Bosch w Mikolowie nalezy do tej mniejszosci gdzie za oprawienie chcieli 36zl od sztuki a skonczylo sie na 96 za calosc o ile pamietam.w większości porządnych serwisów ceny kształtują sie od 40 do 60 PLN od wtrysku
Wymiana wtryskow + program gdzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 22:43 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
kontaktowałem sie z wvr ktory robil mi chip polecil mi najpierw zajac sie turbo fimc a pozniej wtryskami i pompa ? co o tym myslicie
Jak to rowniez finansowo wyglada _
Jak to rowniez finansowo wyglada _
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 11:45 przez GsBeetle, łącznie zmieniany 1 raz.
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
zalezy ile chcesz miec mocy i ile masz na to kasyGsBeetle pisze:kontaktowałem sie z wvr ktory robil mi chip polecil mi najpierw zajac sie turbo fimc a pozniej wtryskami i pompa ? co o tym myslicie
na tym forum jest kilka ALH na wtryskach 216 + program o mocach rzędu 150KM, wiec sam sobie odpowiedz..
http://www.wvr.pl/
nie słyszałem o tej firmie szczerze mówiąc... a w okolicach Łodzi masz G-LAB
http://www.g-lab.pl/
zagadaj do Sebastiana (forumowicz o nicku uysy) i zapytaj o cene - wiem że ma tez w ofercie 216 w dobrej cenie, a jak nie ma to weżmie ode mnie
Skoro masz juz softa to ten gosciu co ci go wgrywal powinien zrobic ci korekte do wtryskowGsBeetle pisze:JEst soft .. i teraz chce 216 i to konkretnie wysterowac nie wychodze z takiego zalzenia ze zeby miec dorbze zrobione trzeba duzo placic to bzdura.
Madre slowa jeszcze nie wszyscy zrozumieli na czym polega ta cala zabawa i wgrywaja programy u gosci pod blokiem za 600 zl,a potem sie okazuje ze z tym nic nie mozna zrobic i szukanie kogos kto poprawi program jak dalej chce sie modzicgrzegorzp pisze:w tuningu tak jak we wszystkim, nie zapłacisz fachowcowi 900pln to potem po partaczach wydasz 1500pln, wybór należy do Ciebie,
[ Dodano: 15 Sty 2009 11:23 ]
Wydaje mi sie ze jezeli masz turbo wmiare sprawne to zostaw je narazie , wedlug mnnie kolejnosc powinna byc taka ze robisz program potem wtryski nastepnie fimc ,a na koncu turbo (oczywiscie jak twoje sie wczesniej nie skonczy),no potem oczywiscie mozesz jeszcze pompe zmienic wydaje mi sie ze ta kolejnosc da ci najlepsza frajde z jezdzenia ale to tylko moje zdanie pozdrawiamGsBeetle pisze:kontaktowałem sie z wvr ktory robil mi chip polecil mi najpierw zajac sie turbo fimc a pozniej wtryskami i pompa ? co o tym myslicie
Jak to rowniez finansowo wyglada _
[ Dodano: 15 Sty 2009 11:25 ]
Wydaje mi sie ze zle im wytlumaczyles i tak jak tu koledzy mogli zrozumiec ze nie masz programu, zapytaj sie jeszcze raz bo robert mowil ze ma wtryski w dobrej cenieGsBeetle pisze:w tune up wyszlo kolo 2000zl
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Tak, mowilem zeby ustawili 225/305, powiedzili tylko ze drugiego cisnienia nie zwiekszaja i zostawiaja seryjne, za to pierwsze podnosza.cowboy pisze:czy oni regulują obydwa cisnienia ?
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 12:49 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
No wlasnie jak to jest z tymi cisnieniami,jedni pisza ze oba sie ustawia inni pisza ze jedno a drugie samo wychodzi seryjnie??,moze zna ktos odpowiedz ??bradley pisze:Tak, mowilem zeby ustawili 225/305, powiedzili tylko ze drugiego cisnienia nie zwiekszaja i zostawiaja seryjne, za to pierwsze podnosza.
no dobrze, a zmierzyli ile wyszło to drugie w takim razie ?bradley pisze:mowilem zeby ustawili 225/305, powiedzili tylko ze drugiego cisnienia nie zwiekszaja i zostawiaja seryjne, za to pierwsze podnosza.
bo w tym drugim jest dostarczana większość paliwa, wiec ma to znaczenie jeśli w jednym wtrysku bedzie 280 Bar a w innym 295 a w jeszcze innym 285 ..
jeśli np seryjnie są wtryski 190 / 300 to po kilku latach spadają cisnienia na około 170/280 - można powiedzieć że mniej więcej po 20-25 Bar obydwa i mniej wiecej wszystkie wtryski w miare równomierniemanek271 pisze:jedni pisza ze oba sie ustawia inni pisza ze jedno a drugie samo wychodzi seryjnie??,moze zna ktos odpowiedz ??
jeśli teraz zwieksza się cisnienie wtrysku pilotującego do 220 Bar i nie sprawdza się co wyszło to pytanie jakie jest to drugie cisnienie ? czy wyszło 300 a może na logike, skoro samo wychodzi 320 Bar ?
dopowiem jeszcze tylko tyle że są w korpusie 2 spreżyny które odpowiadają za poszczególne cisnienia otwarcia
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Powiedzili ze zostawiaja seryjne czyli zwiekszyli ze 190 do 225 a seryjne 300 zostawili na 300. To Smietana. Chyba wiedza co robia;)cowboy pisze:no dobrze, a zmierzyli ile wyszło to drugie w takim razie ?
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
ale seryjne 300 po przebiegu 100 tys km nie jest już seryjne w tym cały problembradley pisze:Powiedzili ze zostawiaja seryjne czyli zwiekszyli ze 190 do 225 a seryjne 300 zostawili na 300. To Smietana. Chyba wiedza co robia;)
czyli nie zmierzyli tego drugiego i nie wiesz czy jest 280, czy może 300 a moze nawet 320
no właśnie nie wiadomo, do hybrydek uzywa się wtrysków o jakimś przebiegu, nie ma co ukrywać coraz wiekszym...manek271 pisze:skoro cisnienie 2 wiadomo ze wynosi 300 to jest sens go ustawiac ??
3 lata temu mozna było dostać wtryski ALH o przebiegu 40, 50 tys km gdzie cisnienia jeszcze trzymały się w normie +-5,10 Bar wieć można było załozyć końcówki tuningowe i przyjać że wszystko jest OK bez regulacji...dlatego tak poszukiwane były te bazowe wtryski o cisnieniach 220/300 z małym przebiegiem
jeżeli ktoś pisze że robi hybrydy na wtryskach 190/300 np z 1Z, które mają 300 tys km i jest przekonany, że po ustawieniu 220 na pilotującym zrobi się SAMO 300 Bar na wtrysku zasadniczym to gratuluje dobrego samopoczucia, zwłaszcza że nie weryfikuje się tego pomiarem..
tak jak napisałem, z biegiem czasu zużywa się wtrysk, cisnienia spadają i trzeba to porządnie wyergulować - sam osobiście widziałem, że można ustawić OBYDWA cisnienia z dokładnością do 1 Bara, jak również widziałem jakie cisnienia z dupy wychodzą po założeniu nowych zestawów naprawczych i sprawdzeniu na mierniku - czyli pierwszy pomiar przed regulacją
w związku z powyższym nikt mnie nie przekona że coś się samo ustawia, zrobiłem tych hybrydek juz ponad 30 kompletów na tym forum, brali ludzie z seatracing, streetracing, octwai... softy na nich pisali praktycznie wszyscy tunerzy i nigdy nie miałem reklamacji, słabego wyniku, poddymiania itd
natomiast w drugą stronę słyszałem o przypadku (bodajrze Jaro444 pisał) że po doregulowaniu wtrsyków w Nadarzynie znikneło dymienie i przybyło mocy
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Kurcze cowboy, czytaj co pisze. Powiedzili ze pierwsze mi zwieksza, ze nie ma problemu a drugiego nie zwieksza i zostawia. Czyli ustawiali obydwa cisnienia, ale pierwsze zwiekszali ze 190, a drugiego nie zwiekszali z 300 do 305 tylko ustawili na 300.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości