Grupowy Chiptuning Compsport

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » pt lut 20, 2009 18:37

Czyli wszyscy zadowoleni? :grin:


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lut 20, 2009 18:43

sebcio_T4 pisze:Czyli wszyscy zadowoleni? :grin:
Ogolem tak choc liczylem na przelamanie barieru 130KM i 300Nm ;)
Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
Tez chcialbym o to zapytac:) Moze gdybym sciagnal kolektor ssacy i przerazil sie ile tam jest nagaru to byloby lepiej po czyszczeniu. EGR zaslepiony? Wydech calkowicie seryjny (srednica) czy cos tam bylo powiekszane?


Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pt lut 20, 2009 19:10

Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
kat jest wyciągnięty, została rozcięta pucha i wstawiona w środek rurka żeby nie było zawirowań, potem wszystko pospawane, spawy wyszlifowane i wygląda jakby dalej tam był nieruszany, Ale sam nie wiem czemu go wicinałem , wyglądał jak nowy, wogóle nie zapchany.

No i zaślepiłem EGR i wyczyściłem kolektor, Ale sam nie wiem czemu bo wiele syfu z niego nie wyciągnąłem

Reszta dolotu jest czysta, kiedyś wyciągnąłem IC żeby go przejechać z zewnątrz karcherem, i co się okazało nie wylało się nic oleju ze środka, podobnie jak z węży , tak więc turbina też zdrowa,
A wiem ile oleju potrafi być w autach w układzie IC -węże, bo często je ściągam w warsztacie , np robiąc rozrząd w mk4 trzeba ściąnąć węża.

Sprawdzę nr pompy tak dla pewności, jak znajdę chwilę, bo wszyscy mi sugerują że nie może być z 1Z :grin:

[ Dodano: 20 Lut 2009 18:11 ]
no i tak jak napisał bradley
bradley pisze:Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy :)



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » pt lut 20, 2009 19:13

mariachi pisze:no i tak jak napisał bradley
bradley napisał/a:
Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy :)
Tez Wam dziekuje :D
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 19:17 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 2 razy.


vagmalopolska.pl

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pt lut 20, 2009 20:06

no to i ja sie pochwalę:
seria katalogowo: 150KM i chyba 320 NM
seria faktyczna: 173,2 KM i 349,5 NM
po programie: 188,6 i 395,7 NM
różnica: bezcenna :) moze i mocy oszałamiająco nie przybyło ale to zupełnie inny samochód :pub:

Przy okazi dziękuje Compsportowi i sebcio_T4 za sam pomysł i założenie grupy :)

ps. wykresy w niedziele bo nie mam skanera...



HaDeSsS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 10, 2009 01:22
Lokalizacja: Krk

Post autor: HaDeSsS » pt lut 20, 2009 20:15

a ja wrocilem na tarczy ehhh poprzedni wlasciciel jakims syfnym filtrem powietrza zalatwil mi przeplywke :/ i teraz musze wydac 400zl grrr jeszcze te posrane korki na a4

graty tym ktorym sie udalo :)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lut 20, 2009 20:22

U Makora odratowali przeplywke, jakos ja wyczyscili. Moja powoli umiera ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

HaDeSsS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 10, 2009 01:22
Lokalizacja: Krk

Post autor: HaDeSsS » pt lut 20, 2009 20:27

u mnie sie nie dalo uratowac



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » pt lut 20, 2009 22:43

mariachi, W AHFie czyscilem dolor, EGR itd po ~90kkm. Przekroj byl o 1/3 mniejszy niz seria. Po wyczyszczeniu i zaslepieniu EGRa jakies 40kkm potem bylo tam w zasadzie dalej czysto, a jak dalej to nie wiem, bo przy 150kkm sprzedalem to auto.

Wywalenie kata czasem odetka troche wydech i to tez cos daje.

A mi tam wyszlo tyle co mialo wyjsc, wiec zle nie jest. Praktycznie od 1800-3600 jest plaskie 350Nm z mala gorka przy 2500 i tak niech bedzie :) Przynajmniej nie bedzie narzekac DSG ze ma za duzo Nm do przeniesienia :green_fuck:

sebcio_T4, Dzieki :bigok: :bajer:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt lut 20, 2009 22:59

Maicroft pisze:jest plaskie 350Nm
Chyba patrzysz na wykres serii :D Ja tam widzialem plaskie 370 :P Albo i 380 nawet.
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 23:03 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » pt lut 20, 2009 23:03

Seria prawie plaskie 320Nm z gorka troche ponad 330Nm.

Zlapie trakcje to zobaczymy jak jezdzi :helm:



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » sob lut 21, 2009 14:25

Sprawdzę nr pompy tak dla pewności, jak znajdę chwilę, bo wszyscy mi sugerują że nie może być z 1Z :grin:
no i sprawdziłem 028 130 110H - czyli seria 1Z :helm:
AFN ma 028 130 115A


Szkoda że Ci się HaDeSsS, nie udało ale na pocieszenie - pewnie marne bo się nastawiłeś na więcej - to powiem że nawet bez wirusa masz najwięcej koniów z nas wszystkich



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob lut 21, 2009 14:37

mariachi, jeszcze zostaje suszara :P Moze masz jakas z wiekszym wirnikiem od strony cieplej. Potem pozostaje :prayer: :prayer: :jezor:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » sob lut 21, 2009 14:46

mariachi, jeszcze zostaje suszara :P Moze masz jakas z wiekszym wirnikiem od strony cieplej. Potem pozostaje :prayer: :prayer: :jezor:
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości