Post
autor: VaFe » sob wrz 15, 2007 18:25
ja dzisiaj polatalem troszke na 390Ohm pieknie daje buta ma lekki dymek ale nie zeby jakis batory nic z tego
na włączonym mam minimalnie wieksze obroty to znaczy normalnie mam jakos 900 na rezystorku stoją na 1000 ale stabilne
kurcze niewierzyłem w pierszym momęcie ze jade swoim autkiem diametralna różnica:D:D:D dodam ze uklad wydechowy mam całkowity przelot wywaliłem kata i środkowego
koncówka Mugen dobrze miec taki zapas pod butem hehehhe szkoda ze niemam w okolicy hamowni napewno bym pojechal sprawdzic ile przybyło;(
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 18:28 przez
VaFe, łącznie zmieniany 2 razy.
MK3 TDi---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0 ____ Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki