Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » ndz paź 14, 2007 12:04
olek256 pisze:gOOzOl pisze:ja z dawka nic nie kombinowalem zeby byla jasnosc
hehe no wlasnie (s)kombinowales dajac opornik

-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz paź 14, 2007 12:05
olek256 pisze:damcio151, ano

tylko zeby takie rozregulowanie bylo???? eeeeee

no tak

chcesz to zobacz jaką dawkę masz w serii i porównaj z innym 1Z
-
maroTdi
- Gadatliwa bestia

- Posty: 873
- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: maroTdi » śr paź 17, 2007 21:26
a mam pytanko.. czy nie wiecie jak bedzie jezdzic autko z automatem po takim tuningu?
-
Komas
- ....::::VW GOLF::::....

- Posty: 525
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
- Lokalizacja: VWrocław
Post
autor: Komas » śr paź 17, 2007 23:17
Ja mam silnik AHU, wsadzony oporniczek 390ohm, róznica jest dosc mocno odczuwalna no i wydaje mi sie ze nawet mniej kopci hehe
[ Dodano: Sro Paź 17, 2007 23:19 ]
Zapomnialem dodac ze po wlaczeniu opornika obroty podskakuja do ponad 1000rpm a i silnik szybko sie wkreca do 4500rpm
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » ndz paź 21, 2007 13:28
maroTdi pisze:a mam pytanko.. czy nie wiecie jak bedzie jezdzic autko z automatem po takim tuningu?
szybciej

-
maciek-w123
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 14:09
- Lokalizacja: Małopolskie
Post
autor: maciek-w123 » ndz paź 21, 2007 14:57
Witam wszystkich.
Obserwowałem ten temat od dluzszego czasu i dzisiaj bedąc na gieldzie elektronicznej zakupilem potrzebne artykuły. Na prube 402, 422, 464 po 4szt na wszelki wypadek. do tego włącznik. Zamontowalem 422 i stwierdzilem ze te dwa skrajne zaloze jak mi sie nie spodoba efekt.
Spodziewalem się poprawy osiągów ale to co mi sie stało z samochodem wbiło mnie w szok. Efekt więcej niż zadowalający, zimówki nie nadażają. już nic nie kombinuje. Wszystkim łamiący sie z decyzją o montarzu
POLECAM!!!
Mój tuning kosztował 2zł. i godz pracy.

Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 14:59 przez
maciek-w123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Komas
- ....::::VW GOLF::::....

- Posty: 525
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
- Lokalizacja: VWrocław
Post
autor: Komas » ndz paź 21, 2007 15:15
maciek-w123,

ja teraz planuje zamontowac taki wlacznik pod pedalem

[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
-
maroTdi
- Gadatliwa bestia

- Posty: 873
- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: maroTdi » ndz paź 21, 2007 16:28
gOOzOl, juz wiem ze szybciej.. zrobilem 1 test tyle ze juz na zimowych i urwalem od 0-100 troszke ponad 2s..

przy 390ohm
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 16:30 przez
maroTdi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » ndz paź 21, 2007 17:16
maroTdi pisze:gOOzOl, juz wiem ze szybciej.. zrobilem 1 test tyle ze juz na zimowych i urwalem od 0-100 troszke ponad 2s..

przy 390ohm
[ Dodano: 21 Paź 2007 17:20 ]
Komas pisze:maciek-w123,

ja teraz planuje zamontowac taki wlacznik pod pedalem

no to milej zabawy

ja jesczze chyba dodam do tego ukladu cos co bedzie go moglo deatywowac, ten pod pedalem, bo np zrobienie logow moze byc trudne

-
maroTdi
- Gadatliwa bestia

- Posty: 873
- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: maroTdi » ndz paź 21, 2007 17:59
jak ktos bedzie jeszcze pytal to do automatow tez mozna ladowac opornik..
skrzynia zmienia biegi normalnie..

-
v122
- Ma gadane

- Posty: 177
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
- Lokalizacja: Broniszew
-
Kontakt:
Post
autor: v122 » pn paź 22, 2007 18:26
ja zamontowałem 490ohm juz jakis czas temu no i różnica jest spora i troche dymi.I raz spróbowałem podłączyc 390ohm zapaliłem włączyłem opornik i troche gazu dodałem(na bigu jałowym) jak nagle zaczeło szarpać silnikiem

, wystraszyłem sie zgasilem i powróciłem do 490ohm choć na ostatnim biegu sprzęgło sie ślizga

-
PietRas17
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
- Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: PietRas17 » śr paź 24, 2007 12:49
Mam pytanie w sklepie elektronicznym chcialem kupić sobie rezystor a tam mnie pytaja czy duzej czy malej mocy. Roznia sie tym ze malej mocy to takie male oporniczki a wieksszej mocy np. 1W 470 Ohm to taki troszke wiekszy. Więc jaki potrzebny?
MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » śr paź 24, 2007 12:56
nie tylko wielkoscia sie roznia

ale wykladow tu nei ma sensu pisac

wystarczy ci malej mocy

-
PietRas17
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
- Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: PietRas17 » śr paź 24, 2007 15:18
a jesli bym dal duzej mocy bedzie jakas roznica?
MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości