Lista Turbiny od Karambola--- nowa cena 900zł

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » ndz kwie 26, 2009 13:56

lolo_golf pisze:To ja zapytam jaka jest cena ARLa z kolektorem ale bez oddania swojej ?

Bo z oddaniem widze ze 900zł.
ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn kwie 27, 2009 15:30

Kaktus_dj pisze:
lolo_golf pisze:To ja zapytam jaka jest cena ARLa z kolektorem ale bez oddania swojej ?

Bo z oddaniem widze ze 900zł.
ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi
1000zł



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn kwie 27, 2009 18:52

wirus_kamil pisze:Teraz jeszcze jedno pytanie bo mam dylemat miedzy GT 17/20 a 18/20. Duża różnica będzie w wydajności ? I jak wygląda sprawa z rzeźba ? Domyślam się że 17/20 podchodzi P&P a jak to w przypadku 18/20 ??
też jestem ciekawy tego, może jakiś guru sie wypowie



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn kwie 27, 2009 22:14

18/20 chyba ma roztoczona strone goraca zeby wszedl wirnik od gt 18, wiec rzezby zadnej nie ma, bo reszta zostaje jak w AWX/ARL zalezy czy z kolektorem czy bez. Poza tym grubszy walek siedzi w obu.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn kwie 27, 2009 22:35

a jak z wydajnością GT 17/20 a 18/20?



Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » pt maja 01, 2009 11:36

Dokonałem zakupu turbiny gt 1749v u autokaramol i jak narazie jestem zadowolony. Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pt maja 01, 2009 16:28

Jak u was jest bo u mnie turbo awx/arl od 2200 obr sie rozkreca, tak ma byc?
Ogolnie jestem takze zadowolony z zakupu :green_fuck:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn maja 04, 2009 07:56

sagon pisze:W passatach B5 z silnikami AFN map sensor wbudowany był już w rurę,więc wystarczyło tylko zmienić go na inny i poprawić mapkę.
Tylko w nowszych AFNach tak bylo.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 04, 2009 10:41

18/20 chyba ma roztoczona strone goraca zeby wszedl wirnik od gt 18, wiec rzezby zadnej nie ma, bo reszta zostaje jak w AWX/ARL zalezy czy z kolektorem czy bez. Poza tym grubszy walek siedzi w obu.
czyli GT18/20 ma czesc gorącą z AWX ?

a czy jest taka hybryda GT18/22 - tak żeby czesc zimna miała mocowanie rury na opaske a nie na ta szybkozlaczkę ?

moja hybryda AWX/ARL cos zaczyna pogwizdywac i czuje ze ma powoli dosc po 2 latach i zastanawiam sie nad czyms na jakies 1,7-1,8 Bara z dobrym dołem, bo jak mi przyjdzie do glowy zalozyc pompe 11 i wtryski 230 to zeby dala rade tak lajtowo na 180-190KM

no i zastanawiam sie nad 17/20 lub 18/22 czy moze 18/20 ?

jak z jakoscia teraz u karambola ? ja trafilem w miare dobrze, niby teraz lepiej ale ostatnio przeczytalem ze wirnik obcieral o obudowe...



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn maja 04, 2009 11:03

18/20 ma zimna na opaske, taka mi zrobil karambol.

ja bym bral 18/22 zapas zawsze bedzie, a rwyjscie na IC mozna przereobic tak zeby pasowalo na opaske ;)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn maja 04, 2009 11:41

kozak pisze:18/20 ma zimna na opaske, taka mi zrobil karambol.

ja bym bral 18/22 zapas zawsze bedzie, a rwyjscie na IC mozna przereobic tak zeby pasowalo na opaske ;)
18/22 ma większego laga co odczuwa sie na miescie, wiec jak kto woli..moim zdanie 18/200 jest gicio


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn maja 04, 2009 11:41

cowboy pisze:a czy jest taka hybryda GT18/22 - tak żeby czesc zimna miała mocowanie rury na opaske a nie na ta szybkozlaczkę ?
Wszystkie 18/22 karambolowe maja wyjscie na opaske bo strona zimna to GT25 rozwiercone pod wirnik z 22.

18/22 musisz sie liczyc z tym ze dol bedzie na pewno gorszy niz awx/arl i tym podobne turbiny.

Jest to roznica odczuwalna.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn maja 04, 2009 14:27

A no to co innego, myslalem, ze w gt 18/22 jeszcze tak bardzo sie tego nie odczuwa.

Cowboy, bierz gt 18/20, u mnie smiga i jest poki co dobrze :bajer:



Awatar użytkownika
wirus_kamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lut 12, 2008 12:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wirus_kamil » pn maja 04, 2009 18:39

Ja dziś zamówiłem GT18/20 :) Tylko nie wiem czy brać od razu z kolektorem czy nie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości