2,0 TDI 16v Mody
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2,0 TDI 16v Mody
Jak to w końcu jest z modowaniem tego silnika ?? chodzi mi o te piezoelektryki już ktoś to rozpracował i jak ?? i jak już jakie moce można z tego silnika osiągnąć ?? oczywiście bez większej ingerencji w silnik... do tego jaka turbinka do niego była by najlepsza aby aż tak bardzo lag nie by odczuwalny... do tego czy silnik CR jest gorszy do modów ?? Pozdrawiam
PS: Ile Da sie na samym chipie pociagnac
Ogol to chodzi o około 2xx kucy nie więcej niż 240
chyba ze w ARL jest łatwiej i jak już to co trzeba robić w takim 1.9 ARL??
PS: Ile Da sie na samym chipie pociagnac
Ogol to chodzi o około 2xx kucy nie więcej niż 240
chyba ze w ARL jest łatwiej i jak już to co trzeba robić w takim 1.9 ARL??
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 02:02 przez Pawelr15r, łącznie zmieniany 1 raz.
jaro4444 pisze:2.0 TDI jest kilkanaście rodzajów
to chyba koledze chodzi o 2.0 TDI 170 KM czyli BMN itpPawelr15r pisze:chodzi mi o te piezoelektryki już ktoś to rozpracował i jak
rozpracował to Masters, robi na 205KM ale na przeszkodzie stoi FAP , jak ktoś bedzie odważny i wyrzuci ten badziew to pewnie 240KM jest spokojnie osiągalne poi wymianie turbiny na wiekszą
zalezy do jakich ?Pawelr15r pisze:czy silnik CR jest gorszy do modów
Mastrers pisał że robił juz tą wersje 170KM CR ale wykresu nie pokazał.. pewnie sie zrobi podobnie jak ten na piezowtryskach..
tak naprawdę nikt poważnie tych silników jeszcze w PL nie modził, jesli chodzi o sam remap to wykresów w sieci jest dużo po wirusie
silnik ma być w corrado rozmyślam tez nad ARL 1.9 i zrobieniem syncro... skrzynie w 2.0 TDI
a kod silnika pewnie BMN może tez CBB... zastanawiam się właśnie jak by tez w tym silniku wyszło rozwiązanie syncro Corrado.... jaki kod ma taka skrzynia mhm... a jeśli już 1.9 TDI ARL to skrzynia od golfa 3 syncro 1.9 TDI tam chyba jest 1z to skrzynia wytrzymała by modowanego na około 2xx PS ARL-a ???
nom mnie interesuje moc do 250 Kucy jak pisałem nie więcej.... wiec chyba 16v BMN się nadaje lub ten CBB bo taki mam dostępny tez i jak juz to jaka turbinę żeby nie był odczuwany aż tak bardzo TURBO LAG
a kod silnika pewnie BMN może tez CBB... zastanawiam się właśnie jak by tez w tym silniku wyszło rozwiązanie syncro Corrado.... jaki kod ma taka skrzynia mhm... a jeśli już 1.9 TDI ARL to skrzynia od golfa 3 syncro 1.9 TDI tam chyba jest 1z to skrzynia wytrzymała by modowanego na około 2xx PS ARL-a ???
nom mnie interesuje moc do 250 Kucy jak pisałem nie więcej.... wiec chyba 16v BMN się nadaje lub ten CBB bo taki mam dostępny tez i jak juz to jaka turbinę żeby nie był odczuwany aż tak bardzo TURBO LAG
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 13:05 przez Pawelr15r, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli masz plany 250KM to poszukaj lepiej 2.0 TDI 140KM - temat jest rozkminiony przez tunerówsilnik ma być w corrado rozmyślam tez nad ARL 1.9 i zrobieniem syncro... skrzynie w 2.0 TDI
i tak trzeba zmieniac turbine wiec wersja 140KM (BKD) bedzie lepszym (tańszym) wyjściem
co do wszczepienie napędu 4x4 w corku to mam nadzieje że wiesz na co się porywasz technicznie i finansowo ?
Witam
Na 170tke PD juz dawno mam rozpracowana metode usuniecia DPF tylko jakos nie ma chetnych do grubszyvh modów tego silnika, ba wogóle tych silników jest jak na lekarstwo. I nie jest to zaden kąsek zreszta motor juz archiwalny do którego pewnie nawet nie bedzie wiekszych pompek Siemensa itp.
Co do kazdego TDi na CR to na razie do tych motorów robione sa delikatne prgramy w swiezutkich autach gwarancyjnych wiec nie spodziewaj sie opisu/lekarstwa ze szczegółowymi danymi ile z tego motoru da sie zrobic koni.
Przede wszystkim to seryjne motory maja seryjne małe turbiny które maja spełniac zadania seryjnych softów. Nie poznasz mozliwosci takiego silnika jak nie podłaczysz do niego wydajnego turbo a to w przypadku silników CR jeszcze spokojnie z rok czasu jak nie dłuzej.
Kazdy motor czy to z przed 5ciu lat czy obecny w VW jest niemalze identyczny, na plus jest to ze ma lepszy układ wtryskowy i mocniesze czesci wiec im nowsza technologia tym lepsze max osiagi.
Jezeli szukasz motorów do tuningu to zainwestuj w sprawdzone ASZ, ARL, BKD.
Pozdrawiam
Na 170tke PD juz dawno mam rozpracowana metode usuniecia DPF tylko jakos nie ma chetnych do grubszyvh modów tego silnika, ba wogóle tych silników jest jak na lekarstwo. I nie jest to zaden kąsek zreszta motor juz archiwalny do którego pewnie nawet nie bedzie wiekszych pompek Siemensa itp.
Co do kazdego TDi na CR to na razie do tych motorów robione sa delikatne prgramy w swiezutkich autach gwarancyjnych wiec nie spodziewaj sie opisu/lekarstwa ze szczegółowymi danymi ile z tego motoru da sie zrobic koni.
Przede wszystkim to seryjne motory maja seryjne małe turbiny które maja spełniac zadania seryjnych softów. Nie poznasz mozliwosci takiego silnika jak nie podłaczysz do niego wydajnego turbo a to w przypadku silników CR jeszcze spokojnie z rok czasu jak nie dłuzej.
Kazdy motor czy to z przed 5ciu lat czy obecny w VW jest niemalze identyczny, na plus jest to ze ma lepszy układ wtryskowy i mocniesze czesci wiec im nowsza technologia tym lepsze max osiagi.
Jezeli szukasz motorów do tuningu to zainwestuj w sprawdzone ASZ, ARL, BKD.
Pozdrawiam
.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..
mądrze powiedziane... czyli szukać BKD 140km ??
co do wszczepienia 4x4 to wiem jak to w corrado wygląda...
od czego skrzynia do takiego motorku 2.0 TDI BKD 140 KM i jaka turbinkę większą ale oczywiście bez przesady aby lag nie był olbrzymi... i jaka była by droga w takim silniczku do tych 240-250 HP ?? pozdrawiam
co do wszczepienia 4x4 to wiem jak to w corrado wygląda...
od czego skrzynia do takiego motorku 2.0 TDI BKD 140 KM i jaka turbinkę większą ale oczywiście bez przesady aby lag nie był olbrzymi... i jaka była by droga w takim silniczku do tych 240-250 HP ?? pozdrawiam
jak, podziel się wiedzą ? jestem ciekaw..Pawelr15r pisze:co do wszczepienia 4x4 to wiem jak to w corrado wygląda...
najlepiej od jakiegos TDI z haldexem (o ile taki rodzaj napędu planujesz)Pawelr15r pisze:od czego skrzynia do takiego motorku
GT22 - tuner Ci powie jakąPawelr15r pisze:jaka turbinkę większą
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Fido_dido pisze:a najpierw Paweł to zrób prawo jazdy....
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 08:34 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
A czym chcesz go posterować, jakim kompem?krzys-jeruzal pisze:Bkd znajdzie taniej nisz ARL lub ASZPawelr15r pisze:czyli szukać BKD 140km ??
BKD jak brać to po 2007 r. bo mają poprawione głowice i nie pękają tak jak pierwsze. BKD nie ma też wałków wyrównoważających i cholernego zabieraka pompy oleju (słynnego imbusika )
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
tak myślałem prze4z jakiś czas żeby wrzucić sobie bkd i dzwoniłem troche...jaro4444 pisze:A czym chcesz go posterować, jakim kompem?
i lepszą cena miałem na bkd z osprzętem i kompem z wiązką niz arl.
bkd wiem ze po 2007 gadałem z uyusym na ten temat .
tanisze sa od ARL I ASZ bo nie ma na nie takiego zapotrzebowania ...
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 14:16 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości