Montaż wskaźnika turbo...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Montaż wskaźnika turbo...
Dostałem pod choinkę wskaźnik turbo AutoGauge
ale potrzebuję rady, gdzie najlepiej go wpiąć, aby wskazania były dokładne, na innym forum znalazłem taką fotkę:
tylko że w zestawie mam trójnik, jakby miał zostać wpięty w któryś z wężyków.
Istnieje jakieś najodpowiedniejsze miejsce do zainstalowania tego trójnika? czy może zainwestować w zaworek, by wpiąć to tak jak na powyższej fotce?
ale potrzebuję rady, gdzie najlepiej go wpiąć, aby wskazania były dokładne, na innym forum znalazłem taką fotkę:
tylko że w zestawie mam trójnik, jakby miał zostać wpięty w któryś z wężyków.
Istnieje jakieś najodpowiedniejsze miejsce do zainstalowania tego trójnika? czy może zainwestować w zaworek, by wpiąć to tak jak na powyższej fotce?
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 14:16 przez mahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
OK, jeśli mam przewiercić to gumowe kolanko, muszę najpierw znaleźć taką dyszę?zaworek?, ma ktoś namiar na coś takiego?
a może nie warto się w to bawić, bo włożenie trójnika w któryś wężyk da ten sam efekt bez niszczenia kolanka dolotu?
a może nie warto się w to bawić, bo włożenie trójnika w któryś wężyk da ten sam efekt bez niszczenia kolanka dolotu?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
o co chodzi z tym mapsensorem ? bo nie czaje. każde miejsce za turbiną bedzie dobre,, ciśnienie jest takie same albo są małe różnice. co do trójnika, jak w niego popatrzysz to jest przelot a w jednej odnodze jest mniejsza dziurka. to po to żeby wskazówka nie latała jak głupia.sagon pisze:Moim zdaniem to dobry pomysl.Choc nie mam pojecia jak zrobic to w PD-ku.Montowalem taki w AFN-ie,ale tam nie bylo zadnego problemu.Chodzi oto zeby ten wezyk byl zamocowany miedzy ickiem a kilektorem ssacym.Map sensor juz upychasz gdziekolwiek.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
W pd najlepiej to zrobic wywalajac EGR i wkrecając gwint w rurke, ktora sie montuje zamiast EGR. Jakby nie było w seri dmucha 1.35bar z roznymi overboostami czasami 1.5bara. Nie jest dobrym pomyslem wkrecac sie w ten waz gumowy bo tylko sie zniszczy i powietrze bedzie uciekało co stworzy kolejny problem. Najlepiej mierzyc cisnienie jak najblizej kolektora ssacego w sumie mozna by było w niego sie w wiercić.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 00:22 przez luki-TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
No raczej wiercenie kolektora to za dużo zabawy bo bez demontażu się raczej nie obejdzie, chyba wwiercę się w tą gumę, wygląda solidnie, a jak założy się konkretne podkładki od środka to powinno wytrzymać.
Tylko niebardzo wiem gdzie szukać taką dyszę/króciec, ma ktoś coś sprawdzonego?
A tak przy okazji chciałem zapytać czy aby wskazówka wchodziła na skalę minusową to wymagany jest blow off?
Tylko niebardzo wiem gdzie szukać taką dyszę/króciec, ma ktoś coś sprawdzonego?
A tak przy okazji chciałem zapytać czy aby wskazówka wchodziła na skalę minusową to wymagany jest blow off?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
trzeba wysadzic turbine w powietrze najlepiej w okolicach 200 km/h - wtedy wskazowka pokazuje podcisnienie sprawdzone osobiściemahoo pisze: chciałem zapytać czy aby wskazówka wchodziła na skalę minusową to wymagany jest blow off?
jaki problem wywiercic w kolektorze ?
bez domontazu, jakieś 2, 3 cm od krawędzi, trzeba wsadzic jakąs szmatke i wiercic, potem wrzystko odessac odkurzaczem i gra...
jakoś nie widze wiercenia sie w gume, jednak uszkodzi sie zbrojenie weza, ten oplot..to takie druciarstwo jakby lekkie
mahoo, mozesz i tak i tak.Jezeli chcesz w gumie ,to kup caly prosty wentyl od jakiejs naczepy(pytaj na wukanizacji dla tir-ow) maja juz w komplecie specjalne podkladki i nakretke.Wykrecasz tylko wentyl zakladasz przewod i smiga.Albo wierc w kolektorze.Tylko musisz ten otwor pozniej nagwintowac,zeby wkrecic jakis kruciec na przewod.Chyba,ze bedzie on AL i przyspawasz.Ale to bym odradzal,bo mozna go latwo ulamac.Mozesz tez tak jak kolegaSToRM.Wybor nalezy do Ciebie!Powodzenia!!
AFN 165,5@380,8
obadałem to sobie, faktycznie nie powinno być problemu, ale krok nr1 to wykombinowanie takiego wentyla na gwincie, jutro trzeba będzie się popytać o taki gadżetcowboy pisze:bez domontazu, jakieś 2, 3 cm od krawędzi, trzeba wsadzic jakąs szmatke i wiercic, potem wrzystko odessac odkurzaczem i gra...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości