Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 16, 2009 18:28

Mozemy sie tego podjac, dolot z kwasa i fmic customowy :)
Dario84, dzieki za info... zapytam kolegi czy moze podjechac do Krapkowic... temat do ogarniecia w jeden dzień ?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 17, 2009 00:51

W jeden dzien moze byc ciasno ale jak bysmy mieli materialy wczesniej to caly dzien moze wystarczyc, tylko musial by sie okreslic jakiej wielkosci fmic itp.

Polerowanie oczywiscie we wlasnym zakresie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 17, 2009 11:53

Dario84 pisze:tylko musial by sie okreslic jakiej wielkosci fmic
taki żeby styknał do 170KM w PD (silnik ATD) oraz żeby nie wystawał ze zderzaka

wyjścia najlepiej na jedną stronę to wtedy mało rzeźby z rurami, chyba że masz opykane popropwadzenie rur przy klasycznym FMICu - jak bedzie ładnie zrobione to kolega kładzie dukaty na stół i po temacie :)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 17, 2009 14:14

18cm powinien starczyc, wyjscia w 1 strone to albo fmic z cupry bpx (ok 700zl :crazy: ) albo przerabianie customa, za przerobke tez trzeba duzo zaplacic takze raczej nieoplacalne.

Jedynym rozsadnym wyjsciem jest poprowadzenie rur tak jak aw69 pokazal w tym mk4 ahf, jak widac lewa rura bedzie lekko wystawac.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 17, 2009 14:25

Dario84 pisze:tak jak aw69 pokazal w tym mk4 ahf, jak widac lewa rura bedzie lekko wystawac.
mozesz wrzucic fotke

ja bym widział to tak:

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 17, 2009 14:28

Oczywiscie ze da sie zrobic i bedzie ladnie wygladalo, ale zwiekszy to koszty, po drugie ciezko dostac ic z bpx.

custom wyszedl by tak:

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 14:53 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » czw mar 19, 2009 16:33

Panowie przymierzam sie do FMIC pod turbo od ARL i teraz powstaje moje pytanie z jakiej srednicy rurek to zrobic 51mm czy 57mm scianki 1,5mm?? Dodam ze wyjscie z IC mam miec 57mm. Dzis wpadla mi w rece rurka 51 i wydaje mi sie jakas taka waska :|



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw mar 19, 2009 20:11

51 starczy


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » czw mar 19, 2009 22:18

Dario84 pisze:51 starczy
a powiedz mi jakie skutki mialo by zastosowanie 57mm ?? Mialo by to jakis niegatywny wplyw ?? Ogolnie chodzi mi o to ze wtedy nie musialbym sosowac sylikonowych lacznikow redykcyjnych bylo by to troche taniej :P Dodam ze docelowo licze na jakies 190-200 KM



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw mar 19, 2009 23:14

51 jest wystarczajaco, na 57 moze byc wiekszy lag tylko tyle.

Nie radze spawac calego dolotu bez silikonow.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » pt mar 20, 2009 00:09

Dario84 pisze:51 jest wystarczajaco, na 57 moze byc wiekszy lag tylko tyle.

Nie radze spawac calego dolotu bez silikonow.
Nie nie.... chodzilo mi o to ze nie musilbym stosowac lacznikow redukcyjnych ktore sa duzo drozsze od lacznikow sylikonowych prostych :D Ale lag przekonuje mnie zeby jednak zastosowac 51 :D



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt mar 20, 2009 08:24

daj silikon na 56 i mocna opaske, bez problemu scisnie na 51 ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pt mar 20, 2009 13:23

Ogolnie do mk4 ktore w przyszlosci ma miec ok 200 ps ... taki custom moze byc ???

Wysokość rdzenia 140 mm.

Szerokość rdzenia 550 mm.

Grugość rdzenia 65 mm.

Wysokość całkowita 140 mm.

Szerokość całkowita 700 mm.

Grubość całokwita 65 mm.

Średnica wejść 57 mm. / 2 1/4"


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt mar 20, 2009 13:44

14cm moim zdaniem bedzie za malo na 200KM


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości