Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob gru 13, 2008 21:28

Byle szybko.Ciekawość mnie zrzera :prayer:


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz gru 14, 2008 15:29

fabrycznie jest ona montowana w silnikach o oznaczeniu ALH z automatyczną skrzynią
po wymianie może być zasłona dymna z wydechu

może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego bedzie zasłona dymna jeśli przerzuce pompe z ALH(aut) do ALH?? inne sa wtryski?? :otepienie:
Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 15:34 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz gru 14, 2008 23:13

Krzylu pisze:może mi ktoś to wytłumaczyć dlaczego bedzie zasłona dymna jeśli przerzuce pompe z ALH(aut) do ALH?? inne sa wtryski??
Program jest bardziej obciety, jesli przerzucisz pompe 11 do alh to bedzie dymmm


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn gru 15, 2008 09:28

Raczej będziesz musiał troszkę poczekać na wyniki bo auto do wiosny będzie sobie stało w garażu ;) Bo nie wiem jeszcze co z nim robić czy sprzedać czy dalej dłubać ;)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn gru 15, 2008 12:15

alh aut. to 11mm a manual to 10mm



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 15, 2008 18:45

Panowie krótko i na temat do (zakładajac ze to zdrowe ALH)
180km z vp potrzebne jest:

i wypisywac :bigok: :smoke:



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 15, 2008 18:55

pompa 11 , 216 , turbo ARL lub cos porównywalnego ,kolektor ssący awx . FMIC , dobre sprzegło , weydech troche rozluzniony :grin: , pomyslec mozna o lepszej chłodnicy oleju . dobre gumy co by miec trakcje :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 15, 2008 18:59

Panowie krótko i na temat do (zakładajac ze to zdrowe ALH)
180km z vp potrzebne jest:

i wypisywac :bigok: :smoke:
turbo ARL (1,6 Bara ma dmuchac no problem)
wtryski 216 lub 230 (230 mają potencjał na dalsze mody :) )
pompa 11 (moze być przerobiona na 11 z 10tki)
FMIC
sprzegło na pewno predzej czy później powie papa czyli zestaw jednomasowy
fajnie zeby miec wskaźnik doładowania i temp oleju

generalnie żeby przeskoczyc 170KM trezba juz troche zainwestować, praktycznie albo poprzestac na 160KM albo juz iśc raczej w moce ~200KM

[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 18:01 ]
o faktycznie, przydałoby sie założyć jeszcze kolektor ssący z wersji9 130/150 PD i wywalić katalizator - na pewno lepiej odetchnie silniczek po tych operacjach

[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 18:02 ]
no i polepszyć spowalniacze, czyli jakieś 312/25 na przodzie by się przydało :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 15, 2008 19:09

czyli główna przeszkodą w przeskoczeniu 160km jest pompa i turbo bo wtryski odrazu trzeba założyć większe dobrze kminie?? :smoke:
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 19:10 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn gru 15, 2008 19:25

do 160-175 nie trzeba pompy11mm
dajesz

kolektor ssący od 130/150 jest bardzo pomocny, ale dodaj jeszcze cały układ powietrza od filtra powietrza do turbiny z 130/150, dzięki większym średnicą naprawdę daje rezultaty

ps, wtryski 216 spokojnie do 170-180 dadzą radę (to już max)
a pompa jak zdrowa to do 165-175 też da radę
tylko musi być poprawiona sprawność dolotu (patrz wyżej)
Ostatnio zmieniony pn gru 15, 2008 19:27 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 15, 2008 19:31

to już kosmetyka bardziej chodzi mi o mechaniczne aspekty,wiadomo trzeba to brać pod uwage ale
na 160km dużo nie trzeba i dużo osób na tym przestaje w związku z tym mało osób modzi powyżej tej mocy a mnie interesuje właśnie "co dalej" żeby było np. 180KM

[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 6:33 pm ]
w garaży leży 2m rury alu 53mm srednicy chyba starczy



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 15, 2008 19:43

rury styknie ytylko kolenak i ic trzeba miec jakis niedawno przerabiałem temat zakładania ic a teraz zakładamy ic do bory ASZ taki od oktawi 2-ki



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 15, 2008 20:34

o ic sie nie martwie zakladalem fmic w swoim poprzednim aucie wiem z czym to sie je ;)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn gru 15, 2008 20:40

Miałem w afn-ie 141@314 po sofcie(u Daniela) po 216-tkach wypluło 160@345 na seryjnej turbinie i kolektorze ssącym.Załozyłem kolektor od awx-a i od razu poczułem,ze autko o niebo lepiej wkrecało sie z dołu. :grin: Na drugi rzut poszła suszara.Zdecydowałem sie na sprawdzony patent.Hybryda awx arl.I zdziwko.golf zapierniczał jak pocisk mimo,że turbinka cały czas dmuchała 1.2,ale odczucie było takie jakby sadziła o wiele wiecej.Jak przerobiłem dolot do suszarki(wieksza potrzebuje wiecej) to kolega stwierdził,że jedzie lepiej niz arl po sofcie 185@380(jechał moim i tamtym).Ponoć różnica mas i przełożeń potrafi zrobić swoje.Osobiśćie podchodze do tego z dystansem choc autko zasuwa całkiem niezle.Ciekaw jestem co wypluje hamownia jak zarzucę icka(zapożyczony z Renault Premium) i pojadę to dograć.Tu moje pytanko.Na ile moge liczyć?


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości