Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:34

Piter_270 pisze:poborem powietrza steruje turbina - spaliny - wydech jak założysz przelot trzy cale to huku ale i osiągi się porawią
poprawią ..
Piter_270 pisze:ten dolot musi mieć znaczenie
eh.. turbina i tak napompuje tyle na ile ECU jej pozwoli :P chcesz coś poprawić w dolocie to tak jak napisałem , wyczyść kolektor , lub go wymień na lepszy



Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:47

Z dołu 950 w górę masz wolnossący do kiedy załącza się turbina . I o ten dół mi chodzi . Jak założysz kompresor to masz płynne przyspieszenie bez turbo dziury ( może modyfikacja dolotu coś poprawi )



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:50

Piter_270, nie będę o tym już gadał :P wszystko jest na forum
chcesz podnieść moc to zawirusuj go , zmień turbo , wsadź FMIC , wtryski z ASV , lub hybrydowe i na pewno się nie zawiedziesz :satan:



Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:56

Dzięki za cierpliwość . Cóż mogę powiedzieć moje teorie wymagają doświadczalnego sprawdzenia . Zapewne w ostatnim poście co do podniesinia mocy masz rację , ale charakterystyka przebiegu momentu obrotowego to już inna zabawa . Pozdro



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob wrz 15, 2007 07:40

ja juz go mam ...hmmmmm.....juz nie pamietam. uzywam go sporadycznie i nic sie jeszcze nie stalo... :bajer:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob wrz 15, 2007 09:17

u mnie chyba troche sprzegło ucierpiało , ale i tak kiedyś trzeba bedzie je zmienić.
:bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob wrz 15, 2007 09:26

twardy, no sprzeglo to wiadomo, nawet o tym nie wspominalem bo myslalem ze to oczywiste :grin: ale jesli chodzi o silnik to zadnych skutkow ubocznych :)
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 09:27 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob wrz 15, 2007 10:21

Ja nie narzekam..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

VaFe
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
Lokalizacja: kędzierzyn
Kontakt:

Post autor: VaFe » sob wrz 15, 2007 18:25

ja dzisiaj polatalem troszke na 390Ohm pieknie daje buta ma lekki dymek ale nie zeby jakis batory nic z tego :bajer: na włączonym mam minimalnie wieksze obroty to znaczy normalnie mam jakos 900 na rezystorku stoją na 1000 ale stabilne :bigok: kurcze niewierzyłem w pierszym momęcie ze jade swoim autkiem diametralna różnica:D:D:D dodam ze uklad wydechowy mam całkowity przelot wywaliłem kata i środkowego :food: koncówka Mugen dobrze miec taki zapas pod butem hehehhe szkoda ze niemam w okolicy hamowni napewno bym pojechal sprawdzic ile przybyło;(
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 18:28 przez VaFe, łącznie zmieniany 2 razy.


MK3 TDi---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0 ____ Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki

Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » sob wrz 15, 2007 21:31

Ja tam wk....iony jestem tą pompą że mi leje bo w aso brak samych uszczelek , trzeba silikon
zastosować ale podejżewam że po wirusie też by lała ( problem z napinaczem paska usunięty
rolka 80 zł , napinacz zam. 120 zł , ramię napinacza 130 zł tylko org. fuckkkk , tulejki 2x 16 zł , wymiana teraz już 20 minut :grin: )



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » ndz wrz 16, 2007 12:33

Witam. Założyłem ze 3 miesiące temu opornik 422 ohm i wszystko było oki jakiś tydzień temu włączyłem opornik i zaczeły mi dosyć mocno falować obroty i sam zgasł nie wiem dlaczego. Zauważyłem również że zaczeła mi sie pocić pompa czy to przez to mogą mi na oporniku falować obroty??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 16, 2007 12:54

VW_Bodzio pisze:czy to przez to mogą mi na oporniku falować obroty??
masz złe połączenia



Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » ndz wrz 16, 2007 13:08

A jak okaże sie że połączenia są dobre to co to może być??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 16, 2007 13:10

VW_Bodzio pisze:A jak okaże sie że połączenia są dobre to co to może być??
włącznik .... ale i tak obstawiam połączenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości