Golf 3 tdi ASZ + GT2260V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 21, 2009 11:39

mariachi pisze:wszystko widzę weszło na styk, szczególnie turbina,
super fachowa robota, tak to pięknie poukładane i ogarnięte jakby fabryka takiego wypuściła.
ten osprzet byl wczesniej stestowany w poprzednim golfie Adama :bigok: bedzie kolejny killer BZA ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Re: Golf 3 tdi ASZ + GT2260V

Post autor: k-meal » sob lut 21, 2009 12:23

mirass pisze: wygląda jak ITG. Bardzo dobre filtry nadające sie do aut z przepływkami :smoke:
Nie trzeba tego izolowac od komory?

Pozdr.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob lut 21, 2009 12:39

no bardzo ładnie :D jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji :P



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lut 21, 2009 12:43

Nie trzeba tego izolowac od komory?

Pozdr.
To miejsce w ktorym jest filtr jest optymalne i nie ma tam wysokiej temp. wiec niema sensu tego izolować.

A co do mocy okaze sie po strojeniu....W sumie nie wiadomo do konca w jakiej kondycji jest motor (parametry na vagu ok pracuje cicho itp.) i jakie kreski wygeneruje....Ale ta 2XX z przodu powinna byc bez problemu :)

A co do wałka...właściciel zapewnia ze bedzie napewno jak tylko ogarnie się z $$$ "czasem" :)

[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 11:55 ]
no bardzo ładnie jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji
Lag jest wiadomo przy takiej spręzarce trudno zeby nie było....I tak dokladnie jest tutaj osobiscie mialem tą sprezarke w silniku VP i powiem ze w PDku ona troche zachowuje sie innaczej...auto mimo ze nie wystrojone jest takie bardziej elastyczne....Turbo jest wysoko bo taki zastosowany jest kolektor wydechowy od 1,6 td....Sprzęgło od VR6

Obrazek

foto kolektora

może jakaś fotka z dołu. Jak w takim silniczku w mk3 jest miska, tak jak seria , czy niżej??

Fotki z dolu narazie niema zadnej ale miska wydaje mi sie ze jest na takiej samej wyskosci jak w 1Z śmiem tak twierdzic bo zalozona jest ori osłona pod silnik i tylko lekko trzeba bylo ja przyciac pd strony rozrządu ze wzgledu na kształt miski

[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 12:08 ]
zapodaj lepiej co tam z eSą robisz... bedzie coś nowego na forum, bo mocnych TDI juz jest chyba więcej jak słabych
Do eski kompletuje graty niebawem jakies fotki z przebiegu prac :) Dodam ze leża juz dwie piękne sprezarki K04 z RS6 :)
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 13:04 przez aw69, łącznie zmieniany 3 razy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » sob lut 21, 2009 13:10

aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?

pozdr.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 21, 2009 13:19

k-meal pisze:aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?
dlatego, ze na 2256 nie zrobisz takiego poweru jak na 2260? :helm:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lut 21, 2009 13:32

aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?

pozdr.
Tak jak zaprzal napisal to raz....chodz z drugiej strony ten zestaw siedzial w moim aucie i wiem ze jest dobry i wszystko ladnie sie sprawowalo, jeśli przyszlo by nam szukac turbiny na nowo mozliwe ze zagościla by gt2256V, ale wlasciciel jest glodny mocy wiec mysle ze te turbo to strzał w 10.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » sob lut 21, 2009 13:39

Co do mocy, to wiem, ze ta ma wiekszy potencjal. ;)
Ale na poprzedniej stronie Rapix napisal, ze wlascicielowi nie zalezy na mocy, tylko na bezpiecznym setupie i to mnie zmylilo. ;) Do jazdy na codzien chyba jednak lepsza bylaby 2256, bo lepiej idzie z dolu. Tak slyszalem, na 2260 nie jezdzilem. ;)

Pozdrawiam i powodzenia!
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 13:40 przez k-meal, łącznie zmieniany 2 razy.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Rogalotti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lut 24, 2005 00:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rogalotti » sob lut 21, 2009 14:42

Witam. Teraz widze o czym była mowa :bajer: ładnie...

Przy swapach i tak zaawansowanych pracach przy aucie trudno nie isc dalej... wiec z czasem napewno pojawia sie nowe zabawki.

Pozdrawiam


.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..

dawid gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 29, 2004 12:00
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: dawid gti » sob lut 21, 2009 18:49

no no naprawde fajnie wyszlo.Kolego graluje zaciecia i tego ze ukonczyles ten swap :bigok:


Mk 2 gti TDI PD ex 16v in progress 215 Ps 414Nm by MR Motors

Mk4 gti tdi 138/280 by diagtronic

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob lut 21, 2009 19:28

Kolejny diesel - rakieta ,,dotknięta" przez Adama. :bigok: Gratulacje.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob lut 21, 2009 20:20

ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest ;) )



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob lut 21, 2009 20:39

uysy pisze:ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest ;) )
przy 2000tys obr/min musisz miec 1-1,1 bara bo inaczej dół jest tragiczny. GT 2256 przy 2tys potrafia dawac 1.3-1.4 bara co powoduje ze jeździ sie miodnie na loszce :satan:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob lut 21, 2009 20:49

mirass pisze:2000tys obr/min musisz miec 1-1,1 bara bo inaczej dół jest tragiczny. GT 2256 przy 2tys potrafia dawac 1.3-1.4 bara co powoduje ze jeździ sie miodnie na loszce :satan:
taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu :)
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości