Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Hz
- cS 1.6 STEAM...

- Posty: 1122
- Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
- Lokalizacja: SL !
-
Kontakt:
Post
autor: Hz » czw wrz 06, 2007 10:38
olek256 pisze:Hz, silnik zrobi wielkie bum,
i bedziesz mial wielki zł
óm

Poważnie

?
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 11:04
Hz pisze:Poważnie

?
Na powaznie to przeczytaj caly temat od poczatku, wszystko bedziesz wiedzial..
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 14:58
prawda jest taka , że pompa dostaje mocno po du.ie

od czasu założenia rezystora , nastawnik czyściłem już 2 razy !!! więc ostrzegam przed nadmiernym używaniem
-
homsky
- VW Baron

- Posty: 3307
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Post
autor: homsky » czw wrz 06, 2007 15:01
prawda jest taka , że pompa dostaje mocno po du.ie od czasu założenia rezystora , nastawnik czyściłem już 2 razy !!! więc ostrzegam przed nadmiernym używaniem
damcio151, jakoś nie kumam co ma złożenie opornika do cięższego życia pompy wtryskowej i czyszczenia nastawnika ???
wytłumacz niewiernemu Tomaszowi

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 15:07
homsky pisze:damcio151, jakoś nie kumam co ma złożenie opornika do cięższego życia pompy wtryskowej i czyszczenia nastawnika ???
wytłumacz niewiernemu Tomaszowi

więc tak ..... dawka bez opornika jest powiedzmy 4.0 , a z opornikiem powiedzmy 1.2 , więc na pompę działają większe obciążenia (z nastawnikiem również coś się dzieje

.. elektromagnesy itp . również muszą więcej znieść

) kiedyś
Adamm napisał , że po montażu opornika będzie miał lepszy zarobek

nie wierzyłem w to , ale jednak coś w tym było

-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 15:10
Moze cos z twoim nastawnikiem nie tak.. bo u mnie jakos nie siada, to ze zepsul sie w jednym aucie nie oznacza ze to wina opornika.. I bez opornika ludziom leca nastawniki
Gitner
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » czw wrz 06, 2007 15:13
Gitner, też prawda ... może to tylko zbieg okoliczności , że akurat u mnie z nastawnikiem zaczęły być problemy po montażu opornika ... ale jeżeli na ten temat wypowiadają się też ludzie , którzy w tym siedzą i również mówią , że opornik źle wpływa na pompę wtryskową ( w pewnym stopniu ) to coś w tym jest

-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw wrz 06, 2007 15:18
U znajomka poszla pompa bo lal paliwo niby z orlenu... Nie przecze ze zmiana dawki nie ma wplywu na pompe..
Gitner
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » czw wrz 06, 2007 21:51
hehe, chlopcy czyli wszystko sie sprowadza ze montaz opornika to tylko przedsmak spanialej zabawy ktorą dostarczy ci chip
osobiscie juz coraz rzadziej uzywam opornika , no chyba ze mnie jakis cfaniak sprowkuje
Towarzysze, uwierzcie we wlasne sily i zacznijcie montowac w swoich kosmolotach softochipy

Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
SowaBezOka
- Nowicjusz

- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
-
Kontakt:
Post
autor: SowaBezOka » pt wrz 07, 2007 05:42
a ja zalozylem do ASV 110KM opornik i owszem,jest roznica i to znaczna ale na wolnych obr. silnik pracuje na 1100 obr/min. Podejrzenia padly na opornik,gdyz jedyny dostepny w sklepie ( i ktory zakupilem ) to 390 ohm.Byc moze za mala rezystancja,stad zbyt duza dawka i na wolnych szaleje.Prosze o jakis komentarz.Dziekuje
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » pt wrz 07, 2007 07:34
jak nie ma odpowiedniego opornika to kupowac potencjometr z regulacja. ja mam od 1-1000 omow.koszt bodajze 5 zl.......
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » pt wrz 07, 2007 18:47
olek256 pisze:koszt bodajze 5 zl.......
2,50 zl ;] przynajmniej u mnie, obojetnie czy liniowy czy nie. rezystorki jesli ei sa dostepne w sklepie co wydaje mis ie dosc dziwne mozna z powodzeniem wylutowac np ze starego radia ;] wystarczy chciec

-
Piter_270
- Nowicjusz

- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 17:46
Ja też założyłem około 800 ohm i teraz pompa mi leje - pytanie dla znawców VP 37 czy dostępne są same uszelki do nastawnika pompy i pod niego , czy może złożyć na silikonie

-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 19:18
Piter_270 pisze:czy może złożyć na silikonie

o to to
[ Dodano: Sob Wrz 08, 2007 19:19 ]
jak znajdziesz gdzieś uszczelki to wymieniaj , ale jeżeli nie to użyj silikonu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości