AJM rozsypany... swap na ?? ASZ/ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » śr gru 10, 2008 19:03

Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22 :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » czw gru 11, 2008 01:35

_mumin_ pisze:Moim zdaniem robienie remontu w AJM'ie to jakby wyrzucić kasę w błoto ...
No właśnie, to jest tylko Twoje zdanie :bigok: . . . za 3 tys. mam AJM po generalnym remoncie... na nowych częściach...
mahoo pisze:Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22 :helm:
Nie umarł tak do końca jak się okazało... :) uwierz ze gdybym miał $$$ to kupiłbym r32 i dal mu 2 turbiny :chytry: w najgorszej opcji V6 i włożył kompresor :grin: ale tu chodzi tylko i wyłącznie o kasę... ARL na GT22 spoko wiadomo... ale skoro masz AJM to wiesz ile on pali... chyba nie chcesz mi powiedzieć ze w takim ARL'u mieścił byś się w poczciwej 7demce ??? :goof:
Nie chce nikomu wmawiać ze SWAPy są nieopłacalne (żaden ze mnie mechanior, expert w tych sprawach)... Po prostu napisałem co wyszło w moim przypadku, żeby mi nikt nie pisał... "miałeś mieć 200 kuni w arl'u a masz dalej ajm'a". Według mnie opłaca się to tak jak kolega mahoo napisał do tworzenia potwora z GT22 . . . ja po przejazdce arl'em stwierdziłem ze 170 PS jakie można z ajm'a wyciągnąć spokojnie mi wystarczy . . .
Dlatego chciałem bardzo podziękować wszystkim za rady i informacje :okej:
.... i zostaje czekać do wiosny :food: ...... parę gratów z arl'a zagości na pewno pod maska odnowionego AJM;a ..... mam nadzieje ze starczy :D .... mocy...........
PozdraVWiam!!!
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 17:12 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw gru 11, 2008 10:05

Oj kolego mumin widział AJM i to nie jednego Poniora też...
Po prostu AJM nie jest tak mocny jak ARL ASZ a sam słupek kupisz za podobne pieniadzę przy czym będzie o wiele trwalszy możesz do niego również włożyć osprzęt z AJM i też będzie Ci palił tyle samo i nawet tak samo śmigał...
Po za tym nawet ten ARL na GT22 nie będzie żadnym potworem... a co najwyżej przyjemnie śmigającym autem :bigok:



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » czw gru 11, 2008 10:29

Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » czw gru 11, 2008 11:24

Ok rozumiem. . . Wiec myślicie ze AJM nie wytrzyma nawet tych 160-170ps ??? będzie się sypał ??? Wiem ze lepszym rozwiązaniem jest SWAP ale kur... dostalem dokladnie taka propozycje- ASZ (po generalnym remoncie) + turbo ARL'a i reszta zostaje moja... zestrojone to (jezdzace) na gotowo 8tys. za jakiś czas IC od ARL + soft za 2500 kola... czyli ponad 10.000 to wychodzi ... nie licząc dojazdów i pewnie paru rzeczy które wyjdą w praniu, jak zwykle to bywa.... Napisałem ze nie jestem jakimś super znawca ale może Wy wiecie czy to jest normalna cena ???? przecież za taka kasę to robię go za 1000zl. żeby go tylko pogonić i kupie ARL'a w dobrym stanie i pewnie lepszej opcji.. czy znowu coś źle zrozumiałem ???
_mumin_ sorka za tamten post . . . po prostu chyba wiesz jaki ma sie humor jesli silnior się sypie i taki hajs wchodzi w gre ?? :grrr:
Sorka :pub: :grin:


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw gru 11, 2008 15:54

10tys zł. gdzie takie ceny.... troszkę taniej idzie to wszytko zrobić... naprawdę... no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze się po jakimś czasie te 10tys zł. ale cóż tuning...



Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » czw gru 11, 2008 16:05

Ja na wiosnę planuję turbo z ASZ + program, ok 160KM to jeszcze w miarę rozsądna opcja dla tego silnika, cenowo też :bigok:
Jeśli silnik nie podoła, będzie to okazja na swap :satan:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » czw gru 11, 2008 16:39

_mumin_ masz na PW wwszystko... Jesli mozesz to napisz co o tym sadzisz..

[ Dodano: 11 Gru 2008 16:01 ]
Rapix pisze:no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze
To mialbyc ASZ po generalnym remoncie+ TURBO,IC z ARL + soft. . . czyli jakies 180-190 PS. Czyli chyba trochę duzo... w cenie byla zawarta jakaś tam gwarancja wiadomo... i to ze musiało być to wszystko bardzo szybko zrobione... z gwarancja wiadoiomo jak jest :bajer:


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt gru 12, 2008 08:47

xander_88, Poszlo PW


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt gru 12, 2008 11:05

_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie :bigok:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pt gru 12, 2008 11:58

Dario84 pisze:Poszlo PW
poszło zwrotne :) proszę o pozytywne rozpatrzenie...
mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pt gru 12, 2008 13:38

mirass pisze:
_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie :bigok:
Mirku wiem, że nie z powodu awarii , ale tak czy siak pewno z powodu tego że AJM niezbyt
długo by to wytrzymał. Pękające tłoki są w tym silniku regułą nawet w serii.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt gru 12, 2008 14:25

xander_88 pisze:
Dario84 pisze:Poszlo PW
poszło zwrotne :) proszę o pozytywne rozpatrzenie...
mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???
wytrzyma, ale jak _mumin_ napisał często trafiają się trefne sztuki i bedzie klops.Dlatego slucha rad zakładania słupka ASZ/ARL..ja oprócz AJMa zrobiłem ATJta w pasku na 195KM i silnik ma się dobrze


www.vagtune.pl tel. 502730289

YATES
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 16:12
Lokalizacja: ŻYWIEC
Kontakt:

Re: AJM rozsypany... swap na ?? ASZ/ARL

Post autor: YATES » wt maja 10, 2011 12:08

Witam serdecznie i mam pytanie w podobnym temacie. Niby w Audi A4 ale silniki chyba te same co w VW.
Padł mi w A4 B5 silnik AJM - czy wymiana na 130-konny silnik z A4 B6 AWX lub AVF to wymiana plug and play czy coś trzeba zmieniać z osprzętu ?
Ostatnio zmieniony wt maja 10, 2011 15:16 przez YATES, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości