swap silnika z AHF na ARL? Kilka pytan

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » śr wrz 17, 2008 19:56

no wlasnie sam efekt to ze sam zrobiles to wszystko i przy okazji czegos mozna sie nauczyc. Druga tez sparawa to ze przez 3 lata jak kupilem nic sie nie dzialo oprocz przeplywowk,i silnik jest w bardzo dobrym stanie i reszta tez, wiec szkoda bylo by go sprzedac. Nie wiem co jeszcze zrobie narazie zbiera minformacje ale dzieki za podpowiedzi. Pozdro.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » śr wrz 17, 2008 20:42

ja raczej bym modyfikował pompe(co właśnie robie:) )
poradź się kolegów którzy mają po 190-2xx PSów i napewno z ich pomocą merytoryczną wyjdzie latająca fura, za "rozsądną" kase


ps. ja wolę pompę bo troszkę wyżej się kręci a poza tym lubię zabytki:):):)



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » czw wrz 18, 2008 17:54

koledzy to warto modyfikowac czy moze poszukac takeigo ARLa?Jaka jest wasza opninia ,kasa to druga sprawa nie trzeba wszystkiego naraz robic a pozniej jakos sie znajdzie na dalsze mody. Pozdro


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » czw wrz 18, 2008 21:36

lepiej pomodzić to co masz i jak bedziesz miał 190-200 KM to nie jednego ARLa po samym programie rozjedziesz :) w kosztach wyjdzie napewno sporo rozsądniej, a wrażenia że objechałeś kogoś słabszym (teoretycznie) silnikiem- bezcenne :)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt wrz 19, 2008 14:18

Ja uważam że lepiej odłożyć kase i kupić ARL...



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » sob wrz 20, 2008 17:39

Chyba wiec zostane przy tym co mam i pomodze troche na ile funduszy starczy bo szkoda mi sprzedawac mojej golfiny juz taki mam sentyment do niej hehe. Zobaczymy na wiosne co z tego mojego AHFa wyjdzie musze sprawdzic silnik jakos przed modami , wspomne ze mam przebieg ponad 200 tys to nie przeszkadza?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

milord kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 20:02
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: milord kg » wt wrz 30, 2008 21:28

cowboy, cowboy, cowboy, witam . potrzebuje oznaczenia wtryskow 216 i dobre namiary na sklep online wmiare tani



Awatar użytkownika
mahoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pn sie 15, 2005 14:45
Lokalizacja: SPS/SJZ
Kontakt:

Post autor: mahoo » śr paź 01, 2008 00:04

nie lepiej Ci było napisać do cowboy'a PW :helm: :helm: :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: swap silnika z AHF na ARL? Kilka pytan

Post autor: gruchaarl » czw paź 02, 2008 12:34

czajaa22 pisze:Witam panowie mam dylemat i kilka pytan dotyczacych wymiany mojego silnika AHF na ARL. Celem jest zwiekszenie mocy do mocy rzedu 180 koni. Teraz powiedzcie mi czy to sie oplaca. Silnik ARL moge wykombinowac kupujac auto z anglii bora albo golf cena nie jest az tak duza granice 9 tyskow jak sie uda moze mniej. Kwestia przelozenia czy wszystko bedzie pasowalo przewody mocowania, zawieszenie wieksze skrzynia itp. Po czesci mi sie zwroci bo mozna zawsze sprzedac duzo czesci od takeigo anglika jesli sie myle to mi powiedzcie. Moze lepiej bedzie zmodyfikowac obecny silnik? Prosze o jakies sugestie. Dzieki pozdro.
Zawsze opłaca sie wymienić silnik na mocniejszy jezeli koszty się zwrócą, tu np. przy sprzedazu reszty cześci z anglika mysle ze motor bedzie praktycznie za darmo. Sama blacha jest warta przynajmn iej 3500zł.

A mając ARL można zrobić TURBO, INTERCOOLER, WAŁEK ROZRZĄDU, WYDECH, MOCNIEJSZE SPRZĘGŁO. Takie modyfikacje to rząd wielkości 240-260KM :)

Jezeli chodzi o przerobienie 110KM na ( około ) 180KM :)

TURBO ARL, WTRYSKI, COOLER, PROGRAM
Zależy co kto oczekuje i co później chce z tym zrobić.

Jeżeli różnica na wymianie silnika na ARL bedzie obcowała na granicy 2000zł, to kompletnego sensu nie ma modyfikacja AHF na 180KM. Bo za te 2000zł bedzie w samochodzie 50KM wiecej :)
Ostatnio zmieniony czw paź 02, 2008 12:37 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości