionowo czy poziomo, bo jak poziomo to myślę ze nie popsuje i uda mi sie taka przeróbka.
idą poziomo ale nie zmiania to faktu że nie da się go przerobić tak jak pokazałeś bez większego rzeźbienia...
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 22:03 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.



misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » pt maja 01, 2009 21:20

fmic mam i ja w moim mk4


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
Damilo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 17, 2007 18:08
Lokalizacja: R-do-M / UK
Kontakt:

Post autor: Damilo » sob maja 02, 2009 17:44

witam posiadam fmic w mk3 tdi afn z klima wiec napewno ciezko to wsadzic wszystko jednak jakos sie uporalem ... fotki wszystkie w temacie EDIT1 strona 12
pozdraiwam
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 17:46 przez Damilo, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow :blush:
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+ :bigok:

misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » sob maja 02, 2009 21:24

tak wyglada u mnie fmic :green_fuck: Obrazek Obrazek Obrazek


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob maja 02, 2009 21:35

Damilo, wiesz może jakie są różnice w temperaturach w porównaniu z seryjnym?
Chodzi mi o dolot.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » sob maja 02, 2009 22:39

misiowaty pisze:tak wyglada u mnie fmic
napisz coś wiecej - co to za cooler jak poprowadziles rury itd.



Awatar użytkownika
Damilo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 17, 2007 18:08
Lokalizacja: R-do-M / UK
Kontakt:

Post autor: Damilo » ndz maja 03, 2009 07:43

sagon pisze:Damilo, wiesz może jakie są różnice w temperaturach w porównaniu z seryjnym?
Chodzi mi o dolot.
niewiem sorki


viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow :blush:
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+ :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości