Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » ndz mar 09, 2008 22:41

maroTdi, To zrobię może tak założę opornik, i będę odkładał na chipa czyli około 1000-1300pln jeśli się nie mylę...

To teraz proszę mi powiedzieć jak używać opornika aby silnik mi służył dobrze, czy opornik dawać ON na ciepłym silniku tzn 70St C+ czy jak... Lepiej się spytać niż potem myśleć jak obudzić TDi


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz mar 09, 2008 22:49

Hz, no mysle ze gdzies ok 1500 i ja bym Ci polecil Compsport z Bielska..
a opornik to raczej na cieplym.. zawsze jak chcesz cisnac to musisz miec cieply nawet bez opornika..
ja uzywalem tylko czasami.. np. jak ktos sie nie chcial dac wyprzedzic i brakowalo troszke mocy.. na zime mialem sciagniety ale zakladam na nowo :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 09, 2008 22:58

Hz, temat ma 67 stron opisywania jak korzystać z opornika , jaki sygnał oszukuje itd. itp. , więc przeczytaj go i nie zadawaj pytań na które zostały już udzielone odpowiedzi



Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » pn mar 10, 2008 00:15

witam przeczytałem cały post i sie zastanawiam czy w koncu mozna taki oporniczek załozyc do zwykłego TD czy tylko do TDi?? ma mk2 1.6TD i chciałbym przetestowac z checia taki power jakim jest zwykły oporniczek bo wypowiedzi testujacych mi sie bardzo podobaja.


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 10, 2008 08:18

A gdzie Ty w TD chcesz wsadzic oporniczek ?? :chytry:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » pn mar 10, 2008 09:38

dario84 nie wiem gdzie i wąłsnie dlatego sie pytam czy da sie do zwykłego TD załozyc takie cos i gdzie??


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 10, 2008 09:52

tomiTD pisze:dario84 nie wiem gdzie i wąłsnie dlatego sie pytam czy da sie do zwykłego TD załozyc takie cos i gdzie??
malo masz tematow o td w przyklejonych?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 10, 2008 13:28

W TD masz mechaniczna pompe i zadnego oporniczka tam nie wsadzisz.

U Ciebie jest zabawa z LDA, GOV Modem, Cisnieniem...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » pn mar 10, 2008 17:26

Hz jezeli podepniesz oporniczek pod piny 2 i 3 to oszukasz ECU tak ze zwiekszy sie dawka wtryskiwanego paliwa a jak podepniesz pod piny gdzie jest termistor tzn czujnik temp paliwa to oszukasz ECU o danej temp paliwa którego opornosc maleje wraz ze wzrostem temperatury, ja bym podłaczyl pod piny 2 i 3 w celu zwiekszenia dawki, nigdy nie probowalem pod czujnik temperatury paliwa



Awatar użytkownika
olafcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 03, 2007 00:07
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: olafcio » śr mar 12, 2008 15:45

Witaj! Ta modyfikacja naprawdę ci chodzi i nie ma to wpływu na caly uklad napędowy? Mieszkam w Otwocku i chętnie bym zobaczyl jak ci to chodzi. Moje GG 8480370


Witajcie

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr mar 12, 2008 15:49

olafcio pisze:Ta modyfikacja naprawdę ci chodzi i nie ma to wpływu na caly uklad napędowy?
:panna: ciekawe ile jeszcze takich pytań będzie :P W temacie znajdziesz diesiątki opinii na temat opornika .. poczytaj



Awatar użytkownika
slash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slash » śr mar 12, 2008 16:33

To ja tak trochę od strony praktycznej.
1. Miejsce montażu pstryczka - włącznika - (wiem, że to już było, i wiem że niektórzy mają po pedałem gazu) - po róznych przymiarkach dałem obok lewarka - duży plus, to to, że przy wyprzedzaniu najczęściej redukujemy, więc przyt okazji PSTRYK i mocy przybywaj...
2. Sposób przejścia z komory silnika do kabiny - ja przelazłem obok linki od otwierania klapy - nie wiem, czy są inne opcje?

A poza tym z opornikiem życie stało sie piękniejsze - używam tak jak większość z tu piszących - sporadycznie, ale raz na jakiś czas zdarza się, że:
- przy wyprzedzaniu wyprzedzany zaczyna przyśpieszać, więc PSTRYK i po zawodach...
- mam ogromną, niepochamowaną ochote ruszyć z pod świateł szybciej niż seledynowe BMW z wzmacniaczem w bagażniku
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2008 16:34 przez slash, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr mar 12, 2008 18:42

slash pisze: 2. Sposób przejścia z komory silnika do kabiny - ja przelazłem obok linki od otwierania klapy - nie wiem, czy są inne opcje?
oczywiscie ze sa :> masz przeciez standardowe przejscia kablowe z komory silnika po obu stronach. wpychasz i juz. ja przechodzilem po lewej stronie patrzac stojac przed autem, wychodzisz gdzies tam w okolicach wentylatorka

[ Dodano: 12 Mar 2008 17:49 ]
slash pisze:
1. Miejsce montażu pstryczka - włącznika - (wiem, że to już było, i wiem że niektórzy mają po pedałem gazu) - po róznych przymiarkach dałem obok lewarka - duży plus, to to, że przy wyprzedzaniu najczęściej redukujemy, więc przyt okazji PSTRYK i mocy przybywaj...
nie wiem czy ktos tu to zalozyl jesczze pod pedal oprocz mnie bo to w sumie zadna rewelka byla ;p rwie troche po lekkim poszczeniu i pisalem o tym w fotostory ;p zamiast jednego przycisku klaksonu sobie zaloz :) mialem tak przez chwile, ze niby NOS :P



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr mar 12, 2008 20:17

Ja mam oporniczek i swietnie sie spisuje. Jak ktos z Wrocka jest ciekawy jak dziala to zapraszam :)


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości