Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Zoltar
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 53
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Zoltar » pn lut 09, 2009 18:13
Szczerze ?
Masz fajną moc, nic bym więcej nie robił
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przyrosty małe, a inwestycje już spore
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 18:13 przez
Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet
-
rafal102
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: rafal102 » pn lut 09, 2009 18:56
Kolego, ale nie chodzi mi już może o jakąś znacznie dużą moc.. Tylko o bardziej bezawaryjne autko... Wydaje mi się, że w AFN turbo nie jest za duże.. i przy takim sofcie to one już nieźle musi doładowywać.. i czy nie lepiej wstawić większe.. które będzie mniej obciążone i bardziej żywotne i bezpieczne... ??
No i IC... już w tej sprawie działam... teraz jest dobrze.. ale jak wzrośnie temp. na dworze to moje IC raczej nie spełni swojego zadania...
No i sprzęgło.. też trzeba wymienić..?? Ale na jakie możecie mi pomóc..?
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
-
sagon
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pn lut 09, 2009 20:02
Załóż turbinę od awx-a,tj od silnika 130to konnego,dzieloną,pasuje idealnie z tą tylko
różnicą,że musisz mieć szybko złączke na zimnej muszli.Ewentualnie możesz kupić ori rure do turbiny od jakiegokolwiek TDI.Jest tego pełno na allegro.
Co do sprzęgła,to sprawdzona i pewna jest kombinacja koło zamachowe od 1Z,abf i docisk od vr6,lub g60.
AFN 165,5@380,8
-
mirass
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » pn lut 09, 2009 23:29
rafal102 pisze:uysy pisze:Ciekawy temat w świetle "mody na mechaniczne mody"
tyle, że wytrzymałość "dołu" silnika jest jakimś dziwnym tabu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bo o sukcesach i megawykresach mówi się chętnie ale o dziurach w tłokach i wycieczkach korb poza blok już trochę mniej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tu się zaczynają schody i różnice między funcarami a autami do jazdy na codzień
to znaczy co.. Po tym co mam teraz mam się spodziewać samych problemów z autkiem.. Bo nie bardzo rozumiem..??
kilka mocnych AFN wyprodukowalem i w żadnym nie bylo fuckupów, żadnych spłynięć tłoków itp.
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
Rafalek114
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
-
Kontakt:
Post
autor: Rafalek114 » pn lut 09, 2009 23:59
rafal102- troche dziwne podejscie do sprawy masz , bo tu piszesz ze jednak chcialbys cos wiecej co masz,ale boisz sie zeby sie cos nie wysralo... Prawda jest taka ze nawet na serii moze powiedziec cos DOBRANOC i na to niema jakiejs wiekszej regoly ... Tak jak juz wczesniej powiedziales -Passat jest ciezki dlatego lec na maksa co ten twoj ABF da rade.
ps. podskoczysz delikatnie z moca ,zawsze bedzie cie kusilo zeby pogrzebac cos jeszcze! i tak jest zawsze
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
-
rafal102
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: rafal102 » wt lut 10, 2009 00:36
Chciałbym zrobić autko mocne i pewne.. Myślę, że 110KM + 50% z tego więcej, to kres co by mnie satysfakcjonowało. I chciałbym, wiedzieć czy to duże ryzyko tyle ciągnąć.. czy warto.. i które podzespoły dla spokojnego ducha wymienić... żeby nie powiedziały dobranoc..
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
-
Rafalek114
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
-
Kontakt:
Post
autor: Rafalek114 » wt lut 10, 2009 01:05
Wloz inna sprezarke fmic plus pompe paliwa, jedz poprawic soft i bedzie pod 170ps bo chyba o cos takiego ci chodzi .. pozdro
-
rafal102
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: rafal102 » wt lut 10, 2009 01:08
W sumie to bym wolał włożyć to co mówisz i mieć 160 ale bardziej płasko..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
:) Ale nic zamawiam IC i będę działał..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A potem turbo i sprzęgło.. chyba, ze się sprzęgło szybciej wysra..
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
-
Zoltar
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 53
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Zoltar » wt lut 10, 2009 03:24
Jedyne co jest wyraźniej obciążone to turbo, sprzęgło z tym momentem powinno sobie dobrze radzić
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 03:25 przez
Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » wt lut 10, 2009 13:40
Zoltar pisze:Jedyne co jest wyraźniej obciążone to turbo, sprzęgło z tym momentem powinno sobie dobrze radzić
dokladnie.. sprzeglem sie narazie nie przejmuj, dopiero sie nim zajmij jak sie wysra;p, ja na 160&320 jezdze juz rok i odpukac sprzeglo smiga idealnie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
rafal102
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 162
- Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: rafal102 » wt lut 10, 2009 14:43
I tak zrobię. Teraz IC a jak kasa pozwoli to za miesiąc Turbo..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I niech Afn sobie lata spokojnie..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
-
Tominator
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 273
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Tominator » śr lut 11, 2009 20:21
mirass pisze:kilka mocnych AFN wyprodukowalem i w żadnym nie bylo fuckupów, żadnych spłynięć tłoków itp.
Zgadza się , wkrótce też będziemy mojego robic na 190+ bezdymnie, turbinka już idzie, teraz mini remoncik + rozpórka żeby twardsza była furka i do przodu
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
-
uysy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 559
- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: uysy » śr lut 18, 2009 00:59
cowboy pisze:no kurde, chyba wpadne na parapetówe.... z pompą 11
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
jakoś mi umknął ten post. Teraz masz jeszcze bardziej po drodze a głowic 11tek leży jeszcze kilka... Takich prawdziwych z prawdziwym montażem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co więcej, czeka jeszcze niespodzianka ale to przetestuję zwyczajowo na swoim silniku... Obiecuję, że będzie śmiesznie
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
-
cowboy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lut 18, 2009 10:43
uysy pisze:
jakoś mi umknął ten post. Teraz masz jeszcze bardziej po drodze a głowic 11tek leży jeszcze kilka... Takich prawdziwych z prawdziwym montażem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
no to zajade jak sniegi stopnieją
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
moze coś pomodzimy.. mam pomysła
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości