Grupowy Chiptuning Compsport
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
U mnie było 139 KM w serii i 321 NM, jest 172 i 375 Auto idzie jak jasna cholera;)
PS miło było poznać innych fanów chipowania;)
PS miło było poznać innych fanów chipowania;)
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 17:28 przez Holek1984, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
mariachi, ja jade na Kobior, Mikolow, potem do konca na wezel Sosnicy i przed wjazdem na wiadukt A4 skret w lewo, potem kierujesz sie na ulice Rolnikow, na Bojkowska i wyjezdzasz na ulice Pszczynska. O tej porze moim zdaniem przy zamknietej Pszczynskiej od strony A4 ruch jest zdecydowanie mniejszy. Ale jak boisz sie jednokierunkowych ulic gliwickich i samych Gliwic to jedz z drugiej strony czyli od Zabrza.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
dzięki, pojadę mniej więcej tak mówisz. Mam navi więc chyba się nie zgubię , Byle mnie tylko nie wprowadziła do rzekibradley pisze:mariachi, ja jade na Kobior, Mikolow, potem do konca na wezel Sosnicy i przed wjazdem na wiadukt A4 skret w lewo, potem kierujesz sie na ulice Rolnikow, na Bojkowska i wyjezdzasz na ulice Pszczynska. O tej porze moim zdaniem przy zamknietej Pszczynskiej od strony A4 ruch jest zdecydowanie mniejszy. Ale jak boisz sie jednokierunkowych ulic gliwickich i samych Gliwic to jedz z drugiej strony czyli od Zabrza.
I tak mam zamiar wyjechać dużo dużo wcześnie, Wolę przyjechać do Gliwic nawet godzinę wcześniej i zwiedzić miasto niż wyjechać na ostatnią chwilę i denerwować się jak złapie mnie jakiś korek,
Maicroft pisze:Ciekawe ile wskaze moja zdechla seria w automacie
Obawiam sie ze cisnienie doladowania bedzie szalec, bo automat troche za bardzo zamula turbine, ale jeszcze sobie to sprawdze
nie chcę cię straszyć, nie wiem jak wygląda hamowanie automata, czy wogóle jest możliwe, Ale nie martw się, jak się nie da, najwyżej wirusa napiszą Ci na drodzę. Bo tak się chyba robi w automatach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
- Kontakt:
mariachi, Akurat z DSG nie ma problemu jesli chodzi o hamowanie, bo nie jedno juz tam bylo hamowane. Inna sprawa mniej wiecej wiem jak jezdzi to teraz i zawsze mozna pomierzyc jak jezdzic bedzie, jak na wiosne snieg stopnieje Jedyna roznica, to chyba kwestia przestawienia hamowni, chociaz to nie jestem pewien. Przy DSG jest mozliwosc zapiecia na stale jednego z biegow i z tych 1300obr/min mozna go zakrecic do 4500obr/min bez problemu. Zobaczymy w piatek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości