1.9 TDI VP 295KM :)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » ndz mar 15, 2009 16:57

grzegorzp pisze:273 a 280 to różnica,
Corrado jak widac na wykresie jest niedohamowane!!max pr. obrotowa i max. moc pokrywa sie prawie w 100% stąd nasze twierdzenie. po drugie ciekawe jest to że stosunek KM z litra pojemności wyszedł prawie identyczny jak w naszym Corrado, bo passat Rogala ma 3.3% większą pojemność i uzyskał 2.7% większą moc.

Wiem że z 1,9 da sie uzyskać 280KM napewno bez nitra, bo corrado jak miało 273 KM za zdrowe juz nie było bo przez 3 miesiace uciekło gdzies 15 KM.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 15, 2009 17:20

wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » ndz mar 15, 2009 17:32

evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 15, 2009 18:04

zaprzal pisze:Dbilas ma w ofercie wałki do 16v?
dobre pytanie, m. in. dlatego chyba grube mody to 2.0 8v...

no ale czy 260 czy 280 to i tak rzeźba która sie nie specjalnie opłaca poza ładnymi wykresami na forach



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 15, 2009 19:50

cowboy pisze: poza ładnymi wykresami na forach
A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 15, 2009 21:56

A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? :helm:
heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V :)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 15, 2009 23:09

cowboy pisze:heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V :)
Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu ;)
Dario mu wyliczy moc ;) z pamięci :P
Jeździ ta szesnastka ale dla mnie wciąż za duże turbo. Jeździ identyczne na prostej jak mój AWX z 49V i n2o



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 16, 2009 08:49

uysy pisze:Dario mu wyliczy moc z pamięci
Dario nie umie, tylko G-Lab tak moze :green_fuck:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 16, 2009 14:45

Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu ;)
uysy, niech hemp zrobi ten kolektor i kupi takie koncówki 220-stki do pedeka:

http://cgi.ebay.fr/4x-VW-AUDI-duesen-fu ... m153.l1262

ja załatwie wstawienie tych rozpylaczy w jego pompki :) Ty napiszesz soft i sie zrobi 300KM z 2.0 TDI 16V jak juz Hemp wstawił te kute tłoki i korby przy okazji remontu :P :green_fuck: :helm:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn mar 16, 2009 20:44

guluwroc pisze:
evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » wt mar 17, 2009 10:27

evolution pisze:
guluwroc pisze:
evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy :bajer:
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...
Corrado było hamowane we wrzesniu 2007 roku i moc wyszła 273 KM,po tym sezonie były dopiero rozbierane,czyli w 2008 r. wkładaliśy wałek do leona Patryka,i mało wiesz jeśli uważasz że głowice są pancerne!!Przez rok narozbierałem sie wiele silników PD i w każdym widzialem jak wyglądają prowadnice zaworowe i jak zawory!!Więc jak mówie ze w corrado głowica nie istnieje to tak jest.Ale zrobie to dla Ciebie drogi Jacku i w niedługim czasie rozbieram silnik z corrado bo będzie tam nowy(wtedy zawioze głowice do spr. i przywioze Ci rozpiske co było do wymiany).

Zresztą na chłopski rozum pomyśł,ile mogą wytrzymać ścięte prowadnice zaworowe?Sam wiesz że takie setupy nie robi sie na ulice.Podjąłem z Tobą wtedy decyzje że ucinamy je bo chcieliśmy moc,



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości