Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 21, 2008 21:51

Włochaty, FMIC lepsze niz seria z mk3



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz wrz 21, 2008 23:37

To_mas, ok, tylko ta turbinka jest mala, wiec jaki IC bys polecal??



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » sob wrz 27, 2008 21:30

Golf 1.9td FMIC Grande Punto

Obrazek

Przymiarka
Obrazek
Montarz
Obrazek

Obrazek
efekt koncowy
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 21:48 przez yorn_123, łącznie zmieniany 3 razy.


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » czw paź 02, 2008 11:06

Zastanawiam się nad montażem FMIC'a do mojego 1Z i w związku z tym mam do Was pare pytań. Autko jest 96 roku i nie posiada klimy. Mam na oku intercooler o rozmiarach okolo 55cmx11cmx5cm. Czy taki intercooler jest dobrym rozwiązaniem czy szukac czegoś większego?? Czy zmieści się on bez cięcia pod zderzakiem?? Prosiłbym o porade najlepiej użytkowników, którzy zakładali FMIC w 1Z.
Pozdro



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » czw paź 02, 2008 12:19

taki fmic zmiescilby sie do mojej ibizy z klima, wiec na pewno mozesz wlozyc cos wiekszego.
ale moze niech wypowiedza sie ci, ktorzy temat przerabiali.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 03, 2008 10:31

_Chudy_ pisze:Czy taki intercooler jest dobrym rozwiązaniem czy szukac czegoś większego??
powinien wejśc, troszke podetniesz belke przednią i zderzak i wejdzie ;)



_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » pt paź 03, 2008 10:48

A czy intercooler o tych rozmiarach będzie dużo wydajniejszy od seryjnego z silnika 1Z :?:



k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » pt paź 03, 2008 14:47

no na bank bedzie, bo seryjnie jest takie male gowienko. do tego schowane.


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn paź 27, 2008 19:23

Witam wszystkich.
jako ze temat jest o wydajniejszym chlodzeniu to i ja sie podepne.
Czy ktoś z Was ma i mógłby udostepnić wymiary seryjnego SMICa z mkIV? Albo ma może jaki uszkodzony SMIC któy mógłby tanio odsprzedać? Potrzebuje takiego czegoś na wzór.
W necie znalazłem tylko cos takiego ale tu są podane tylko wymiary rdzenia, nie ma nić o średnicach wejść całkowitej szerokości czy wysokości razem z boczkami.

http://www.sklep.intercars.com.pl/99353 ... lang_id=PL


Chodzi mi po głowie zrobienie grubszego SMICa z aluminiowymi boczkami w seryjne miejsce.
Wiem ze takie wydumki robił kiedys Aligator z MT Katowice ale zaporowa cena (1200plnów) skłoniła mnie zeby sobie takie cuś ogarnąć samemu bo wiem gdzie. Jezeli ma ktoś jakies przydatne dane to prosiłbym bardzo o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 19:25 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » pn paź 27, 2008 23:42

Szumal pisze:Witam wszystkich.
jako ze temat jest o wydajniejszym chlodzeniu to i ja sie podepne.
Czy ktoś z Was ma i mógłby udostepnić wymiary seryjnego SMICa z mkIV? Albo ma może jaki uszkodzony SMIC któy mógłby tanio odsprzedać? Potrzebuje takiego czegoś na wzór.
W necie znalazłem tylko cos takiego ale tu są podane tylko wymiary rdzenia, nie ma nić o średnicach wejść całkowitej szerokości czy wysokości razem z boczkami.

http://www.sklep.intercars.com.pl/99353 ... lang_id=PL


Chodzi mi po głowie zrobienie grubszego SMICa z aluminiowymi boczkami w seryjne miejsce.
Wiem ze takie wydumki robił kiedys Aligator z MT Katowice ale zaporowa cena (1200plnów) skłoniła mnie zeby sobie takie cuś ogarnąć samemu bo wiem gdzie. Jezeli ma ktoś jakies przydatne dane to prosiłbym bardzo o pomoc.
Pozdrawiam


i tak nie bedzie takiego efektu jak w FMIC


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 28, 2008 00:20

Szumal pisze:Witam wszystkich.
jako ze temat jest o wydajniejszym chlodzeniu to i ja sie podepne.
Czy ktoś z Was ma i mógłby udostepnić wymiary seryjnego SMICa z mkIV? Albo ma może jaki uszkodzony SMIC któy mógłby tanio odsprzedać? Potrzebuje takiego czegoś na wzór.
W necie znalazłem tylko cos takiego ale tu są podane tylko wymiary rdzenia, nie ma nić o średnicach wejść całkowitej szerokości czy wysokości razem z boczkami.

http://www.sklep.intercar...ic=0&lang_id=PL


Chodzi mi po głowie zrobienie grubszego SMICa z aluminiowymi boczkami w seryjne miejsce.
Wiem ze takie wydumki robił kiedys Aligator z MT Katowice ale zaporowa cena (1200plnów) skłoniła mnie zeby sobie takie cuś ogarnąć samemu bo wiem gdzie. Jezeli ma ktoś jakies przydatne dane to prosiłbym bardzo o pomoc.
Pozdrawiam
moim zdaniem zbedna walka chyba..... masz dokladnie przetarty szlak przez wiele osob w roznych autach, w mk4 rowniez. Cena napewno mniejsza przy czym wydajnosc wieksza :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt paź 28, 2008 00:22

wiem, ale bedzie za to zimniej niz na serii a ciecia giecia i rzeźbienia duzo mniej niz przy FMICu. nie mam czasu i warunków żeby zrobic sobie FMICa a zlecając to profesjonalnej firmie trzeba zostawić koło 1,5tys wiec wg mnie gra jest warta świeczki. Poza tym za wszelka cene chce uniknąc nieseryjnego orurowania pod maska i ciecia zderzaka bo w MK4 jest powazny problem z miejscem...

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... light=smic

to jest to o czym mówie. nie powiecie mi ze 50 stopni w dolocie to spora wartosc - nie uzywam swojego autka do wyscigow wiec uwazam ze mi spokojnie taki SMIC starczy.
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 00:29 przez Szumal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 28, 2008 00:26

wiem, ale bedzie za to zimniej niz na serii a ciecia giecia i rzeźbienia duzo mniej niz przy FMICu. nie mam czasu i warunków żeby zrobic sobie FMICa a zlecając to profesjonalnej firmie trzeba zostawić koło 2tys wiec wg mnie gra jest warta świeczki.
no nie powiem trzeba miec warunki i podstawowe narzecia, o ile giecia nie ma to ciecia jest troche, no i trzeba podciac zderzaki to dosc drastycznie w przypadku mk4.... chyba ze zalozyl bys zderzak od R32 :bigok: :grin:

Jesli mial bys miejsce to jestes w stanie sam to ogarnac i wyrzezbic.Moze warto sie do znajomego z garazem i zestawem podstawowych narzedzi usmiechnac :chytry: liste rzeczy do kupienia w zasadzie masz w tym temacie wiec no problem :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt paź 28, 2008 00:32

no widzisz matijas - tak sie sklada ze zderzaka od r32 nie chce, a w seryjny bez mocnego wyciecia malo co wejdzie. do tego dochodzi caly dzien roboty i znaajc zycie drugi dzien poprawek - zawsze cos bedzie nieszczelne, cos gdzies bedzie uderzac ocierac, a to opaska spadnie od cisnienia. Dobrze wiem ze to wcale nie takie proste bo montowalem z kolega FMICa od ARLa w ibizie ASV i szczerze mowiac nie chcialbym tego przechodzic na swoim autku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości