1Z seria + 400Ohm po hamowni

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » ndz mar 18, 2007 18:48

naklejki się robią
Jakbyś mial taką z ramką pod tablice to ja sie też pisze bo duzo jezdze i należy Ci sie :pub:



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 18, 2007 21:14

No nie zartuj ze jestes przesadny :P
Przesądny nie, ale ortodoksyjnie wierzący ;)
W niedziele z reguły mam kaca i się aut nie tykam :)
Tominator pisze: Jakbyś mial taką z ramką pod tablice to ja sie też pisze bo duzo jezdze i należy Ci sie :pub:
Mówisz i masz, w poniedziałek zamawiam :)



Awatar użytkownika
OLEK Płock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 00:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: OLEK Płock » śr mar 21, 2007 11:52

Siema widze że dłubanko pomogło

Pozdro.


Mój Golfik :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967322#967322

Awatar użytkownika
Piwu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: pt lut 23, 2007 13:05
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Piwu » ndz sie 12, 2007 23:42

Gitner bardzo podoba mi sie Twój Varia(n)t :)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 13, 2007 09:18

Piwu pisze:Gitner bardzo podoba mi sie Twój Varia(n)t :)
:)

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Piwu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: pt lut 23, 2007 13:05
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Piwu » pn sie 13, 2007 23:25

co do lampek to pogadaj sobie z phanteon on chce na tył kupić klary :) a ma ciemne helle ;)



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

AFN

Post autor: pasacik110 » sob lut 23, 2008 00:37

takie pytanko czy do silnika AFN teżmożna cos takiego zastosować. Czy jużnie ma takiego efektu jak u ciebie


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lut 23, 2008 13:26

pasacik110 pisze:takie pytanko czy do silnika AFN teżmożna cos takiego zastosować.
Mozna.. sam zakladalem do kilku.. jezdza juz ponad rok i nie narzekaja..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

400ohm

Post autor: pasacik110 » sob lut 23, 2008 16:00

to ja tez zapodam mu troszke mocy :okej: :satan:

[ Dodano: 23 Lut 2008 15:02 ]
a zakladales na stale czy z wylacznikiem.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lut 23, 2008 16:18

pasacik110 pisze:a zakladales na stale czy z wylacznikiem.
Zawsze z wlacznikiem i zawsze opornik regulowany.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw sie 14, 2008 14:42

Hmm. Mi podnioslo do 97KM niestety N75 sie odezwal i 235Nm :okej:



Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » sob paź 18, 2008 17:57

Koledzy a czy do AXR-a juz ktoś zakładał ten opornik....



Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » śr gru 24, 2008 14:34

witam . ja przeróbki swojego AHU zaczołem od czujnika cisnienia doładowania ( tego w komputerze) zamiast słynnego juz 10k om zastosowałem hehhee.....33k om -po tym zabiegu auto rodzinne(kombi) stało sie duzo bardziej dynamiczne .jak zrobie pomiar to napisze ile wynosi cis doładowania

dzisiaj zamontowałem wyzej opisany rezystor,dokupiłem włącznik ogrzewania tylnej szyby -aby dopalacz nie ,,kłuł" w oczy swoja estetyka. opornik zastosowałem 330om-bo taki akurat miałem pod ręka.po uruchomieniu silnika i właczeniu ,,dopalacza" obroty zaczeły falowac około 50 ,po dodaniu gazu sinik szybciej wkrecił sie na obroty,wolne obroty podniosły sie o około 50 -dymienia nie widziałem. golfik teraz nadaje sie do :grin: jazdy :grin: :grin:


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr gru 24, 2008 15:13

lortprodisz, masz 16bitowca? W ktorym miejscu i gdzie trzeba wlutowac opornik zeby podniesc cisnienie doladowania? To samo mozna zrobic z mapami paliwa?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości