Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw cze 14, 2007 11:58
			
			
			
			
			voss pisze:znalazlem tu nawet informacje ktore wyszly odemnie
za przyzwoleniem 
  
witamy na forum 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								voss							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 123
 		- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Obertshausen
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voss » czw cze 14, 2007 12:18
			
			
			
			
			cowboy, 
tak oczywiscie  za przyzwoleniem,  niemam najmniejszych  pretesi 
sam uznaje zasade ze wiedza  to nie wlasnosc, a jak nic nie dasz to nic nie dostaniesz
			
									
									
		
		
				pozdr.
voss
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » czw cze 14, 2007 12:19
			
			
			
			
			voss pisze:sam uznaje zasade ze wiedza to nie wlasnosc, a jak nic nie dasz to nic nie dostaniesz
świetnie powiedziane  
  
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DANIEL LHR							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 520
 		- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
 		
		
											- Lokalizacja: hrubieszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DANIEL LHR » czw cze 14, 2007 15:53
			
			
			
			
			voss   
 niestety  starsze  1z   nie   mają  chyba  adaptacji  kąta  wtrysku   4 kanału   .tak  jest  przynajmniej  u  mnie.
pozdr
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gwóźdź							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
 		
		
																- Lokalizacja: koszalin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gwóźdź » pt lip 20, 2007 12:36
			
			
			
			
			witam wie ktoś gdzie można kópić takie kostki które łączą pompe paliwową i kable w z1 chciałbym zrobić opornik w obydowie i z oryginalnymi kostkami , muj kolega z niemiec takie cudo chce załorzyć ale na przeglondach technicznych w niemczech będzie maiał problem a tak tylko by wypioł chipa i po kłopocie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								voss							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 123
 		- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Obertshausen
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voss » pt lip 20, 2007 12:39
			
			
			
			
			gwóźdź, 
wtyczki i piny dostaniesz w ASO
			
									
									
		
		
				pozdr.
voss
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gwóźdź							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
 		
		
																- Lokalizacja: koszalin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gwóźdź » pt lip 20, 2007 13:01
			
			
			
			
			oriętujeszsie jakie są ceny
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								voss							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 123
 		- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Obertshausen
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voss » pt lip 20, 2007 13:24
			
			
			
			
			gwóźdź, 
cen niepamietam  ale przedewszystkim trzeba wiedziec  jaka masz wtyczke 8 pin czy 10 pin  
mozesz spokojnie zadzwonic do ASO  to ci wyszukaja
			
									
									
		
		
				pozdr.
voss
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gwóźdź							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
 		
		
																- Lokalizacja: koszalin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gwóźdź » sob lip 21, 2007 21:02
			
			
			
			
			potrzebuje  8 pin , w ASO kosztuje od 20 do 50 zł zalerzy od modelu kostki i plus piny po 10 zł  szt. więc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?
			
													
					Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 21:04 przez 
gwóźdź, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								voss							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 123
 		- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Obertshausen
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voss » ndz lip 22, 2007 10:52
			
			
			
			
			gwóźdź, 
gwóźdź pisze:ięc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?
no tu masz racje, ale jesli chodzi tylko o "odpowiednie ukrycie" tego, to dlaczedo niewlutujesz sie do wtyczki ECU ?  Wszystko ladnie schowane szczelnie  i do kabiny mozna se podciagnac i pokretelko zrobic - "masz tuning" regulowany  
 
DANIEL LHR, 
gadalem z madra glowa i chba jest sposub na mechaniczno-elektryczne przestawienie tego kata. Jesli cie to jeszcze interesuje to pisz.
 
			
									
									
		
		
				pozdr.
voss
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Seba-golf2GTD							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Seba-golf2GTD » ndz lip 22, 2007 11:05
			
			
			
			
			gwóźdź pisze:potrzebuje  8 pin , w ASO kosztuje od 20 do 50 zł zalerzy od modelu kostki i plus piny po 10 zł  szt. więc troche mija cię to z celem morze ktoś wie gdzie morzna takie kostki i piny kupić w przystępniejszej cenie ?
Poszukaj może w jakimś sklepie elektryczno-elektronicznym, może tam dostaniesz, b w serwisach VW ładnie za to zabulisz.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DANIEL LHR							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 520
 		- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
 		
		
											- Lokalizacja: hrubieszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DANIEL LHR » pn lip 23, 2007 21:02
			
			
			
			
			voss
   mozesz  napisac  co  to  za sposób?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								voss							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 123
 		- Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Obertshausen
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voss » wt lip 24, 2007 09:15
			
			
			
			
			DANIEL LHR, 
podlacz  rownolegle  do G80  uklad RC  zlozony z opornika 470 ohm + kondensator 100nF    
to powinno spowodowac  takie opoznienie sygnalu ze ecu bedzie zmuszony przyspieszyc kat wtrysku.  Podobno o ~2°  przy ~4000 obr. 
jest ci to za duzo zmniejsz wartosc opornika, chcez przestawic wiecej mozesz sprobowac  z wiekszym kondensatorem 
Ja tego nie testowalem    ale wydaje sie logiczne i powinno dzialac
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 09:16 przez 
voss, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				pozdr.
voss
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jacekr							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 4
 		- Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:44
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacekr » czw lip 26, 2007 15:32
			
			
			
			
			voss pisze:DANIEL LHR, 
podlacz  rownolegle  do G80  uklad RC  zlozony z opornika 470 ohm + kondensator 100nF    
to powinno spowodowac  takie opoznienie sygnalu ze ecu bedzie zmuszony przyspieszyc kat wtrysku.  Podobno o ~2°  przy ~4000 obr. 
jest ci to za duzo zmniejsz wartosc opornika, chcez przestawic wiecej mozesz sprobowac  z wiekszym kondensatorem 
Ja tego nie testowalem    ale wydaje sie logiczne i powinno dzialac
CZy możesz podpowiedzieć gdzie znajdę punkt G80?? 
  
 
			
									
									
		
		
				PASSAT B4 1.9 TDI+R
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości