Montaż wskaźnika turbo...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » pn gru 29, 2008 22:42

Wywalenie EGR to bardzo prosta rzecz, wiec nie wiem w czym problem. Dwie blaszki i cos do zatkania wężyków, trzeba jeszcze kupic na alegro sa chyba gotowe przejsciowki zamiast EGR.

[ Dodano: 29 Gru 2008 21:43 ]
Nie chcialbym widziec jak ten wentyl zostaje wciagniety do środka, w życiu bym takiej modyfikacji nie zrobił.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn gru 29, 2008 23:50

pojec do tam gdzie montuja instalacje lpg bez problemu takie cos dostaniesz urzywaja takich koncówek przy montazu instalacji wtrysku gazu
pozdrawiam



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt gru 30, 2008 00:01

luki-TDI, czy przed wywaleniem egr-a nie trzeba go najpierw wyłaczyc?Mnie sie wydaje,ze takie zaslepianie wezykow to nienajlepszy pomysl.Choc moge sie mylic.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » wt gru 30, 2008 09:19

sagon pisze:luki-TDI, czy przed wywaleniem egr-a nie trzeba go najpierw wyłaczyc?Mnie sie wydaje,ze takie zaslepianie wezykow to nienajlepszy pomysl.Choc moge sie mylic.
Wiadomo że najlepiej wyłączyć w sofcie, ale sa "domowe" sposoby. Wiec pozniej po wywaleniu EGR kiedyś pasowałoby zrobić korekte, żeby wszystko było super.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
ksenonn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 10:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksenonn » wt gru 30, 2008 09:35

sorry za OT, ale jak montujecie taki wskaznik w silniku AFN?


[url=http://img510.imageshack.us/my.php?image=29563915.jpg][img]http://img510.imageshack.us/img510/5739/29563915.jpg[/img][/url]

moj byly goofer - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194271

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt gru 30, 2008 17:12

Ksenonn w afn-ie sprawa jast prosta.Potrzebny bedzie tylko trojnik,ktory montujesz na przewodzie idacym z plastikowej rury(to ta prowadzaca do kolektora ssacego) do mapsensora wbudowanego w komputer.Czyli mowiac krotko to ten przewod podcisnieniowy,ktory idzie do kompa.Montujesz trojnik z ktorego drugi podcisnieniowy idzie albo do mapsensora stanowiacego element wskaznika,albo bezposrednio do wskaznika.Ale to juz zalezy od rodzaju wskaznika.

[ Dodano: 30 Gru 2008 16:22 ]
To ten przewod miedzy aluminiowa rura a niebieskim podcisnieniemObrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości