Grupowy Chiptuning Compsport

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » śr lut 18, 2009 17:48

bradley pisze:Chyba sobie pizze zamowimy :goof:
no my mniej-wiecej koło siebie jesteśmy godzinowo to można :food:
ja potem i tak wracam do Bielska :)



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » śr lut 18, 2009 20:23

Przypominam! Jutro na hamownii spotykaja sie:

19.02 - CZWARTEK

mariachi - Golf III 1Z na wtryskach 0,216 (komp 16bit)
A4Q - Audi A4 AFN Quattro
MaNo - Golf IV ASZ
Batman-T3 - VW T3 - swap 1.9 TDI z golfa III (oznaczenie silnika blizej nie okreslone nie wiadomo czy to 1Z, AHU, ALE czy AFN ale oznaczenia komputera jest takie 028 906 021 GG a sterownika 00 SG 1443)
scyhe - Passat '99 AFN

Prosi sie, aby wszyscy przyejchali mozliwie jak najwczesniej, od 9.


vagmalopolska.pl

trafic05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 17, 2009 22:34
Lokalizacja: tychy

Post autor: trafic05 » śr lut 18, 2009 20:55

witam mam pytanko czy na marzec jest też jakaś lista osób chetnych na chipa pozdrawiam



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » śr lut 18, 2009 21:29

Z tego co wiem, chyba 2 osoby sa chetne na marzec, Emate i halim, napisz do nich na PW pewnie jakos sie dogadacie i zalozycie osobna grupe na marzec :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 21:30 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 1 raz.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » śr lut 18, 2009 22:49

sebcio_T4 pisze:Prosi sie, aby wszyscy przyejchali mozliwie jak najwczesniej, od 9.

no ja jutro muszę być w centrum Bielska o 6:30 i nie będę już wracał do domu tylko pojadę prosto do Gliwic, więc jak nic mnie nie zatrzyma po drodze to będę dużo dużo przed czasem, wg planu mam być na 9.00
mam nadzieję że jest w pobliżu jakiś sklep



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » śr lut 18, 2009 22:53

mariachi pisze:mam nadzieję że jest w pobliżu jakiś sklep
Nie rozgladalem sie, ale kawalek dalej jest stacja Shella, na ktorej z reszta lałem ON :grin:
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 22:53 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 1 raz.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr lut 18, 2009 23:21

mariachi, niedaleko jest zabytkowa radiostacja. Mozna pozwiedzac :grin:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » śr lut 18, 2009 23:33

Zglaszam swoja gotowosc :D My z Batmanem wyjezdzamy z Brzeska o 9 tak ze w gliwicach mysle ze bedziemy przed 12... mam nadzieje ze po drodze nie bedzie zadnych przygod.



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » czw lut 19, 2009 15:10

no to ja już po
okazało się że z Patrykiem z cs chodziliśmy do podstawówki, do równoległych klas :)

Co do wyników to
zaczynałem od serii , nie była hamowana ale wg danych ma 90KM 202Nm
po założeniu 216 zhamowny na 122KM i 242Nm
po sofcie bezdymne i bezpieczne 135,3KM 302,8 Nm na doładowaniu ok 1,1bara

Wykres wkrótce,
W trakcie roboty któryś z nas zadzwonił do Patryka że urwał mu się przegub jak jechał do Gliwic, więc wypada z kolejki
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 16:42 przez mariachi, łącznie zmieniany 2 razy.



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » czw lut 19, 2009 15:13

mariachi pisze:okazało się że z Patrykiem z cs chodziliśmy do podstawówki, do równoległych klas
Hehe, no prosze :grin:
mariachi pisze:po sofcie bezdymne i bezpieczne 135,3 PS 302,8 Nm na doładowaniu ok 1,1bara
No to ladnie :bigok:
U mnie tez mozna bylo dorzucic jeszcze 10ps, ale wlasnie Patryk mowil ze wtedy bedzie kopcil i rozne rzeczy moga sie dziac, a tak jest bezpiecznie i zero dymka :bajer:
mariachi pisze:W trakcie roboty któryś z nas zadzwonił do Patryka że urwał mu się przegub jak jechał do Gliwic, więc wypada z kolejki
Nie wiesz kto?
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 15:14 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 1 raz.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » czw lut 19, 2009 15:34

Nie wiesz kto?
chyba A4Q

i 1.9 TDI AHF się we wtorek nie pojawił, a czekali na niego



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » czw lut 19, 2009 15:36

mariachi, Swiat jest maly :) To programik naprawde bardzo delikatny :) Nastepnym krokiem IMO to wsadzic turbo VNT z AWX-a i zrobic soft na ten 150-160KM bo tyle na tych wtryskach i lepszy turbo wyjdzie. Sprzeglo 1Z ma twarde, a zawsze mozna go zmienic na to z VR6, bo nie kosztuje tez majatku a pasuje.


No to jutro wyjedzie chyba najmocniejsza grupa z tych 3 dni :)
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 15:39 przez Maicroft, łącznie zmieniany 1 raz.



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » czw lut 19, 2009 15:39

mariachi pisze:1.9 TDI AHF się we wtorek nie pojawił, a czekali na niego
To to wiem, troszku afera sie przez to zrobila...

[ Dodano: 19 Lut 2009 14:40 ]
Maicroft pisze:No to jutro wyjedzie chyba najmocniejsza grupa z tych 3 dni
eS Trojka narobi zamieszania :bigok:


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lut 19, 2009 16:35

mariachi pisze:po założeniu 216 zhamowny na 122KM i 242Nm (nie pamiętam ile)
po sofcie bezdymne i bezpieczne 135,3KM 302,8 Nm na doładowaniu ok 1,1bara
O dzizas. Jak patrze na ten wynik po wtryskach i pozniej po chipie to naprawde ladnie i optymistycznie. Jak bede mial 130 i 280 to bedzie dobrze. Dopiero kilka dni temu ogarnalem sprawe zbyt niskiego cisnienia doladowania. Teraz w overbooscie dmuchnie nawet 1 bar turbina, przedtem jednostajnie 0,73. Ale: wiem jak jezdzila octavia ahf shamowana na 120KM a jak jezdzi moje vento, ktore jest lzejsze od octavii i nie wiem czy mam te 120km... Moze 110. Jutro sie okarze tak naprawde.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości