1,9 tdi agr, jak z wytrzymałością?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt sie 19, 2008 08:17

Turbo BPX więc trzeba przekręcić część zimną o 90 stopni i dokupić wąż VW 1J0 145 822 E (czerwony). Wtedy wpinasz się P&P do istniejącego układu. Kup sobie nową uszczelkę pod kolektor wylotowy i spływ oleju z turba.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

m10dy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt cze 06, 2008 08:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: m10dy » pt lis 07, 2008 15:40

cowboy pisze:dlaczego oczywiscie ?

nie wiem jak w golfie ale np w octawii sprzegło w AGRach z poczatku produkcji było nie do zabicia :)

160KM to bedzie na tym zestawie OK i mocno i bezpiecznie
Niestety sprzęgło daje po sobie znać jak ciągne od dołu.. poki co pojezdze ostrożnie, wymienie jak zajdzie większa konieczność :)
btw. Mirass wykrzesał 169km/353nm


168,9/353

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości