Hybrydowe wtryskiwacze 216cc

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Hybrydowe wtryskiwacze 216cc

Post autor: jarol2002 » śr paź 17, 2007 16:44

Witam
Mam zamiar w moim AFNie zmienić wtryskiwaczen na hybrydy 216. Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr paź 17, 2007 18:19

pisz pw do cowboya,chłopak siedzi w temacie :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 17, 2007 18:34

nie ma znaczenie jakie cisnienie miał dawca

wazne aby wtryski dawce nie były jakieś szroty...

ja robiłem na AGR i ALH i niewielkim przebiegu

w profi warsztacie, pompiarz z doświadczeniem mając do dyspozycji komplet naprawczy ustawi obydwa ciśnienia idelanie na 220/300 Bar +-3 Bar



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr paź 17, 2007 20:17

jarol2002 pisze:Proszę o informacje na jakich wtryskach najlepiej je zbudowac (ALH, ASV)?? Z tego co wiem to najlepiej ASV ale trudno je kupić co innego proponujecie? Jakie numery mają wtryski ALH, ASV ewentualnie coś innego?? Jakich końcówek użyć do rzerobienia z jakiego silnika?? jakie mają oznaczenia??
Na koniec czy można zbudować takie wtryski na seryjnych z AFNa co trzeba przy tym wymienić??
Poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124038&start=45

Wtryski mogą być dowolne od TDI oby nie szroty, jak pisał Cowboy. Ja robiłem już na AFN, ASV, ALH, AGR. Końcówki mogą być oryginały Boscha od silników AHY lub AXW. Stosowane są również włoskie Fratelli Bosio. Włoskie wymagają trochę więcej zabawy ale można je też montować na dowolnych korpusach.
Warsztat musi mieć doświadczenie, przyrząd do pomiaru ciśnień otwarcia na dwóch stopniach i komplet specjalnych podkładek ze stopniowaniem co 0,05 mm.
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 20:19 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » śr paź 17, 2007 20:44

OK to że zrobie hybrydy na moich wtryskach. Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
A czy możecie mi napisać jakie numery katalogowe mają te końcówki Boscha??


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr paź 17, 2007 21:00

jarol2002 pisze:Mysle że nie są w złym stanie auto ma obecnie 135 Km i zabardzo nie kopci więc wtryski powinny być ok.
Pytanie więc po co zmieniasz? Jak nie dasz większej turbiny to operacja jest bez sensu. :chytry:
Auto będzie tylko kopcić więcej i będzie parę KM więcej.
Jeśli dajesz większe turbo i FMIC + program to można uzyskać ok 155 - 160 KM.

To AFN na 216, seryjnym turbo i IC:

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 21:02 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » śr paź 17, 2007 21:09

Turbo od AWX i większy intercooler chciałem zrobić na wiosne. Myslałem że bez tego będzie około 150km ale skoro mówisz że nie da rady to chyba poczekam do wiosny i zrobie wszystko naraz.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr paź 17, 2007 21:14

jarol2002 pisze:Myslałem że bez tego będzie około 150km
Może i można ale z Batorym z tyłu. :helm:
Możesz teraz dać 216 albo przynajmniej kupić końcówki bo następna dostawa Boscha będzie dużo droższa.
Jeśli dasz teraz 216 to możesz śmigać na mocy ok 140 KM i po dodaniu większego turba i IC przestroić.
Wrażenia z jazdy na seryjnym IC i turbo ale z 216 nieporównywalne do serii. Silnik szybciej się wkręca i na wyższe obroty, jest cichszy i ogólnie bardziej dynamiczny.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » śr paź 17, 2007 21:24

jaro4444 pisze:przynajmniej kupić końcówki bo następna dostawa Boscha będzie dużo droższa.
Możesz mi na pw napisać jaka jest obecnie cena za 4 końcówki


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » śr kwie 15, 2009 09:18

Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 15, 2009 11:31

Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH
nic nie da, 10 Bar zwłaszcza na przedwtrysku jest pomijalne...

ja zwykle ustawiam 225/305 Bar z małym zapasem na ułożenie iglicy w rozpylaczu



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » śr kwie 15, 2009 21:22

cowboy pisze:
Przy okazji chciałem zapytać znawców co da zwiększenie ciśnienia nr 1 tzn z 220/300 na 230/300 przy końcówkach 216 ??? Silnik ALH
nic nie da, 10 Bar zwłaszcza na przedwtrysku jest pomijalne...

ja zwykle ustawiam 225/305 Bar z małym zapasem na ułożenie iglicy w rozpylaczu
Pytam bo tak mi ustawili :)


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 16, 2009 09:09

neox pisze:Pytam bo tak mi ustawili :)
moze nie umieli zrobić 220/300 i podnosili pierwszy stopien aż doszli z drugim do 300 Bar ? :P

ale spoko jesli tak sa zrobione to bedzie GIT :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości