Zalozylem chip do 90PS, wrazenia

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sie 31, 2007 11:44

he he! Rewelacja! "Pałer boks"


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sie 31, 2007 14:57

Wujek Sibula pisze:
BENITO pisze:TDI 90 KM to ALH (turbo GT 1749v), albo AGR też była jakaś mała turbawka, ale klasyczna, czyli bez zmiennej geometrii.

Sorki za błąd nie zauważyłem że to golf IV a nie III, w każdym bądź razie obie turbiny były mniejsze niż T2.
Kolego, alh ma zmienną geometrię (tak dla Twojej informacji)...
Nie napisałem że ALH nie miało, czytaj uważnie. Silnikie AGR miały klasyczną turbine a nie ALH.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Wujek Sibula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Wujek Sibula » pt sie 31, 2007 15:29

można dwuznacznie przeczytać to zdanie (tym bardziej ze rano skacowany troche byłem) ale mimo wszystko :piwka: :piwka: :piwka: :bigok:



Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » pt sie 31, 2007 15:31

Widzieliscie ta wysrana turbawke? załamka. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3836
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 15:32 przez OHMTech, łącznie zmieniany 1 raz.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

ZMIENNIK1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
Kontakt:

Post autor: ZMIENNIK1313 » pt sie 31, 2007 15:59

szok! cholera u mnie też coś chyba nie tak bo ciągnie mi do 2,5 tyś obr. a potem ma ciężko! n75 wymieniłem i to samo! znajac życie to pewnie będą zapieczone kierownice w turbo!


nigdy nie mów nigdy:)

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pt sie 31, 2007 16:09

to jest tarantula "chip by allegro" haha blachy, piękne zdjęcie



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sie 31, 2007 16:10

To turbo to masakra, ale sposób "nałożenia" chipa jest jeszcze lepsiejszy #-o #-o #-o :rotfl: :rotfl: :rotfl: przecież koleś który to lutował się tam po prostu marnuje :axe:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » wt wrz 04, 2007 02:41

powyzywaliście chłopaka od debili i teraz nawet wstyd mu napisac, dobrze rob mu napisał i jeszczee ktos tam żeby chipa zwracał jak jest szansa jeszcze, ale wyluzujcie, wszedł na forum i od razu takie powitanie :panna:



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » wt wrz 04, 2007 08:28

faktycznie moglo sie obyc bez epitetow..... chlopak teraz bedzie sie bal cokolwieg tu napisac....
pewnie dostal niezlej deprechy :?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » wt wrz 04, 2007 12:23

BENITO pisze:To turbo to masakra,
e tam załamka,po peostu wywaliła olej a ja znam przypadek że z turbo nie było co zbierać bo nie urwał się wirnik tylko turbina pękła na pół.takiego przypadku jeszcze nie znałem a znajomy mechanik mówił że różne rzeczy widział ale pękniętej na pół turbiny nigdy nie widział.nawet nie miał co do regeneracji oddać heheheheh :grin: :grin:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Piter_270
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 22:00

radzik 24 - poczytaj forum , nabierz wiedzy załóż większe wtryski i FIMC albo IC od 130 KM i dopiero jakiś soft oczywiście nie z allegro . KOLEGAMI z forum się nie przejmój - chyba nerwa mają dzisiaj ( wstyd ) . Pozdro :goof:



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pn wrz 10, 2007 10:13

super profi robota chyba się skuszę :okej: z mojego ajm to pewnie ze 190 KM wytargam :chytry:
poważnie to trzeba przyznać ze robota bez rozkręcania profesjonalna :rotfl:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości