[mk4] EGR kit

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob kwie 11, 2009 14:42

Szumal pisze:Dario ja mam odłączonego EGRa i nie zauważyłem dłuższego nagrzewania się silnika chociaż to co mówisz ma sens bo EGR dostarcza do kolektora ssącego ciepłe spaliny do powtórnego przepalenia. A nie jest przypadkiem tak że EGR włącza się głównie na postoju na obrotach jałowych a podczas jazdy nie? Inna sprawa że u mnie siedzi VP w PD może być to bardziej odczuwalne.

Ja mam do pracy 15 km i czy był mróz -20 czy -10 to zawsze zdąży złapać 90 stopni. teraz robi to juz po ok 5 km. A masz na krućcu wodnym wystającym z głowicy podgrzewacz?

I jeszcze jedna kwestia - w sumie mi nic żadnych błędów nie wywala, mam mechanicznie odłączony wężyk podciśnieniowy od gruszki sterowania EGRa ale nie wiem czy mam to wyłączone również softem - można to jakoś sprawdzić VAGiem?
W PD jest to duza roznica ktora jest odczuwalne.

egr dziala nie tylko na posotoju ale takze przy malych dawkach paliwa.

Radze wyczyscic kolektor i zostawic egr wlaczony, ale to tylko mojoe prywatne zdanie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » sob kwie 11, 2009 17:30

Dario84 pisze:Radze wyczyscic kolektor i zostawic egr wlaczony, ale to tylko mojoe prywatne zdanie.
Ja tez tak mysle!!! u siebie mam kolektor od AWX z klapą gaszącą i EGR wszystko podłączone poza klapą oczywiecie ale cos wymysle zeby to tez podłączyc jakos...



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » sob kwie 11, 2009 20:28

a ja w swoim AGRku zaślepiłem mechanicznie i nie zauważyłem żeby się wolniej nagrzewał. Po czyszczeniu kolektora silnik łapie wyższą temp, tak koło 90, a wcześniej wyło niecałe 80 stopni.


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości