Wykres 205 PS z ALH

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 08:49

trium pisze:Jest co mialo byc i max paliwa i wyszlo
no to teraz juz jest ostro, lepiej jak ARL po wirusie :bigok:
jaro4444 pisze:moja pompa właśnie dziś doszła do niego na przegląd
oj, są zawaleni robotą na maxa, mam nadzieje że byłes umówiony bo nie wyrabiają



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt maja 09, 2008 09:07

cowboy, lepiej daj jakies namiary na tego pompiarza :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 09:16

souler pisze:lepiej daj jakies namiary na tego pompiarza :bigok:
podawał juz jaro4444, na tym forum, w tym dziale :)

nie spamuj :grin:



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pt maja 09, 2008 10:31

na trojeczce da sie jeszcze rozpedzac? przy tym momencie to ruszasz odrazu z trojki bo szkoda oponek:D mierzyles czas? pewnie na trakcji tracisz 3 sekundy :D. trium :D pieknyyy ten wykresik :bigok:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 10:39

Bolekrsko pisze:na trojeczce da sie jeszcze rozpedzac? przy tym momencie to ruszasz odrazu z trojki bo szkoda oponek:D mierzyles czas? pewnie na trakcji tracisz 3 sekundy :D . trium :D pieknyyy ten wykresik :bigok:
ludzie, to że ktoś ma np 200KM i 400NM nie oznacza że sie nie da jeździć, bo do 3 biegu włacznie brak trakcji :) da się również jeździć zimą...

pedał gazu nie ma położenie 0 i 1, oraz podane wartości są maksymalnymi

auta o tej mocy zwykle mają duże koło 16, 17 albo nawet 18 cali oraz dobrą oponę o szerokość 205-225mm i jakoś się jeździ



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt maja 09, 2008 11:59

u triuma występuje też lekkie pływanie kąta powyżej 3800 obr/min i wynika to zapewne z tego samego powodu co u ciebie jaro444.Autko lata okrutnie i to najważniejsze

co do trakcji - obecnie na zmienionym silniku mam 228KM i 404Nm płasko i powiem że nie ma wielkich problemów z trakcją na 15" felach - siła to opona u mnie slick MAX SPORT :satan:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
trium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lip 16, 2007 19:14
Lokalizacja: from dreams

Post autor: trium » pt maja 09, 2008 14:47

Mam 15'nastki i trakcja do ogarniecia , ostatnio w niedziele w skrabimierzu uczylem sie startowac przez 3h i juz nawet mi wychodzi start..czasami :grin:
pompe trzeba by bylo serwisowac ale narazie brak dolarow i jezdzimy jak jest
Mysle ze po Kamieniu Śląskim tez pojade na zdjecie troszku mocy , a narazie trzeba zobaczyc czy uda sie zlamac 15s ^^


turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 14:52

trium pisze:trzeba zobaczyc czy uda sie zlamac 15s
z ciekawości ile waży Twoje mk4 ?



Awatar użytkownika
trium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lip 16, 2007 19:14
Lokalizacja: from dreams

Post autor: trium » pt maja 09, 2008 14:59

Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo


turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 15:01

trium pisze:Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo
o kurdę !

to tak jak mój mk3 :goof:

czyli te mk4 faktycznie nie są takie ciężkie... :)

masz wersje 2 drzwiową rozumiem ?



Awatar użytkownika
trium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lip 16, 2007 19:14
Lokalizacja: from dreams

Post autor: trium » pt maja 09, 2008 15:03

Malo szpachli stad waga lekka z mojej strony ^^
wersja 2drzwi :)


turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob maja 10, 2008 08:40

mirass pisze: U triuma występuje też lekkie pływanie kąta powyżej 3800 obr/min i wynika to zapewne z tego samego powodu co u ciebie jaro444.
Mirass więc będę królikiem doświadczalnym jak się to zmieni po przeglądzie pompy ;)
Dodatkowo zleciłem dwa małe "myki" w pompie - poszerzerzenie zakresu regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku (tak o 4-5*) i zwiększenie ciśnienia wewnętrznego w pompie by dobrze dosterowywało kąt wtrysku. Za tydzień zobaczymy co dałe te wszystkie zabiegi :chytry:

Cowboy nie u "naszego" speca to robiłem (zresztą bardzo dobrego) tylko tam gdzie wielu tunerów z Polski Południowej podsyła pompy do roboty - właśnie dlatego, że nasz jest zawalony robotą.

Co do trakcji - calą zimę przejeździłem na takich prametrach - 187 KM/391 Nm. Opony mam 205/55/16 i powiem, że jak głupa kleisz, szczególnie na mokrym to z samego gazu zerwiesz przyczepnosć nawet na 3,4 biegu. Ale jak potrafisz płynnie rozpędzać wóz to zapina jak wściekły, szczególnie 5 i 6 na obrotach tak od 2500 w górę.

Nie wiem jak Golf IV ale Leon ze skrzynią 6, kołami 16, heblami 312 i 256, 5 drzwi oczywiście i z klimą waży 1320 kg (pół baku paliwa, zapas duży (16") jest, jakaś skrzynka z narzędziami, pełno innych płynów)
Ostatnio zmieniony sob maja 10, 2008 09:23 przez jaro4444, łącznie zmieniany 3 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Andrej_2_0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: Andrej_2_0 » sob maja 10, 2008 10:51

cowboy pisze:
trium pisze:Pelna rezerwa i bez zapasowki 1210 , w dowodzie jest 1260 wiec jak by uzupelnic plyny i zapas wsadzic to by bylo
o kurdę !

to tak jak mój mk3 :goof:

czyli te mk4 faktycznie nie są takie ciężkie... :)

masz wersje 2 drzwiową rozumiem ?
Ja ważyłem swojego MK3 i ważył 1143kg z pełną rezerwą,klima,elektryczne szyby,3-dzwiowy, laki 16" no i oczywiście bez kierowcy :jezor:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob maja 10, 2008 11:01

Andrej_2_0 pisze:Ja ważyłem swojego MK3 i ważył 1143kg z pełną rezerwą,klima,elektryczne szyby,3-dzwiowy, laki 16" no i oczywiście bez kierowcy :jezor:
pomyliło mi się

mój mk3 waży 1120kg odliczając mase paliwa

poprzestawiały mi się cyferki 1120 z 1210 :)

100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości