swap na ARL ewentualnie ASZ pytanie?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » wt lut 17, 2009 18:05

Ja bym jednak mocno zastanowil sie nad skrzynia 6 biegow. W aucie jest ciszej i przyjemniej jednak tym sie jezdzi.



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » wt lut 17, 2009 20:53

orjentuje sie ktos moze jeszcze czy ASZ po zmianie T na GT22 bedzie 200+? czy jeszcze cos trzeba modzic? oczywiscie nie mowiac o duzym FMIC... generalnie chcialbym uzyskac 200KM a czy to bedzie 201 czy 220 to juz szczegol... aby byla 2 na poczatku to moj cel... dlatego chce sie dowiedziec przed kupnem serducha czy asz zdola na tyle pociagnac po zmianie na ta suszarke, badz ew na jakas inna:)



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt lut 17, 2009 21:18

Zobacz do mojedo tematu.
Byłem na homowni jakieś 2 tygodnie temu i wypluło 202 ps na turbo (delikatnie zmodzonyem) ARL. a niedługo bedzie więcej :food: .
A ASZ to praktycznie to samo, oczywiście pod warunkiem, ze masz silnik i wtryski w bardzo dobrym stanie.
pozdro.
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 21:21 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » wt lut 17, 2009 21:53

Ponior narazie bede dopiero szukal serducha na swapp do mojego mk3 i wlasnie sie zastanawiam nad ASZ/ARL... ale narazie jestem za ASZ ze wzgledu ze jest tanszy w kupnie i wiecej tego troche jest niz arl, dlatego moze jednak sie zdecyduje na asz i odrazu zapakuje jakies BIGT zeby pozniej nie modzic zestroic i miec z glowy, a z asz na BIGT podejrzewam ze peknie te 200... :) co do stanu to bede sie staral szukac czegos sensownego :) jeszcze mam jedna opcje arl od kolegi z forum :) ale narazie nic niemoge dzialac bo czekam na fundusze na to ale powoli sie rozgladam juz...

[ Dodano: 17 Lut 2009 20:55 ]
Ponior oo taki ynik by mnie ucieszyl w moim mk3 :) ps. bardzo ladny golfer powodzenia w modach :) ja narazie bede dopiero szukal serducha na swapp do mojego mk3 i wlasnie sie zastanawiam nad ASZ/ARL... ale narazie jestem za ASZ ze wzgledu ze jest tanszy w kupnie i wiecej tego troche jest niz arl, dlatego moze jednak sie zdecyduje na asz i odrazu zapakuje jakies BIGT zeby pozniej nie modzic zestroic i miec z glowy, a z asz na BIGT podejrzewam ze peknie te 200... :) co do stanu to bede sie staral szukac czegos sensownego :) jeszcze mam jedna opcje arl od kolegi z forum :) ale narazie nic niemoge dzialac bo czekam na fundusze na to ale powoli sie rozgladam juz...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt lut 17, 2009 21:58

rekin godal ze sprzeglo w oooo zesrane? :(


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt lut 17, 2009 22:17

Pytałeś czy 200ps pęknie na Gt22, widzisz, że da rade i na zwykłej turbince, a na gt22 to ok 230ps wychodzi, tylko jak z trakcją będzie, masakra.. :chytry:
Jak chcesz zobaczyć wiecej to zerknij do mojego tematu za jakiś miesiąc, jak plany wypalą. :helm:
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » wt lut 17, 2009 22:26

dj tom poszlo pw, OOOO ma sie dobrze, wysypane sprzeglo to tylko bledna diagnoza jednego z warsztatow :)
panior o i to mnine cieszy :) napewno bede przegladal... a przy okazzji poszlo pw jeszcze z malym zapytaniem do ciebie :)
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 22:30 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 18, 2009 00:50

Tak jak koledzy pisali wyzej, asz i arl to praktycznie to samo, roznia sie turbinami i innymi *#cenzura#* nie majacymi wplywu na moc.

Z kazdego PD 130 + GT22 peknie 200KM na pompkach 073AL.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » pn lut 23, 2009 21:58

narazie wszystko wiem to co chcialem wiedziec:) jeszcze jedno pytanko odnosnie sprezarki, w ktory model GT22 lepiej kupic?
GT2260V czy GT2256v??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lut 23, 2009 23:02

56 bo ma lepszy dol, chyba ze robisz samochod tylko na wyscigi to 60 bo mozna na niej zrobic wiecej mocy ale bedzie wiekszy lag niz na 56


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » pn lut 23, 2009 23:34

nie nie wlasnie do jazdy po miescie a poscigi jakies to miedzyczasie jako hobby :jezor:
skomplrtuje graty i pewnie sie odezwe :) :bajer:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lut 23, 2009 23:47

MiChAoS pisze:nie nie wlasnie do jazdy po miescie a poscigi jakies to miedzyczasie jako hobby
W takim razie polecam 2256, bardzo dobry dol i ponad 220KM da sie na niej zrobic ;), bedziemy wlasnie taka zakladac do PD.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » czw lut 26, 2009 21:39

Na 2256 mozna nawet wywalczyc ponad 230KM. ;)
Do miasta w sam raz, lag nie jest straszny.

Pozdr.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw lut 26, 2009 21:58

ja mam gt2256 w arlu i polecam dol jest znosny a jeździ to zajebiście ale trakcja na suchym dopiero od 3 biegu jako tako na 4 juz jest ok :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości