Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- agnesmarcin
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
- Lokalizacja: Głogów
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no to moze ja sie pochwale co wyczarowałem :
Intercooler - Renault Master
W Piątek sie zabrałem za zmiane IC !! ponad pół dnia sie z tym pieprzyłem ale warto było !!
Od razu jest poprawa bo na starmy gdzie było tzw "wąskie gardło" tzn Ic miał wąskie wyjście podłączone do gruszer rurki dolotu i to tak nie bardzo :// Teraz widać zeciśnienie szybciej rośnie i autko jedzie lepiej do przodu
Co tam bede wiele gadał oto foty z prac :
rzut oka na stary IC i jego spartański styl montarzu
a tu juz nowy włozony
jak widać komponuje sie idealnie
a tutaj był mały problem ....mianowice jadąc autem wciskam pedał gazu silnik podnosi sie do góry i tarł mi alternator o gomowa rure (czerwoen miejsce na foto) ale znalazłem na szczęście rure o takim kształcie która rozwiązała ten problem
a tu wsio załozone:
ahaa zaznaczam ze mam mniejszą chłodnice tzn od diesla .... przy największej mógłby być problem choć podejrzewam ze bede musiał wrzucić jakoś tą większą ...
Dodatkowo Ic przeszkadzał w zamykaniu maski czyli zabezpieczenie przed otwarciem opierało sie na IC'ku przez co maska sie nie mogła zamknąć oczywiście wywaliłem zabezpieczenie a w tygodniu zamontuje je gdzieś z boku
Intercooler - Renault Master
W Piątek sie zabrałem za zmiane IC !! ponad pół dnia sie z tym pieprzyłem ale warto było !!
Od razu jest poprawa bo na starmy gdzie było tzw "wąskie gardło" tzn Ic miał wąskie wyjście podłączone do gruszer rurki dolotu i to tak nie bardzo :// Teraz widać zeciśnienie szybciej rośnie i autko jedzie lepiej do przodu
Co tam bede wiele gadał oto foty z prac :
rzut oka na stary IC i jego spartański styl montarzu
a tu juz nowy włozony
jak widać komponuje sie idealnie
a tutaj był mały problem ....mianowice jadąc autem wciskam pedał gazu silnik podnosi sie do góry i tarł mi alternator o gomowa rure (czerwoen miejsce na foto) ale znalazłem na szczęście rure o takim kształcie która rozwiązała ten problem
a tu wsio załozone:
ahaa zaznaczam ze mam mniejszą chłodnice tzn od diesla .... przy największej mógłby być problem choć podejrzewam ze bede musiał wrzucić jakoś tą większą ...
Dodatkowo Ic przeszkadzał w zamykaniu maski czyli zabezpieczenie przed otwarciem opierało sie na IC'ku przez co maska sie nie mogła zamknąć oczywiście wywaliłem zabezpieczenie a w tygodniu zamontuje je gdzieś z boku
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
mam ic od vw golfa mk2 taki jak byl przy silniku z rurami... tylko tam taki chwytak z grila lapal powietrze na ic... powiedzcie mi gdzie najlepiej taki ic zamontowac w mk2? mam silnik sb z audi a tam nie bylo standardowo ic i ta jedna czesc co od kolektora tam wychodzi jest odwrocona o 180 stopni i nie wydaje mi sie ze bedzie latwo zrobic to tak zeby tylko odwrocic ta koncowke... co Wy o tym myslicie?
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pewnie chodzi mu o kolano kolektora dolotowego...jest odwrócone w strone turbo,a po ICka trzeba je obrócić o 180stTo_mas pisze:która ??? dokładnie albo poka foto ??
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 22:51 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jeśli to to kolanko kolektora dolotowego co masz obucone w strone turbo to sprawa jest banalna ) odkręcasz 2 śrubki podnosisz obracasz i pzrykręcasz :PP jedyne co tam trzeba zrobić to tą blache (osłone) troche przyciąć ale to Ci wyjdzie podczas robotySkinnerPL pisze:ta na gorze co idzie z tego wezyk z cisnieniem czy podcisnieniem do pompy wtryskowej... wiesz o co chodz? ;]
- agnesmarcin
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
- Lokalizacja: Głogów
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
agnesmarcin
Możesz zapodać coolerek od sharana (ten sam co w galaxy i alhambrze), ja co prawda mam mk3, ale wydaje mi sie ze nie dużo mniej miejsca będziesz miał w ibizie, podglądałem u znajomego w ibizie i nie jest tak zle:)
Co do modu to czeka Cię kolego troche rzeźby:):):) ja się bawiłem u siebie w samochodzie swoim cały dzień z tym coolerkiem.
Co prawda widziałem to tylko poglądowo na zdjęciach u COWBOY`a, a koncepcja na rozwiązywanie problemów rodziła się w miarę ich powstawania , więc może dlatego .
W zderzaczku wygląda to tak:
, niestety nie mam fotek po kolei jak robiłem. Ja np. nie zmienialem orurowania do turbo, zostało stare, tylko jedna dłuższą rurke z kwasówki puściłem przez belke koło chłodnicy, a tak to pare dodatkowych gum ze szrotu i jazda była:)
Również opaski w większości ori są zapodane tylko kilka zwykłych zaciskowych, co w garażu sobie wisiały z odzysku musiałem dołożyć.
Ogólnie założenie było, po taniości na studencką kieszeń i tak wyszło:) jakoś w 200zł się zmieściłem chyba:]
Radzę Ci dobrze się najpierw wszystkiego wywiedzieć, ale i tak będą jakieś nieoczekiwane problemy, toć to w końcu rzeźba
GL Ci życzę kolego!! no i wytrwałości oraz cierpliwości;)
Aha, i warto się w browarki zaopatrzeć, POMAGA!!
Możesz zapodać coolerek od sharana (ten sam co w galaxy i alhambrze), ja co prawda mam mk3, ale wydaje mi sie ze nie dużo mniej miejsca będziesz miał w ibizie, podglądałem u znajomego w ibizie i nie jest tak zle:)
Co do modu to czeka Cię kolego troche rzeźby:):):) ja się bawiłem u siebie w samochodzie swoim cały dzień z tym coolerkiem.
Co prawda widziałem to tylko poglądowo na zdjęciach u COWBOY`a, a koncepcja na rozwiązywanie problemów rodziła się w miarę ich powstawania , więc może dlatego .
W zderzaczku wygląda to tak:
, niestety nie mam fotek po kolei jak robiłem. Ja np. nie zmienialem orurowania do turbo, zostało stare, tylko jedna dłuższą rurke z kwasówki puściłem przez belke koło chłodnicy, a tak to pare dodatkowych gum ze szrotu i jazda była:)
Również opaski w większości ori są zapodane tylko kilka zwykłych zaciskowych, co w garażu sobie wisiały z odzysku musiałem dołożyć.
Ogólnie założenie było, po taniości na studencką kieszeń i tak wyszło:) jakoś w 200zł się zmieściłem chyba:]
Radzę Ci dobrze się najpierw wszystkiego wywiedzieć, ale i tak będą jakieś nieoczekiwane problemy, toć to w końcu rzeźba
GL Ci życzę kolego!! no i wytrwałości oraz cierpliwości;)
Aha, i warto się w browarki zaopatrzeć, POMAGA!!
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 21:58 przez Matijas, łącznie zmieniany 3 razy.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości