Hybrydowe wtryskiwacze 216cc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Hybrydowe wtryskiwacze 216cc
Witam
Mam zamiar w moim AFNie zmienić wtryskiwaczen na hybrydy 216. Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??
Mam zamiar w moim AFNie zmienić wtryskiwaczen na hybrydy 216. Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Poczytaj:jarol2002 pisze:Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124038&start=45
Wtryski mogą być dowolne od TDI oby nie szroty, jak pisał Cowboy. Ja robiłem już na AFN, ASV, ALH, AGR. Końcówki mogą być oryginały Boscha od silników AHY lub AXW. Stosowane są również włoskie Fratelli Bosio. Włoskie wymagają trochę więcej zabawy ale można je też montować na dowolnych korpusach.
Warsztat musi mieć doświadczenie, przyrząd do pomiaru ciśnień otwarcia na dwóch stopniach i komplet specjalnych podkładek ze stopniowaniem co 0,05 mm.
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 20:19 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
OK to że zrobie hybrydy na moich wtryskach. Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
A czy możecie mi napisać jakie numery katalogowe mają te końcówki Boscha??
A czy możecie mi napisać jakie numery katalogowe mają te końcówki Boscha??
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Pytanie więc po co zmieniasz? Jak nie dasz większej turbiny to operacja jest bez sensu.jarol2002 pisze:Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
Auto będzie tylko kopcić więcej i będzie parę KM więcej.
Jeśli dajesz większe turbo i FMIC + program to można uzyskać ok 155 - 160 KM.
To AFN na 216, seryjnym turbo i IC:
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 21:02 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Może i można ale z Batorym z tyłu.jarol2002 pisze:Myslałem że bez tego będzie około 150km
Możesz teraz dać 216 albo przynajmniej kupić końcówki bo następna dostawa Boscha będzie dużo droższa.
Jeśli dasz teraz 216 to możesz śmigać na mocy ok 140 KM i po dodaniu większego turba i IC przestroić.
Wrażenia z jazdy na seryjnym IC i turbo ale z 216 nieporównywalne do serii. Silnik szybciej się wkręca i na wyższe obroty, jest cichszy i ogólnie bardziej dynamiczny.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Pytam bo tak mi ustawilicowboy pisze:nic nie da, 10 Bar zwłaszcza na przedwtrysku jest pomijalne...Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH
ja zwykle ustawiam 225/305 Bar z małym zapasem na ułożenie iglicy w rozpylaczu
Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości