Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
KarQ
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
- Lokalizacja: Płockowo
Post
autor: KarQ » śr paź 29, 2008 13:45
cowboy pisze:nie ma sensu robić wydechu
Osobiście widziałem efekty uwolnienia wydechu w:
A4 AFN + box,
A4 AFN + czips by Rogal,
A4 AWX + czips by MT,
Ibiza ASZ + IC + turbo ARL + czips MT,
za każdym razem różnice były znacznie odczuwalne.
Zrobię, shamuję i wtedy podywagujemy czy się zmieniło.
92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)
-
masakra
- Użytkownik
- Posty: 395
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: masakra » śr paź 29, 2008 13:52
KarQ, najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii
- ja tak zrobilem
u mnie to wygladalo tak (krotka historia):
zielony kolor -seria
niebieski - program
czerwony - turbo - muszla seryjna VNT15 z wiekszym wirnikiem od GT17VA na doladowaniu 1,25 bar ( takie samo jak przy chip tuningu) i wtryski 216stki.
bez coolera ,
wydech seria (- bez kata ),
bez kolektora AWX i innych udziwnien
po zalozeniu coolera od renowki zwiekszylismy cisnienie do 1,35 bar mniej dymi, ale nie shamowalismy
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 13:52 przez
masakra, łącznie zmieniany 1 raz.
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr paź 29, 2008 14:36
masakra pisze:po zalozeniu coolera od renowki
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto
[ Dodano: Sro Paź 29, 2008 13:41 ]
masakra pisze:najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii
popieram, tak wyglądała moja seria po 230 tys km przebiegu
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » śr paź 29, 2008 16:15
cowboy pisze:żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur
jest to zdecydowanie najlepszy sposob poprowadzenia dolotu i przetestowany przez pare osob, min. przeze mnie
Cowboy odwalil brudna robote i potem sxerowalem :green_fuck:
hehe
Prawda jest taka, ze z FMIC`em jest wiecej walki i dopasowywania niz samej roboty wiec powodzenia oraz wytrwalosci zycze!!
Przy okazji i sobie bo mozliwe, ze niedluge wezme sie za poprawienie dolotu u siebie z rur from Leroy merlin :green_fuck: pod turbo AWX/ARL
[ Dodano: 29 Paź 2008 15:18 ]
Tyle ze jak sobie o tym pomysle to mi sie odechciewa
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 16:17 przez
Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
MZiobro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: MZiobro » czw paź 30, 2008 08:29
cowboy pisze:
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto
i wielkie dzięki Ci za to
dodam tylko że wchodzi bez większych problemów a prowadzenie rur jest praktycznie jak w serii...
-
_Chudy_
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
- Lokalizacja: Wwa
-
Kontakt:
Post
autor: _Chudy_ » śr lis 05, 2008 12:33
W związku z tym, że będę montował właśnie IC od meganki w tym samym miejscu mam pytania do osób, które mają tak zamocowany IC. Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??
-
piotrzee
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 13:02
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: piotrzee » śr lis 05, 2008 14:28
Cowboy kiedyś u siebie w temacie zdaje się pisał, a jak nie to jest podwieszony temat w tym dziale o robieniu i kupnie materiałów na icka
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176956[/url]
Moje 2 limitowane dzieciątka - Wolfsburg i Fire
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » śr lis 05, 2008 16:31
_Chudy_ pisze: Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
skolko godno
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
mally
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
- Lokalizacja: radom
-
Kontakt:
Post
autor: mally » pt lis 07, 2008 23:41
Mam takie pytanie odnośnie AFN-a mój obecnie ma około 140 ps i 300 nm , od razu powiem że nie jeździłem 110:) już takiego kupiłem...
1 pytanie do panów którzy juz maja te 160 ps lub sa w jej okolicach maja większe turbo wtryski itd:).....jakie macie czasy na 1/4:).....czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...
2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 00:45 przez
mally, łącznie zmieniany 1 raz.
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » sob lis 08, 2008 01:18
mally pisze:.czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...
takie auto pluje czasu w granicach 15-16 chyba
mally pisze:2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
bedzie odczowalna zmiana, a zmieni sie to ze pompy nie bedziesz meczyk;p
mally pisze:.czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
po takim komplecie zmian bedziesz mial powiedzmy bezawaryjny setup do jazdy bezstresowej, do tego z niskim spalaniem w granicach 6L
[ Dodano: 08 Lis 2008 00:19 ]
3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
turbo awx np allegro;)
hybryde kupisz np. od karambola
mally pisze:4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)
np. Eltec
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
KarQ
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
- Lokalizacja: Płockowo
Post
autor: KarQ » sob lis 08, 2008 22:35
Dziś wywaliłem katalizator, miał zostać sam końcowy wydech, dołożyłem środkowy przelotowy od czegoś
reszta z kwasiaka 2'.
Doznania:
Auto ożyło, pod dupohamownią znaczna zmiana, a na drodze (pojechałem czasowo) i mniej więcej wtedy kiedy wbijałem wyższy bieg przy 4,2k rpm teraz zdążył się dokręcić do 4,6k
Nie udało mi się zdjąć kolektora, jak odkręcić te cholerne śruby? Bez demontażu turba się nie da?
Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały
92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » sob lis 08, 2008 22:46
KarQ pisze:Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały
na jakie?
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
KarQ
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 01:57
- Lokalizacja: Płockowo
Post
autor: KarQ » ndz lis 09, 2008 04:42
Po przeliczeniu kosztów modyfikacji z zakupem auta wyszła dość pokaźna sumka jak na golfa III. Pojeżdżę tak jak jest, sprzedam i dołożę do PDeka (IV, Passat B5FL) może trafi się IV z ARLem, a w tych przypadkach po programie najmarniej 170KM i 360Nm będzie i do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy
92' MK3 GT SPECIAL (ABS)
93' VA GT 16V (C20XE)
94' MK3 Variant (ABS)
96' KM3 GTI TDI 20 JAHRE (AFN+)
-
Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Fido_dido » ndz lis 09, 2008 11:43
no i marze kolego robisz
pamietaj chcesz jedzic nie tuninguj go
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości