AFN 128 km i 290 Nm i co dalej...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Post autor: maćkowiak » śr gru 10, 2008 17:59

Rapix, Zgodzę się z tobą kolego a dodam jeszcze wydaje mi się że MK2 to najbardziej udane z wszystkich golfów i na zawsze zostanie autem kultowym


VW MK3 TDI GT special AFN 140ps

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » czw gru 11, 2008 00:58

Rapix pisze:mało tego MK II miało/ma lepsze blachy...
od 3 to napewno miala lepsze ale to dlaczego jezdzicie trojkami a nie dwojkami bo to juz stare autka i zeby miec dobra 2 to trzeba miec $$$ zeby ja dobrze zrobic!!


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw gru 11, 2008 09:12

Ja np. jeżdżę trójką bo bardzo mi się nie podoba środek w II :bajer: Ale to już takie szukanie dziury w całym... Po prostu kupiłem MK III zacząłem modzić, a teraz już mi szkoda się go pozbywać....



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt gru 12, 2008 20:15

To fakt,ze dwójeczka ma lepsze blachy,punkt dla niej,ale takiej dechy jak ma trójka nie ma i nie bedzie miał już zaden golf.


AFN 165,5@380,8

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt gru 12, 2008 20:19

sagon pisze:ale takiej dechy jak ma trójka nie ma i nie bedzie miał już zaden golf.
a co za problem przełożyć deske z mk3 do mk2 :P
poza tym jakoś wole miękką deske z mk2.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt gru 12, 2008 21:31

Mk3 tez ma miekką deske.A taka przekładka to juz nie to samo.Chociaż na allegro jest taka dwójeczka. Efekt fajny ale ja i tak wolę oryginał.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob gru 27, 2008 16:30

a więc tak bylem dzisiaj z kumplem u rob-a555 troszke oswiecił go, zmierzylismy gofrA wyszlo na 128 km i 290 Nm okazalo sie ze byl tylko lekki i bezpieczny program :) ale z suchy juz jest umowiony na wymiane wtrysków na poczatek nowego roku i zobaczymy co dalej napewno to niebedzie koniec :) modów. do tego bardzo milo wyglada wykresik :)

ja natomiast dowiedzialem sie paru istotnych wiadomosci na temat mojego wiosennego zakupu wiem co chce kupic z jakim silnikiem i co chce osiagnac :) takze na wiosne napewno bedzie juz mk4 :) i bede wiedzial co robic i u kogo :)

a przy okazji przyjechal brat suchego swoim nowym audi z ajm i 115 koniami na pokladzie i dowiedzielismy sie ze ma on 148 km i 390 niutkow ale za to tylko miedzy 2300 a ok 3100 obrotów/min :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
manek271
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: czw paź 19, 2006 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: manek271 » sob gru 27, 2008 16:34

fasd pisze:bede wiedzial co robic i u kogo :)
:chytry: :chytry: :chytry: :chytry:


CHCESZ ZOBACZYC MOJE AUTO??? KLIK W BANEREK
Obrazek

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob gru 27, 2008 16:51

148 koni i 390 niutow???....Jeszcze nie widzialem takiego polaczenia.I to wszystko na seryjnych...???


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob gru 27, 2008 17:01

sagon pisze:148 koni i 390 niutow???....Jeszcze nie widzialem takiego polaczenia.I to wszystko na seryjnych...???

to jest AJM na pompowtryskach :P wiec tak wyszlo jak nie wierzysz to wkleje wykresy i mk3 i a4 tej co mowisz ze niewidziales :P


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob gru 27, 2008 17:56

To ze mozna zrobic 148 koni z AJM-a to wiem.Ale taki moment to robia z arl-a.Stad moje zdziwienie.Seryjna turbina nie jest w stanie tyle nadmuchac,pompki tez sa slabsze. Mozesz wkleic te wykresy.Chetnie obejzę.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob gru 27, 2008 18:30

wkleje wkleje tylko od chlopakow wezme


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob gru 27, 2008 19:31

sagon pisze:148 koni i 390 niutow???
u mnie po założeniu 216 i turbo AWX w 1Z też tyle hamownia pokazała....jednak lysy zjechał z momentem do normalnych wartości...



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob gru 27, 2008 20:35

[quote="MZiobro"]u mnie po założeniu 216 i turbo AWX w 1Z też tyle hamownia pokazała....jednak lysy zjechał z momentem do normalnych wartości... Nie wiem dlaczego ale nie moge jakos uwierzyc w te wysokie wartosci momentu.Moc jest jak najbardziej realna,w obu przypadkach.390 niutow w 1Z po 216-ach to bardzo ladny wynik.To az nie moge sie doczekac co wypluje moj afn na pompie 10-tce(1Z z tego co wiem ma 9-tke chyba,ze miales zalozona wieksza),216-tkach,turbinie awx-arl,zmienionych dolotach(i do turbiny i do glowicy) i FMIC-u i ogarnieciu tego wszystkiego softem.400 jak nic.Teraz po dodaniu 216-tek (oczywiscie wczesniej byl soft)mam okolo 160@345.Mowie okolo bo hamowany byl na VNT 15 i seryjnych dolotach,a teraz siedzi hybryda. Gosc u ktorego robilem softa po tych wszystkich modach wycisnie jakies 360-370 niutow jezeli chce miec ladny plaski wykres.Wiec WYBACZCIE ale te 390 niutkow jest dla mnie nie do osiagniecia.


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości