Lepsze sprzęgło do Mk4 ARL+

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » ndz mar 01, 2009 15:33

jaro4444 pisze:Tak a gdzie masz nowy dwumas do tego kompletu?
to jest sprzęgło juz do ARLa z Golfa wiec chyba 2-masa juz nie trzeba... czy się myle?


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 01, 2009 16:17

2mas to 2mas a sprzeglo to sprzeglo, musisz kupic to i to jak chcesz zmienic na komplet z scharana.

Jest jeszcze alternatywa obnizyc troszke moment i zalozyc ori sprzeglo nowe, powinno wytrzymac 400Nm spokojnie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » ndz mar 01, 2009 16:59

jak z sharana to rozumiem ze musze zmienić to i to, ale jak tylko te sportowe scharsa- to nie wystarczy tylko sprzęgło? bez 2-masa?


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 01, 2009 17:39

Jak chcesz sachs preformance to wystarczy tylko sprzeglo oczywiscie.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » ndz mar 01, 2009 20:25

a ten sachs preformance do ilu NM wytrzyma?
bo cenowo to mniej wiecej to samo (no moze sachs preformance troche tańszy)- a co lepsze?


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » ndz mar 01, 2009 20:36

Maciek19 pisze:to jest sprzęgło juz do ARLa z Golfa wiec chyba 2-masa juz nie trzeba... czy się myle?
Wybaczcie ale sobie zaklnę - kur@$@$%%^&%^ czy Wam czasami coś głowy uciska? W Sachsie Performance macie za 2 kzł docisk i tarcze, przy LUK-u z Sharana cały komplet z nowym dwumasem dostosowanym do większych momentów. Wybór należy do Was...
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 20:37 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 01, 2009 22:57

Oczywiscie wybor nalezy do kolegi, ma 3 opcje:

1. Ori nowe sprzeglo, dwumas zostaje, i korekta programu zeby zdjac troche nm,
2. Nowy dwumas z sprzeglem z scharana
3. Sprzeglo Sachs preformance ze starym dwumasem


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz mar 01, 2009 23:04

a jak myślicie jak ma motor kolo 100 tys to trzeba zmieniać dwu mas ?

czy można kupić sam docisk z tarcza ?


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 01, 2009 23:16

Trzeba sprawdzic czy sa luzy na dwumasie


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn mar 02, 2009 11:15

Dario84 pisze:Trzeba sprawdzic czy sa luzy na dwumasie
moglbys napisac jakim sposobem mozna to sprawdzic?


vw > all

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pn mar 02, 2009 12:15

mi troche puka na zimnym silniku wiec to chyba oznacza że są luzy...
wiec zbieram kase na kpl. LUKA -sprzęgło kpl. razem z 2-masem... tylko 1900zł +400zł wymiana= 2300zł -troche mnie to odstrasza :goof:


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn mar 02, 2009 12:39

rowniez mam ARLa ale bez programu i dzisiaj rano kiedy silnik byl zimny na biegu jalowym czulem nieregularne slabo wyczuwalne stuki - nie byly o tyle slyszalne co czulem je pod stopami. czy moze byc to objawa zuzytego dwumasu?


vw > all

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pn mar 02, 2009 13:10

majkitdi pisze:czy moze byc to objawa zuzytego dwumasu?
dokładnie to 2-mas :) ale pytałem w CompSporcie i mi powiedzieli że dokąd można zmieniać biegi to żebym jeździł- bo czasami i nowe po paru tys. km. też zacznie stukać


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

crazydriver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr mar 04, 2009 12:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: crazydriver » śr mar 04, 2009 16:18

Witam
kumpel ma arl w leonie plus virus na ok 190 koni i 410 niutonów i niestety padło sprzęgło...
kupił nowe sprzęgło od golfa 2.9 vr-a i zamach z 1Z no i tu zaczęły się schody bo zwykły zamach z 1Z jest ciut za mały do arl .. wie ktoś może czy jest jakieś zwykłe koło zamachowe które można wrzucić do arl w zestawie ze sprzęgłem z vr??a może podpowiecie jakieś inne ciekawe rozwiązanie :) oczywiście o kosztach mniejszych od wartości samochodu :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości