Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
czajaa22
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
-
Kontakt:
Post
autor: czajaa22 » pt kwie 10, 2009 15:44
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
bradley
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » pt kwie 10, 2009 16:02
Sam bede robil cos takiego;) Kolektor mam z AJMa, do tego trzeba zrobic flansze na 3 sruby i rurke fi 50 na rure przylaczeniowa od IC i w tej rurce maly wypust zeby podpiac wezyk cisnieniowy idacy do komputera (bo niestety takie cos jest w starym kolektorze a w nowym tego nie ma). Cala instalacja EGR idzie out a w tymczasowym kolektorze wydechowym wyjscie na EGR zaslepic podkladka
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
Maciek19
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 129
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała
Post
autor: Maciek19 » pt kwie 10, 2009 17:47
po co to robić skoro można to wyłączyć elektornicznie? nierozumiem...
a jak juz ktoś bardzo chce wydać kase to u prawie każdego tunera można za 150 zł wspawać kawałek rurki... -ale i tak trzeba to wyłączyć w elektonice bo bedzie srał błędami
Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:
-
Dario84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt kwie 10, 2009 18:41
Dokladnie EGR mozna wylaczyc w sofcie, druga sprawa i moje osobiste zdanie jest takie ze brak EGRa powoduje znaaacznie dluzszy czas nagrzewania samochodu do 90st szczegolnie w PD.
ASZ z EGRem lapal 90st po ok 10km od domu, warunki ok 0st C, AJM lapal 90st po ok 20km w tych samych warunkach... moim zdaniem warto przeczyscic raz na 50kkm dolot niz meczyc sie 20km z niedogrzanym silnikiem (juz nie wspomne o wiekszym spalaniu podczas tych 20km).
Zrobisz jak zechcesz...
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 18:41 przez
Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Adrian1980
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: Adrian1980 » pt kwie 10, 2009 21:01
ja taki kit zrobilem sobie sam, bardzo prosta robota... bylem zmuszony tym ze zmienialem kolektor na taki z AXR a tam jest wieksza srednica egr i ten z ALH nie pasował... Vag nie wywala mi zadnych błędów, podcisnienia zaślepione...
Czarny turboklekocik
-
Dario84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt kwie 10, 2009 21:19
Nie bedzie wywalal bledow dopoki nie odlaczysz elektrycznie zaworka.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
czajaa22
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
-
Kontakt:
Post
autor: czajaa22 » pt kwie 10, 2009 21:38
Tak koeldzy wszystk osie zgadza tylko jeszcze jedna sprawa kktora troche mnei zniechecila do zastosowania takeigo kitu. Cztalem o tym sporo na forum leona pare ludzi na tym juz jezdzi i z racji na to ze nei ma EGRa nei ma klapki zamykajacej doplyw powietrza podczas gaszenia auta i wystepuje problem szarpniecia silnika podczas tego gaszenia. Lepiej chyba wylaczyc poprostu EGR i zaslepic go.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
Dario84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt kwie 10, 2009 22:34
Klapa gaszaca swoja droga...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
czajaa22
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
-
Kontakt:
Post
autor: czajaa22 » pt kwie 10, 2009 22:38
Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
Dario84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt kwie 10, 2009 23:58
czajaa22 pisze:Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
Jak wylaczysz i zaslepisz egr to problem z nagrzewaniem bedzie nadal.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9232
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » sob kwie 11, 2009 09:59
Co do odlaczenia EGRa mam male pytanko. Sterowany jest elektrycznie i do niego ida dwa przewody czy wiecej? Nie mozna by wstawic cos zamiast niego. Do opla sie wstawia "egr cheater" ale w vagu chyba wystarczy wstawic opornik symulujacy podlaczenie egra? Musze zerknac jak to jest w moim AHFie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
bradley
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » sob kwie 11, 2009 10:47
A co w przypadku gdy mk3 nie ma klapy gaszacej?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czy po elektrycznym i mechanicznym odlaczeniu EGRa komputer zglupieje?
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
czajaa22
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
-
Kontakt:
Post
autor: czajaa22 » sob kwie 11, 2009 11:24
Dario84 pisze:czajaa22 pisze:Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
Jak wylaczysz i zaslepisz egr to problem z nagrzewaniem bedzie nadal.
Ok to co radzisz tylko czyszczenie i nic pozatym? Wiele tunerow po modyfikacjach odlacza EGR, moj AHf tez bedzie przechodzil w lato grubsze mody wiec pewnie tuner pewnie go wylaczy?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
Szumal
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 214
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Szumal » sob kwie 11, 2009 14:09
Dario ja mam odłączonego EGRa i nie zauważyłem dłuższego nagrzewania się silnika chociaż to co mówisz ma sens bo EGR dostarcza do kolektora ssącego ciepłe spaliny do powtórnego przepalenia. A nie jest przypadkiem tak że EGR włącza się głównie na postoju na obrotach jałowych a podczas jazdy nie? Inna sprawa że u mnie siedzi VP w PD może być to bardziej odczuwalne.
Ja mam do pracy 15 km i czy był mróz -20 czy -10 to zawsze zdąży złapać 90 stopni. teraz robi to juz po ok 5 km. A masz na krućcu wodnym wystającym z głowicy podgrzewacz?
I jeszcze jedna kwestia - w sumie mi nic żadnych błędów nie wywala, mam mechanicznie odłączony wężyk podciśnieniowy od gruszki sterowania EGRa ale nie wiem czy mam to wyłączone również softem - można to jakoś sprawdzić VAGiem?
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 14:10 przez
Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości