AJM + turbo ASZ by Ali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AJM + turbo ASZ by Ali
witam,
jestem na etapie wymiany turbiny (przeładowuje).
Co lepiej włożyć do tego silnika w perspektywie chiptunningu ale bez wymiany IC? ASZ czy ARL? Dodam, że różnica w cenie turbin pokrywa sie z robocizna..
jestem na etapie wymiany turbiny (przeładowuje).
Co lepiej włożyć do tego silnika w perspektywie chiptunningu ale bez wymiany IC? ASZ czy ARL? Dodam, że różnica w cenie turbin pokrywa sie z robocizna..
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 20:54 przez Krzyziu, łącznie zmieniany 1 raz.
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
Krzyziu, powiem Ci tak...
mialem wczesniej ten motorek...jezeli wsadzisz turbo od ARL to IC jest konieczny auto bedzie puchlo w gorace dni nie bedzie mialo tyle mocy..
cos o tym wiem bo u mnie na samym programie bylo juz takie odczucie...
turbo od ASZ tez jest dobre...
ale jezeli nastawiasz sie na cos wiecej pakuj ARL
do tego IC i bedzie jakies 180km a to juz przyjemnie lata
mialem wczesniej ten motorek...jezeli wsadzisz turbo od ARL to IC jest konieczny auto bedzie puchlo w gorace dni nie bedzie mialo tyle mocy..
cos o tym wiem bo u mnie na samym programie bylo juz takie odczucie...
turbo od ASZ tez jest dobre...
ale jezeli nastawiasz sie na cos wiecej pakuj ARL
do tego IC i bedzie jakies 180km a to juz przyjemnie lata
wklej go w tym watku mozesz wyedytowac tytuł tematuKrzyziu pisze:Wykres wkleje w osobnym wątku jak zeksanuje, wyszło w każdym razie dosyć fajnie.
wyszło fajnie - widziałem na seat racing
teraz jeszcze FMIC i bedzie gites
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 20:22 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapomnij o 180 kM i jakś 360-370 Nm, bo pompki od AJMa nie dadzą rady , a jeśli by nawet okazało sie że jakimś cudem wyplują ten wynik to suszarka od ASZa po niedługim czasie "odleci" do krainy wiecznych łowów.Krzyziu pisze:seria:
[url=http://images34.fotosik.pl/349/51741bc517ce2fecm.jpg]Obrazek[/URL]
soft:
[url=http://images40.fotosik.pl/2/25c8cb8ddf556697m.jpg]Obrazek[/URL]
FMIC będzie, ale jeszcze nie teraz bo narzeczona się piekli że teraz mam się nią zainteresować a nie autem;) Do tego czujnik ciśnienia się od razu dołoży i tak liczę, że może dobije się do 180 i jakieś 360-370 Nm
Bezpieczna granica dla turbo od ASZ to ~ 1,45 bara a 1,5 to max
Z fimc'kiem i obecnym setupem to bezpieczne ~ 170 km nic więcej, pod warunkiem że masz zdrowego AJMa.
Z resztą...wszystko sięda tylko pytanie NA JAK DŁUGO ?
Pozdr
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 22:58 przez arthek, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak nawiązując do pytania:
jeśli zamierzam zmienić na wiosnę turbo ARL, FMIC i wyrzucić EGR to czy mogę uruchomić auto z tą turbiną i IC'kiem, i pojezdzic tak parę dni w oczekiwaniu na program? Czy coś niedobrego będzie się działo?
a co do EGR - w razie wyrzucenia co się robi z tymi dwoma wężykami? może cały zawór się odłącza?
do Krzyzia: czyli wybierając się z Jastrzębia po program, najlepiej skoczyć do Gliwic?
słyszałem też że Dynosoft teraz w Katowicach-Ligocie jest, drożej wychodzi?
A może jest jeszcze inna ciekawa opcja...?
jeśli zamierzam zmienić na wiosnę turbo ARL, FMIC i wyrzucić EGR to czy mogę uruchomić auto z tą turbiną i IC'kiem, i pojezdzic tak parę dni w oczekiwaniu na program? Czy coś niedobrego będzie się działo?
a co do EGR - w razie wyrzucenia co się robi z tymi dwoma wężykami? może cały zawór się odłącza?
do Krzyzia: czyli wybierając się z Jastrzębia po program, najlepiej skoczyć do Gliwic?
słyszałem też że Dynosoft teraz w Katowicach-Ligocie jest, drożej wychodzi?
A może jest jeszcze inna ciekawa opcja...?
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 23:55 przez mahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości