Grupowy chiptuning R-Performance Rogalotti 1000zł VI tura

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn kwie 06, 2009 23:07

Tak było na sofcie diagtroników czyli ALH plus wtryski 216 plus nie wystrojona turbina od karambola (seryjna z wirnikami od ARLa)
Obrazek

Tak jest po korekcie czyli wszystko co wyzej plus reka Witka w sofcie:
Obrazek

Gdyby nie cooler piczka to byłoby ponad 160. A tak jest dym i kilka koni mniej.
Auto zapierdala duzo lepiej bo turbo ładuje konkretnie - 1.5bara do samego końca - dziś vagowałem. Zmniejszył się lag i wogóle jest fajnie ;)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn kwie 06, 2009 23:42

No Szumal - to ładnie musi się teraz z dołu zbierać...
Cooler w planie?
Szacuny... Ładnie to zostało wystrojone.
Mi cieknie ślina na 230 od cowboya i karambolowy wynalazek
Zobaczymy


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt kwie 07, 2009 06:57

Generalnie do 2 tys duzej roznicy nie ma. Zdrowy ciąg czuć dopiero powyzej 2 tys ale to dobrze - tak ma być - za duze jebniecie ponizej 2 tys jest nie dobre dla silnika, potrafi sie nawet buda telepac przy przyspieszaniu jak jest za duzo momentu z dolu.
Nad coolerem mysle caly czas - chce to zrobic estetycznie i z glową bez rzeźby.
Crokodyl Ciebie tez to zresztą czeka ;)

Karambolową hybryde bierz w ciemno i pogadaj żeby wziłął w rozliczeniu od Ciebie stare turbo - wykorzysta pod hybryde dla kogo innego.

A i nie wiem jak to jest teraz ale kiedyś 230 były sprzedawane tylko jako końcówki - rozpylacze, natomiast 216 w calym zestawie naprawczym czyli chyba koncówka iglica i jakies przekładki. Robienie hybrydowych wtrysków z 230kami na starych korpusach może być wiec troche złym posunięciem.
Kilka lat temu Aligator z Katowic przerabiał wtryski pod końcówki z FB tylko do przebiegu 80 tys km. Ale to niech Cowboy sie wypowie - może dziś coś sie pozmieniało w temacie ;)
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 06:59 przez Szumal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 07, 2009 09:46

Szumal pisze:niech Cowboy sie wypowie - może dziś coś sie pozmieniało w temacie ;)
Bogdam z Nadarzyna wyreguluje na cacy obydwa cisnienia niezależnie jakie korpusy mu dostarczysz - spręzyny się nie zużywają mechanicznie tylko wybija sie iglica w koncówce i dlatego spadają cisnienia
Szumal pisze:Robienie hybrydowych wtrysków z 230kami na starych korpusach może być wiec troche złym posunięciem
na tą okoliczność są u Bogdana przekładki, trzpienie i wszystko co potrzeba do regulacji... więc nie ma się co obawiać :)
oczywiście na 230 lepiej nie dawać jakiś zardzewiałych szrotów tylko w miarę świeże korpusy.
Z punktu widzenia regulacji nie ma znaczenia na jakie ciśnienia bazowo były wtryski - można ustawić dowolnie - jak ktoś się obawia o wybicie iglicy to można ustawić 240/320 Bar z zapasem :)

Kilka razy juz zdarzało się poprawiać Bogdanowi regulację po kimś innym :) bo przeważnie 2 stopień jest niewyregulowany - a to własnie on odpowiada za główny wtrysk paliwa czyli za moc i zadymienie
Szumal pisze:Kilka lat temu Aligator z Katowic przerabiał wtryski pod końcówki z FB tylko do przebiegu 80 tys km
.... i tylko na ALH (bazowo 220/300) - nie wiem z czego się to brało - być może była wkładana koncówka na wtrysk, więc na świeżym wtrysku ciśnienia były w miare ok np 200/280 Bar



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt kwie 07, 2009 09:58

No to jak widać nie ma problemu :)

Brać zakładać i robić szmoc :grin:



migdal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 21:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migdal » wt kwie 07, 2009 21:43

Witam:) Moge prosic o dopisanie do listy :pub: moja A4 AJM?
Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Kwi 2009 21:47 ]
Witam. Moge prosic o dopisanie mnie do listy :hmm: Migdal A4 b5 AJM. Jaki jest czas oczekiwania? Byłem ostatnio u rogala i ruchu i ogromnego nie było.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr kwie 08, 2009 07:45

* CrocodileReggae AHF 110KM, 245Nm@142KM, 316Nm
2. Furia
3. cosmoo
* kulon-x AXR 112,4KM, 272,2Nm @ 154,2KM, 337,5Nm
5. PPK z OCP
* bzykacz - - 90 KM +0,216 - 126KM, 287Nm@149KM, 311Nm
7. pyro
8. -mlody-
9. mrogoz
10. DropyDrop
* maxlodz z OCP -112KM, 265Nm@142KM, 318Nm
* kumpel Rapixa - 115KM 267NM@144,8KM i 306NM
* 2pac z OCP -122KM, 261Nm@141KM, 303Nm
* Przemek345 OCP, OI AHF (0.216+turbo+fmic) 131KM/285NM@165KM/323NM
15. krzysiogreg - na marzec
16. Szumal - koniec lutego/początek marca
17. Ref
18. pawel99 - wtryski i program - koniec marca
* Oli - ATD + turbo ASZ - 110KM/259Nm@148/326Nm
20. rakutom
* czarodziej6969 - 122KM, 263NM @ 140KM, 303NM
* ciner - 123,6KM 270,4Nm@141,8KM 318,5Nm
23. adrian25wawa - luty-marzec seria 110-235nm @136ps.298Nm
* G60Garret - 114KM, 241NM @ 132KM, 280NM
25. korfanty - na marzec
26. Michał Fabia RS - luty - marzec
27. Emate - marzec
28. the.wolf - Audi A6
29. rafal102- passat b5 (3b)
30. marek007, przełom luty/marzec
* zegarek - passat b5 (3b) AFN 124KM, 267NM @ 141KM, 314NM
32. Kolega Matijasa, Ibizą ASV
* ciso1 Toledo BXE - 117 KM, 264 Nm@ 140 KM, 300 Nm
---------------------------------------------------------------------------
Wszystkie auta hamowane przed i po chipie.
Proszę wszystkich o dodanie wyników strojenia...
--------------------------------------------------------------------------
Umawiacie terminy osobiście...
***MR Motors - W-WA UL. MINERALNA 26 - Rogalotti- 0-694-046-807 (Witek)***
Jeśli nie odbiera - to znaczy że hamuje auto - spróbuj po godzinie
--------------------------------------------------------------------------
REZERWIŚCI - ew. następny termin
---------------------------------------------------------------------------
34. Pako86 -ibiza asz
35. Falko - Passat b5
36. jarucki
* PeterekOCP Octavia 1,9TDI 119,6KM; 284,6Nm/142,5KM; 308,6Nm
38. haragon - OCP
* sm00th - Leon AHF 118,9KM/255,5Nm @ 140,3KM/309,4Nm
40. wojtaz3
41. Guteq
* pido-A4 AVB 116KM/271Nm@144/320Nm
43. robertn117 92KM, 236Nm @ 143KM, 309 Nm
44. mzawadzk 115 km @260 nm/ 140 km@ 303 nm
45. Tomczyk_L - OCP 1.9 TDI AHF
46. cobreti Ibiza 1,9 ASZ(ARL)
47. skoda fabia rs ASZ na razie seria
48. Modry67
49. mayday B5FL (AVF)
50. Mateo Leon 1.9 ASV
51.Czarek! bmw 320d e91
52. darecki1 Golf IV ARL
53.saliczek Passat AVF 153km 350Nm/170KM 375Nm
54. rastavibe
55. ryto
56. kamilb Passat (AVF)
57. grabarz18 (Leon AHF - koniec marca)
58. Piotrek_Leo
59. Colliber
60.Sancho80 (mercedes 220cdi)
61. artwawa (mercedes w203 270cdi)
62. artwawa E46 330xd 184KM
63. Funosek
64. artwawa E46 320d 150KM
65. Miko1981 Golf IV TDI 90KM (koniec marca)
66. Demoniq
67. Montelukast - audi A6
68. karlop6 - początek kwietnia
69. trimas - Toledo ASV
70. siebyl1 - Leon
71. karyXA - Skoda O1 ALH
72. Tanatopraksjat - Golf IV VARIANT TDI 90KM ALH
73. RADEK-BORA
74. Laszczek - Golf IV AHF
75. alukard - COOO A6 - AFN
76. JaRG mk4 +216 -ALH
77. Artek-LLE - A4 1z 90KM
78. pr0k0p - AR 159 138 KM, 340 Nm
79. migdal A4 AJM


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

trimas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn mar 23, 2009 16:37
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: trimas » sob kwie 11, 2009 12:39

Po długiej drodze do warszawy i dwóch pomyłkach na trasie przez GPS dotarłem do Witka. Efekt jego pracy poniżej.

69. trimas - Toledo ASV seria 120,3 KM 253,2 Nm @ 139,6 KM 300,0 Nm

Obrazek


Miałem nadzieję że uda się przetestować auto, niestety muszę poczekać do jutra. Wczoraj na drodze była masa tirów i niedzielnych kierowców. Pierwsze małe testy przeprowadziłem na warszawskich drogach. Tolek idzie jak rakieta teraz jedzie a nie wyje :bajer: Po pierwszym przyśpieszeniu banan od razu pojawił się na twarzy.

Teraz myślę jak podziurawić zderzak bo IC ma za mało powietrza. Niedługo pewnie przyjdzie pora na kolejne mody :)
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 12:40 przez trimas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob kwie 11, 2009 15:42

* CrocodileReggae AHF 110KM, 245Nm@142KM, 316Nm
2. Furia
3. cosmoo
* kulon-x AXR 112,4KM, 272,2Nm @ 154,2KM, 337,5Nm
5. PPK z OCP
* bzykacz - - 90 KM +0,216 - 126KM, 287Nm@149KM, 311Nm
7. pyro
8. -mlody-
9. mrogoz
10. DropyDrop
* maxlodz z OCP -112KM, 265Nm@142KM, 318Nm
* kumpel Rapixa - 115KM 267NM@144,8KM i 306NM
* 2pac z OCP -122KM, 261Nm@141KM, 303Nm
* Przemek345 OCP, OI AHF (0.216+turbo+fmic) 131KM/285NM@165KM/323NM
15. krzysiogreg - na marzec
16. Szumal - koniec lutego/początek marca
17. Ref
18. pawel99 - wtryski i program - koniec marca
* Oli - ATD + turbo ASZ - 110KM/259Nm@148/326Nm
20. rakutom
* czarodziej6969 - 122KM, 263NM @ 140KM, 303NM
* ciner - 123,6KM 270,4Nm@141,8KM 318,5Nm
23. adrian25wawa - luty-marzec seria 110-235nm @136ps.298Nm
* G60Garret - 114KM, 241NM @ 132KM, 280NM
25. korfanty - na marzec
26. Michał Fabia RS - luty - marzec
27. Emate - marzec
28. the.wolf - Audi A6
29. rafal102- passat b5 (3b)
30. marek007, przełom luty/marzec
* zegarek - passat b5 (3b) AFN 124KM, 267NM @ 141KM, 314NM
32. Kolega Matijasa, Ibizą ASV
* ciso1 Toledo BXE - 117 KM, 264 Nm@ 140 KM, 300 Nm
---------------------------------------------------------------------------
Wszystkie auta hamowane przed i po chipie.
Proszę wszystkich o dodanie wyników strojenia...
--------------------------------------------------------------------------
Umawiacie terminy osobiście...
***MR Motors - W-WA UL. MINERALNA 26 - Rogalotti- 0-694-046-807 (Witek)***
Jeśli nie odbiera - to znaczy że hamuje auto - spróbuj po godzinie
--------------------------------------------------------------------------
REZERWIŚCI - ew. następny termin
---------------------------------------------------------------------------
34. Pako86 -ibiza asz
35. Falko - Passat b5
36. jarucki
* PeterekOCP Octavia 1,9TDI 119,6KM; 284,6Nm/142,5KM; 308,6Nm
38. haragon - OCP
* sm00th - Leon AHF 118,9KM/255,5Nm @ 140,3KM/309,4Nm
40. wojtaz3
41. Guteq
* pido-A4 AVB 116KM/271Nm@144/320Nm
43. robertn117 92KM, 236Nm @ 143KM, 309 Nm
44. mzawadzk 115 km @260 nm/ 140 km@ 303 nm
45. Tomczyk_L - OCP 1.9 TDI AHF
46. cobreti Ibiza 1,9 ASZ(ARL)
47. skoda fabia rs ASZ na razie seria
48. Modry67
49. mayday B5FL (AVF)
50. Mateo Leon 1.9 ASV
51.Czarek! bmw 320d e91
52. darecki1 Golf IV ARL
53.saliczek Passat AVF 153km 350Nm/170KM 375Nm
54. rastavibe
55. ryto
56. kamilb Passat (AVF)
57. grabarz18 (Leon AHF - koniec marca)
58. Piotrek_Leo
59. Colliber
60.Sancho80 (mercedes 220cdi)
61. artwawa (mercedes w203 270cdi)
62. artwawa E46 330xd 184KM
63. Funosek
64. artwawa E46 320d 150KM
65. Miko1981 Golf IV TDI 90KM (koniec marca)
66. Demoniq
67. Montelukast - audi A6
68. karlop6 - początek kwietnia
69. trimas - Toledo ASV
70. siebyl1 - Leon
71. karyXA - Skoda O1 ALH
72. Tanatopraksjat - Golf IV VARIANT TDI 90KM ALH
73. RADEK-BORA
74. Laszczek - Golf IV AHF
75. alukard - COOO A6 - AFN
76. JaRG mk4 +216 -ALH
77. Artek-LLE - A4 1z 90KM
78. pr0k0p - AR 159 138 KM, 340 Nm
79. migdal A4 AJM
80.leszal , Opel Zafira CDTI 120KM



Awatar użytkownika
joker66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 06:34
Lokalizacja: z Daleka
Kontakt:

Post autor: joker66 » wt kwie 14, 2009 01:07

Witam Panowie. Jwstem posiadaczem Golfa 4 130Km i Leonka ASV 110 Km.
Chce oddać leonka na chipa do Witka ale odpowiedzcie mi na kilka pytań..
-Jak silnik to zniesie.
-Czy nie będzie sie nic z nim dzialo?
-Czy turbinka nie będzie przeładowywać a potem tryb awartyjny.
-Czy korby nie wyjdą bokiem.
-Czy sprzęgło sie nie rozleći jak i półosie.
-Czy nie bedzie to miało wpływu na Zapalanie autka i jego eksploatacje.
Jest to Autko żony ktora zapodała sobie koła 225/45R17 i troszke go oslabiło.
Tak sumując czy warto to robić czy są jakieś konsekwencje.

Autko ma 95 tys km i lata na Mobilu 5w50
Proszę o wyczerpujące odpowiedzi.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt kwie 14, 2009 08:38

-Jak silnik to zniesie. - bardzo dobrze
-Czy nie będzie sie nic z nim dzialo? - będzie lepiej działał
-Czy turbinka nie będzie przeładowywać a potem tryb awartyjny.- nie będzie
-Czy korby nie wyjdą bokiem - nie, przy ponad 200KM też nie wychodzą
-Czy sprzęgło sie nie rozleći jak i półosie. - bez obaw
-Czy nie bedzie to miało wpływu na Zapalanie autka i jego eksploatacje - absolutnie żadnego - będzie dużo bezpieczniejsze...
Jest to Autko żony ktora zapodała sobie koła 225/45R17 i troszke go oslabiło.
Tak sumując czy warto to robić czy są jakieś konsekwencje.- warto, same pozytywy


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » wt kwie 14, 2009 13:18

PANOWIE JEST DUZA PROSBA!!!

Na jutro jestem umowiony na program do Rogala na 14 godzinke. Niestety strzelila mi poloska i dopiero na jutro wieczorem albo na czwartek poskladam do kupy wszystko.

CZY BYLBY KTOS CHETNY ZEBY ZAMIENIC SIE TERMINEM??

Ja oddam jutrzejszy termin a ktos mi odda termin za tydzien??
Nagla sytuacja :grrr:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt kwie 14, 2009 14:24

cobreti pisze:PANOWIE JEST DUZA PROSBA!!!

Na jutro jestem umowiony na program do Rogala na 14 godzinke. Niestety strzelila mi poloska i dopiero na jutro wieczorem albo na czwartek poskladam do kupy wszystko.

CZY BYLBY KTOS CHETNY ZEBY ZAMIENIC SIE TERMINEM??

Ja oddam jutrzejszy termin a ktos mi odda termin za tydzien??
Nagla sytuacja
o kolega z cargo:) pozdrawiam, bez problemow doholowali sie do domu?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Post autor: cobreti » wt kwie 14, 2009 15:30

heh no bez problemu:) poloska 700 zl z przegubami od razu wzmocniona do wiekszej mocy i trzeba stroic:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości