Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » pt mar 21, 2008 11:35

rumianko, o to to właśnie wydech z nierdzewki fajna sprawa.....aha bym o najważniejszym zapomiał :bigok: dla Ciebie.

73!



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » śr kwie 09, 2008 00:20

FMIC mode on :grin:

Intercooler od renault megane, wpięty w oryginalne orurowanie. Orurowanie z kwasowki + kolanka

a to bylo tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
pjo_trek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:08
Lokalizacja: SŁUPSK
Kontakt:

witam

Post autor: pjo_trek » śr kwie 09, 2008 00:30

Mam golfa 1.9 td 75km z silnikiem AAZ... Bardzo sie napaliłem na intercooler.. Przegladam wypowiedzi juz któryś dzien:) Mam pytanka: Jak moge podłączyć czujnik temperatury i cos tam EDU (Co to jest?)? Gdzie się je montuje i co najlepiej zrobić w mojej sytuacji?:) Robie FMIC od samych podstaw i jezeli macie jakies rady to bardzo prosze piszcie.. Z tego co wyczytałem to IC ma być cienki i o jak największej powierzchni, przewody musza być odporne na oleje i prowadzone w sposób jak najmniej skomplikowany.. Czy turbina ma na to jakis wpływ? Skad mam wiedziec czy moja turbinka jest wystarczajaco mocna?




To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 09, 2008 10:46

pjo_trek, poczytaj temat od początku !!!
ja Ci tylko powiem tyle ze zakłądanie IC do seryjnego AAZ nie ma sensu wg mnie



Awatar użytkownika
pjo_trek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:08
Lokalizacja: SŁUPSK
Kontakt:

Post autor: pjo_trek » śr kwie 09, 2008 13:55

a dlaczego nie ma sensu? W sumie to jedzi sie dobrze i bez IC..



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt kwie 11, 2008 00:37

Rumianko mega profi robota......jedyne co bym zmienil to na górnej rurze od fmica do kolektora ssącego dalbym gdzies polowie tej rury łącznik elastyczny, przy takich calosciowych rurach zamocowanych na sztywno jest niebezpieczeństwo ze przy naprężeniach silnika na poduszkach moze gdzies zerwac łącznik przy kolektorze albo połamać rure, a druga sprawa to problem przy zmianie rozrządu trzeba demontowac caly przod zeby sie tam dostac.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

rumianko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:43
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: rumianko » wt kwie 15, 2008 21:55

aw69, faktycznie by mogła byc dana jeszcze gdzies jedna złaczka - kolanko 90 stopni,
ale ogolnie jeszcze nic sie nie wypieło i nic sie nie stało z orurowaniem itp., zobaczymy jak dmuchne wiecej co bedzie.

pozatym specjalnie były kupowane złaczki silikonowe ktore moga o wiele bardziej sie odchylac niz fagumit 18 razy wzmacniany :D


brk-tuning profesjonalnie strojony chip-tuning
www.brk-tuning.pl

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » śr kwie 30, 2008 18:03

powoli też się zapieram za FMIC

powiedzcie mi jedno - od czego najlepiej podpasuje do bory ?

to troche drogie co ? i no name...
http://www.allegro.pl/item353496253_uni ... fmic_.html

a może ten od MK4 150 KM
http://www.allegro.pl/item353744210_vw_ ... di_a3.html

chodzi mi o to, aby stosunkowo mało napotkać problemów z montażem ! a zacząć trzeba od FMIC, orurowanie to będzie dłuższa rzeźba...


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 30, 2008 18:32

luzipower pisze:powoli też się zapieram za FMIC
luzipower pisze:a zacząć trzeba od FMIC,
skoro ma być FMIC to dlaczego chcesz kupić SMIC od 150 KM ?
masz klimę i oryginalny przedni zderzak ?
musisz zdjąć ten zderzak i na podstawie podanych wymiarów tego pierwszego FMICA z allegro obliczyć czy Ci wejdzie, czy trzeba ciąć i ile i czy dać sobie z nim spokój a poszukać innego lub wymienić przedni zderzak
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr maja 07, 2008 10:08

ostatnio wsytrugalem cos takiego w mkIV TDI AHF:

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

zderzak troche podciety, generalni duzy problem z kratkami w mkIV ratuje tylko zderzak od R32


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » śr maja 07, 2008 10:19

to jest FMIC z allegro - ten uniwersalny ?

w borze jest chyba takli sam zderzak - mówisz, że nie da się bez zmiany zderzola ? ktoś robił w borze ? narazie zbieram info co mnie może spotkać !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr maja 07, 2008 10:22

to jest FMIC z allegro - ten uniwersalny ?
tak to ten fmic, no naprawde ciezko to innaczej rozwiac kratki mocno ograniczają miejsce na puszczenie rur dolotowych do fmica zeby nie one to lajcik


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 07, 2008 12:22

ostatnio wsytrugalem cos takiego w mkIV TDI AHF:
ładnie, tylko sie zastanawiam czy daloby rade założyć kolektor ssący z AWX dzięki czemu skróciłby się dolot na powrocie z FMIC - kwestia czy zmieści się razem z rurą do filtra powietrza ?
aw69 pisze:w mkIV ratuje tylko zderzak od R32
no tak to juz sprawdzone - R32 pasuje idealnie

FMIC z Iveco 2.8 turbo daily - robota kolegi hacper
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości