[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw lut 05, 2009 22:44

cowboy pisze:guluwroc, gratsy

ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70 :)
adrian25wawa pisze:czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce.....
no to przeciez wiadomo nie od dziś... jest taki AFN co ma 173KM na seryjnej pompie i 216 i trubo VNT15 tylko troszke pomodzone :)
Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 05, 2009 22:48

guluwroc pisze:Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.
rozumiec...

moze jest na to jakiś patent ? bo moc ustawia sobie perfekt

fajnie że zdarzają się jeszcze takie rodzyny z tak wydajna pompą :bigok:



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » pt lut 06, 2009 00:43

gratulować wyniku, zapewne ja u siebie takiej mocy nie osiągnę :blush: ale miło wiedzieć że 170 dla AHF'a to nie jest duuuży problem



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt lut 06, 2009 01:30

cowboy pisze:
guluwroc pisze:Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.
rozumiec...

moze jest na to jakiś patent ? bo moc ustawia sobie perfekt

fajnie że zdarzają się jeszcze takie rodzyny z tak wydajna pompą :bigok:
nowa, obciązeniowa hamownia już jest w produkcji.Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma :pub:

cowboy te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach.

Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 01:32 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lut 06, 2009 08:50

Gulu, Mirass Gratki za wynik :okej:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 09:50

mirass pisze:te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach
mirass, ale ja napisałem że FB dają troszke wiecej mocy niż BOSCH :) :bigok:

zdarzają się takie fajne sztuki jak ten AHF ale nie sposób się zgodzić, że dla mocy +160KM dużo lepsze będą 230 i wydajniejsza pompa

Bosch ma z kolei inne zalety jak własnie nowa przekładka i trzpień (dzieki temu łatwiej reguluje sie cisnienia na starych wtryskach) oraz fakt, że przelatuje 400 tys km (takie przeloty mają TDI) co moze w ekstremalnym tuningu nie musi miec znaczenia..

ciekaw jestem (pytam bez żadnej złośliwości) ile wytrzymają 230 w modzie na +200KM ? wiadomo że mają trochę ciężej ale nie wiem kto mocnym VPekiem trzasnął np 200 tys km

temat jest istotny bo wiem że na chinolach tez AFNy dobijają do 170KM a przecież nie tylko te pare koni na wykresie ma znaczenie :)

dla reanimacji starych klekotów typu 1Z to juz nie ma dużego znaczenia że na FB można dobić np 5KM więcej, bo mało który juz wychodzi ponad 145KM z uwagi na pompe :)

tematem interesuje sie dość mocno... i wiem co robi FB (końcówki 7 i 10 otworów, zestawy do cumminsów) i jest to jedyna alternatywa do tuningu - niestety teraz juz mało dostępna jeśli chodzi o VP bo chyba PD bedzie powoli na topie

z kolei słyszałem że pierwsze końcówki FB do pedeków się wyklepywały po paru tys km i spadało cisnienie - nie wiem moze teraz juz dopracowali temat
mirass pisze:Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
to jest własnie problem, końcówki Boscha tez mój dystrybutor ściąga dla mnie z całej Europy :) juz całą dostawę zarezerwowałem :helm:
mirass pisze:Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma
chodzi tylko o skale i jej podziałke :) bo przebieg momentu jak zwykle w Dynosofcie wzorcowy ! :bigok:



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt lut 06, 2009 11:05

johnson pisze:kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?
No właśnie,też chętnie bym je obejżał.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 14:40

sagon pisze:johnson napisał/a:
kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?

No właśnie,też chętnie bym je obejżał.
poproście może od razu Mirassa żeby wszystkie mapy wkleił do tematu :P



mahos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lip 04, 2007 12:38
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl

Post autor: mahos » pt lut 06, 2009 14:52

Mirass prosimy:)

Sagon:

moje ciśnienie doładowania to 1,45 ,dawka 51mg/R

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 14:54 przez mahos, łącznie zmieniany 1 raz.


AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt lut 06, 2009 17:20

Dobrze, że oddałeś auto w dobre ręce i nie pojeździłeś z "super chipsem" od Pana Zdzicha przez jakiś rok, bo bys juz tak zdrowego motorku pewnie nie miał :helm:
Gratulacje, super wynik.
Ciekawi mnie kiedy bedzie mało, i będą następne mody, ale to już chyba ta pompa powie pa,pa. :chytry: .
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » pt lut 06, 2009 17:26

Czesc moglbys wrzucic zdjecia i napisac jak masz zrobiony FMIC bo z zdjec wyrzej wnioskuje ze masz go pod seryjnym zderzakiem. gratulacje wyniku :bigok:


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt lut 06, 2009 17:28

cowboy pisze:poproście może od razu Mirassa żeby wszystkie mapy wkleił do tematu :P
Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.
Moim zdaniem to żadna chyba tajemnica jak i co ma poustawiane.
Sam będę jechał na korektę,dlatego nie zaszkodzi wiedzieć tego i owego.
Pozdro.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lut 06, 2009 18:53

No pieknie kolejny kopniety VP`ek, ja to chyba serie graty zakladam bo i tak powoli szans spod swiatel nie mam :green_fuck: :grin: :bigok:

Gratki kolego za furke i tunerom za piekne krzywe;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 06, 2009 19:01

sagon pisze:Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.
nie jestem znawcą ale co tu porównywac w logach - jest dział diagnostyka i tam logów w bród :)

powiedział kolega jakie doładowanie i dawka...poza tym nic ciekawego w takich logach nie ma..


ps. zresztą mozna tak program napisac że co innego w logach a co innego w rzeczywistości :)


przy okazji ten sterownik hamowni to taki sam jak Rogala :) bo u niego wykresy co 65NM skalowane na momencie :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości