Grupowy chiptuning R-Performance Rogalotti 1000zł VI tura

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt kwie 14, 2009 15:35

cobreti pisze: poloska 700 zl z przegubami od razu wzmocniona do wiekszej mocy i trzeba stroic:)
ło matko strsznie duzo peelenow;o;o a od ARL`a nie podejdzie?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » wt kwie 14, 2009 15:51

Bylem w seacie i sprawdzali ze sa takie same i w ASZ i w ARL i cena 1300 zl:))) wiec wole za 700 miec juz wzmocniona bo grubosc rurki seryjnej to 1 mm a ta ma teraz 2mm wiec 2 razy mocniejsza a jak celuje w takie moce to bedzie potrzebne:)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt kwie 14, 2009 15:55

cobreti pisze:Bylem w seacie i sprawdzali ze sa takie same i w ASZ i w ARL i cena 1300 zl:))) wiec wole za 700 miec juz wzmocniona bo grubosc rurki seryjnej to 1 mm a ta ma teraz 2mm wiec 2 razy mocniejsza a jak celuje w takie moce to bedzie potrzebne:)
no tak faktycznie, ale w uzywce z allegro moze daloby rade cos taniej znalezc;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » wt kwie 14, 2009 15:58

Na allegro byly uzywane po 360-400 zl.
No nic poszukuje dalej chetnego a jak nie uda mi sie to bede musial albo przelozyc dopiero na maja bo nie ma wolnego terminu albo jakos jutro wymknac sie z pracy i odebrac fure i pojechac :helm:



Awatar użytkownika
joker66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 06:34
Lokalizacja: z Daleka
Kontakt:

Post autor: joker66 » śr kwie 15, 2009 20:52

A czy po zmianie programu ze 110 na ok 140 KM z turbawki i z EGR nie będzie wycieków oleju???

Dodam ze mam teraz silniczek suchutki jak z fabryki



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr kwie 15, 2009 21:02

Nie będzie i nie powinno być żadnych wycieków.A jeżeli jakieś się pojawią,to nie z winy softu,tylko zużycia materiału.
Zalecałbym jeszcze zmianę kolektora ssącego na taki od arl-a.Ma on duży wpływ na poprawę dynamiki silnika.
Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 21:02 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
joker66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 06:34
Lokalizacja: z Daleka
Kontakt:

Post autor: joker66 » śr kwie 15, 2009 22:07

A jeżeli nie zmienia to chyba autku nic sie nie stanie??



siebyl1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 24, 2009 12:05
Lokalizacja: Ciepielów

Post autor: siebyl1 » śr kwie 15, 2009 23:34

witam.
ja mam pytanko o zużycie paliwa, jak ono wygląda po wirusie?



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr kwie 15, 2009 23:57

minimalnie spada... przy zachowaniu stylu jazdy

ale po chipie trudno go zachować...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » czw kwie 16, 2009 17:24

Wiec jestem po strojeniu :mrgreen:

Wielkie dzieki dla Rogala za wszystko co zrobil dla tej mojej padaki :lizus:

musialbym przeczyscic pompki lub wymienic na nowe(lub jeszcze lepsze) bo te moje juz sa zdezelowane :cry: a dodatkowo gdzies mi ucieka powietrze jakas mala dziurka i musze to znalezc bo gdzies syczy :)

Wykres po 3 godzinach katowania, 120 stopni temperatura oleju i 22 stopnie w pomieszczeniu wiec jak by bylo chlodniej to wyjdzie wiecej :lizus:

Oki wiec pochwale sie wykresikiem. Ibizka lata bardzo ladnie, zbiera sie tez zajebiscie. Laga prawie brak moze malutki z 1 na 2 ale przy szybkiej zmianie biegow nieodczuwalny.

Silnik wysterowany malina. Nawet nie drgnie na biegu jalowym a wczesniej trzasl sie jak galareta :twisted:

Uklony dla Rogala za 7 godzin meczarni :wink:

Obrazek

http://img90.imageshack.us/img90/2121/wykresik220km.jpg a tutaj bezposredni link do duzego zdjecia(mozna powiekszac sobie)
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 18:15 przez cobreti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw kwie 16, 2009 19:28

cobreti, jak wrazenia z dupohamowni prze strojeniem na big turbo i po?

No to sie ladnie Witek napocil przy tym cudaku Twoim;) Gratki fajny wykres:)

Ps. bedziesz dzisiaj na C? :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » czw kwie 16, 2009 19:52

Wrazenie suuuuper:)
Dzisiaj niestety w pracy do 22:30 wiec nie bede juz jechal na C moze w niedziele podskocze.

Powiem Ci tak ze nie ten sam samochod jak byl wczesniej nic nie trzesie, jezdzi jak szalony:)
Jest super



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw kwie 16, 2009 20:11

No wreszcie jakiś fajny wynik.Gratki.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw kwie 16, 2009 21:53

Cobreti to widzę, że w tego niebieskiego padła coś wycisneliście ;)
A jak kolega z BLT - ma już ochotę na szmoc? :grin:

cobreti pisze:Wykres po 3 godzinach katowania, 120 stopni temperatura oleju i 22 stopnie w pomieszczeniu wiec jak by bylo chlodniej to wyjdzie wiecej :lizus:
To jak Ci mówiłem - pewnie do roboty nie zdążyłeś :rotfl:
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 21:56 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości