Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Mariio81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mariio81 » ndz wrz 16, 2007 14:06

Witam natknąłem się przypadkiem na ten temat i opisujecie tu założenie tego do aut z silnikiem diesla a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 16, 2007 17:43

Mariio81 pisze:a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?
a czytałeś ten temat :?:



Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » ndz wrz 16, 2007 20:32

Nie wiem o ktorych uszczelkach piszesz. Mialem problem z uszczelkami pod nastawanikiem to wsadzilem jakies uniwersalne i jest ok. Mozna kupic. wydaje mi sie ze przy pompie lepiej silikonu nie stosowac.


Uszczelka pokrywy nastawnika i pod nastawnikiem - teraz to się już poci nawet bez opornika . Silikon specjalny do uszczelniania silników
dwusuwowych , wytrzymuje temperaturę do 400 stopni . Jak możesz to napisz co to za uszczelka ?

Mario - oczywiście że nie , jak masz wirusa to masz parametry , również pompe ustawioną inaczej - nie warto . Sam opornik to niezły eksperyment !

VW Bodzio - oroty ci falują bo pompa rozszczelniona na bank .
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 20:42 przez Piter_270, łącznie zmieniany 2 razy.



Mariio81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mariio81 » ndz wrz 16, 2007 20:56

No tak było już to pisane a są jakies rozwiązania tego typu do benzyny? bo widziałem na allegro jakieś Power Boxy do benzyny ale nie wiem czy jest sens sie w to bawić. a było juz w tym temacie coś pisane o tyrystorze z kondensatorem ale nic mi to nie mówi i nie wiem czy to prawda czy sobie jaja robili z tego kolesia.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 21:00 przez Mariio81, łącznie zmieniany 1 raz.



Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » ndz wrz 16, 2007 22:26

P4SEA, Dzięki , jutro lecę do sklepu po oring , starą uszczelkę rozciągnę zmierzę i dokupie toszkę grupszy oring , :chytry: :chytry: :chytry: !



wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » wt wrz 18, 2007 12:14

heh zajeło mi 2 godz to wszystko przeczytać dokładnie ale wniosek jest jeden...jak tylko zalicze sesje popr. to biore sie za to :D, oczywiscie z przełącznikiem



Awatar użytkownika
tchopz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt maja 05, 2006 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tchopz » śr wrz 19, 2007 12:51

A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu.
Dodatkową zaletą będzie normalne spadanie obrotów.

Powodzenia w zakładaniu ;)


----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr wrz 19, 2007 22:11

tchopz pisze:A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu
mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał. :chytry:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 19, 2007 22:13

twardy pisze:tchopz napisał/a:
A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu

mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał. :chytry:
to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek :helm:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr wrz 19, 2007 22:33

damcio151 pisze:to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek
jasne :grin:
trzeba zaczać od sklepu i kupić włacznik monostabilny chyba tak sie nazywa :bajer:
własnie sie dowiedziałem od kolegi że taki przycisk jest w mietkach z automatem .
Po depnieciu do końca skrzynia daje mniejszy bieg do wyprzedzania.
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 22:35 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw wrz 20, 2007 23:36

Witam maniaków tuningu :) Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?

Pozdrawiam


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 21, 2007 08:50

Komas pisze:Witam maniaków tuningu :) Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?
przecież to jest prawie ten sam silnik co 1Z



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt wrz 21, 2007 12:03

No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 21, 2007 14:44

Komas pisze:No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?
montuj i nie pytaj ;) wtyczka od pompy jest chyba taka sama



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości