pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » wt mar 17, 2009 23:41

zamiast podpytywać w tym temacie, wpisz w SZUKAJ słowo AJM, albo przeglądnij tematy, w których się udzielałem, pełno o modyfikacjach 115-stek :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt mar 17, 2009 23:53

cowboy pisze:Matijas, skoro masz ARL-a to moge Ci pomóc załatwic końcówki tuningowe do pompek o dziurkach 0.220mm wraz z profi instalacją

wydajność pewnie z 300KM może nawet jeszcze większa niż tych z wykresu powyżej

jak to mówią każdy kijek można pocieniasić czyli każdą dziurkę można pogrubasić
heheh, to bedzie dupowoz i bede szedl w delikatne mody, wrzuce GT22 jakies i zrobi sie program na 220 do latania bezstresowego;)
cowboy pisze:przy tej masie własnej to ten Lełon po sofcie bedzie smigał podobnie do twojego mk3 teraz
wiem, dlatego ciurbo obowiazkowo;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 18, 2009 13:37

_TIGER pisze:A widzisz jakąś inną opcję dla sinika AJM na podwyższenie mocy, czy to będzie dobry początek a później najwyżej coś więcej???
myslę że na dobry początek to chiptuning, a dopiero potem jak bedzie Ci mało to wieksze turbo, FMIC, wydajniejsze pompowtryski, sprzegło, hamulce itd



Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » śr mar 18, 2009 14:08

No dobra dzięki za rade :) Chip to na pewno bedzie, zastanawiam sie jeszcze tylko nad tymi pompkami odrazu od Ciebie... Ale musze dokładnie skalkulować obecne finanse i zobacze, czeka mnie jeszcze wizyta u lakiernika :/


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob mar 21, 2009 16:40

_TIGER pisze:Chip to na pewno bedzie, zastanawiam sie jeszcze tylko nad tymi pompkami odrazu od Ciebie... Ale musze dokładnie skalkulować obecne finanse
skoro tak to proponuje Ci:

1. shamować serie i zdiagnoizować auto
2. zrobić remap i zobaczysz ile wyjdzie (powinno byc około 150KM) i co go dalej ogranicza
3. usłkładac kase na turbine ARL i wtedy mozemy zregenerować pompki koncówkami AL - dmuchnąć z 1,65-1,7 Bara i atakowac ze 190KM na tym setupie :)



Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » sob mar 21, 2009 19:48

Wielkie dzięki za radę :) Mam zamiar w najbliższym tygodniu zrobić 2 pierwsze podpunkty-oby tylko sie udało :) A później jakoś człowiek będzie myślał co dalej...
Pozdrawiam


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 24, 2009 14:36

koncząć temat wydajniejszych pompek założyłem odpowiedni temat gdzie mozna składać zamówienia :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227499

zapraszam :bigok:



Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » czw cze 25, 2009 01:12

dawno nie odwiedzalem tego postu ale z autkiem sie nic nie dzialo... teraz jest po remapie i ma 153KM dlatego pytanie co teraz, czy turbo ARL dużo zmieni, czy lepiej odrazu wydajniejsze końcuwki od AL założyć razem z turbo???
intercoler wystarczy czy trzeba by coś pomyśleć nad chlodzeniem...
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 01:13 przez _TIGER, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 26, 2009 18:03

_TIGER pisze:czy lepiej odrazu wydajniejsze końcuwki od AL założyć
zestaw naprawczy pompowtrysku BOSCH wygląda tak:

Obrazek

spy foto, gdzie sie dokonuje regulacja i sprawdzenie...jest tam pare patentow zrobionych, których nie widać... nie wiem czy jest gdzies takie coś :)

Obrazek

pod koniec lipca biore sie za temat PDeków :)

niedlugo bedzie mozna tez robic Siemensy piezo i Pompki do silnikow 2.0 TDI 16V bo juz glowica czeka :)

Obrazek

wkrotce chyba splodze jakis temat gdzie zbiore wszystkie info w calosc i bedzie mozna skladac zamowienia :)



Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » pn cze 29, 2009 13:49

podpinałem się ostatnio do vag-a i wartości pompowtrysków są jak najbardziej w normie, dlatego pytanie ten zestaw naprawczy spowoduje podawanie większej dawki paliwa dzięki czemu układ stanie się bardziej wydajny??? rozumiem, że jak je wymieniać to turbo też trzeba i układ chłodzenia???


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 29, 2009 14:04

_TIGER pisze:ten zestaw naprawczy spowoduje podawanie większej dawki paliwa dzięki czemu układ stanie się bardziej wydajny???
tak, jeśli zastosuje sie zestaw do silnika 150 PD ARL czyli do pompek AL



Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » pn cze 29, 2009 14:22

ok to z pompkami już rozumiem, a jak jest z resztą bo same pompki to chyba za wiele nie dadzą...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn cze 29, 2009 16:25

_TIGER, jest na forum sporo tego, jesli celujesz w ok 150ps to nie musisz zmeniac nic, jesli w wiecej to wydajniejsze pompki turbo i FMIC :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
_TIGER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 19:35
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: _TIGER » pn cze 29, 2009 16:36

Matijas, już mam 153 i wiadomo mało :D zastanawiam się jak jest z dalszą modyfikacja przy PD aby koszty jakoś sensownie rozłożyć...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości