najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Polsce!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn lip 02, 2007 10:25

cowboy pisze:temat już nieaktualny - widziałem że koleś podniósł cene do 1200 PLN, a teraz już nie ma...
Mam po 1200zł wzmocnione GT17 pompują 1,5bar bez zająknięcia, z półroczną gwarancją na takim ciśnieniu.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 02, 2007 10:45

w temacie wtrysków to taka informacja mam zaklepane 4 komplety, na pewno 2 komplety zrobię dla siebie - jeden podaruję koledze mektoVW bo mu w sumie obiecałem swoje AFN-y ale już je sprzedałem, a jeden na pewno się sprzeda...

na tą chwilę jest jeszcze pare kompletów wolnych i podobno sa to jedyne w Europie...

następne dostawy najwcześniej za 2 miesiące po wakacjach i ja się już nie chce w to bawić...

[ Dodano: Pon Lip 02, 2007 10:48 ]
aha i zapomniałem dodać

nie bede robił 230-stek na włoskich czy innych chińskich końcówkach

jak ktoś ma sprawdzone niech kupuje gdzie indziej - podobno chodzą po 1800 PLN

ja nie chce żeby potem ktoś miał pretensje do mnie że ma dziurke w tłoku :)

[ Dodano: Pon Lip 02, 2007 10:55 ]
a dla niedowiarków schemat budowy wtrysku

widać końcówke a nad nią kółko regulacyjne z kołeczkami :)

Obrazek



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pn lip 02, 2007 13:58

Mam po 1200zł wzmocnione GT17 pompują 1,5bar bez zająknięcia, z półroczną gwarancją na takim ciśnieniu.
Z montazem u Ciebie?Na czym polega wzmocnienie tego turbo? Moglbym oddac stare turbo w rozliczeniu jakbys chcial. cowboy przemysle tamat i jak sie uda wyskrobac tego tysiaka to dam znac, uysy wracajac z nad morza moglbym wpasc do Ciebie i zamontowac wszystko? Tylko najpierw musialbym dogadac sie z cowboyem co do tych wtryskow:\ cowboy daj namiar jakis na Ciebie bo PW nie dochodza a takie pisanie no forum to nie robota



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 02, 2007 14:06

Tominator pisze:Tylko najpierw musialbym dogadac sie z cowboyem co do tych wtryskow
racja, bez większych wtrysków turbina Ci niepotrzebna
Tominator pisze:bo PW nie dochodza
nie mam problemów z PW

zapisz sie na liste w dziale sprzedam jak chcesz wtryski i juz - jak napisałem ja i tak sobie zrobie ze 2, 3 komplety dla siebie



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn lip 02, 2007 19:13

Tominator pisze:Z montazem u Ciebie?
Get Real :)
+300,-
Poza tym pamiętaj co powiedziałem o IC



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn lip 02, 2007 21:46

Cowboy, ładny wynik, gratulacje, też wystarczyłoby mi 160km w mk3 w zupełności.. Zastanawiam się nad sprzęgłem i Twoim Niutonem- ciekawe ile Tobie wytrzyma ?? I sprawa która mnie nęka, bo nie ukrywam chodzi mi po głowie taki setup i rezerwacja wtrysków u Ciebie, ale - zastanawiam się nad żywotem motorka, tzn AFNa.. Dużo jeżdżę, ok 45-50 tys w roku. moj mk3 jest dla mnie wołem roboczym, jeżdzę średnio 2 razy w miesiącu do Niemeic w trase, a tam obrotomierz nie schodzi mi poniżej 3,5 tys obr, na 5tym biegu głównie.. Miesiąc temu zmieniłem uszczelke pod głowica, bo był przedmuch miedzy drugim i trzecim cylindrem od takiej wycieczki do Niemiec.. Dodam że mam zupelną serie. Zastanawiam się jak przy tej liczbie km które robię, w takim stylu, motorek wytrzyma 160 kunióf, czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć ?? Czy konieczna byłaby porządna chłodnica oleju??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 02, 2007 22:15

kkk13 pisze:Czy konieczna byłaby porządna chłodnica oleju??
chłodnica oleju by Ci się przydała jak cisniesz 160 non stop - nie ma znaczenia czy po wirusie czy nie

jaką masz temp oleju jak cisniesz w trasie 160 ?

zawsze możesz zmienić na Motul i zdjąć osłona spod silnika :P

ja przejechałem juz ponad 40 000 km na setupie 136/339 i nic złego sie nie dzieje - jak duzo jeździsz to spalanie Ci spadnie nieznacznie

jak moment łagodnie narast to momentu sie nie ma co bać :)

mój motorek ma teraz 260 000 km przelatane, jeżdze cały czas na Mobil 1 5w50 full syntetyk, olej zmieniam co 10 000 km, miedzy wymianami z reguły nie dolewam, czasem doleje 0.2L

jak masz wskaźnik doładowania to zobaczysz ile procent czasu wykorzystujesz max doładowanie, 90% czasu w trasie lecisz (130Km/h) na szczatkowym doładowaniu 0,2 Bara, ja zauważyłem że teraz jakby mi się to zmniejszyło - może dlatego że moment wzrósł

wszystko jest dla ludzi, newt serie mozna zakatować...moim zdaniem 230KM to hardcore ale mój setup jest całkowicie bezpieczny

ja np nie gniote sandała z niskich obrotów na wysokim biegu, ostanio się zapomniałem i jechałem na V biegu i depnałem to pierwszy raz poczułem drgania od 2-masowca :) jednak moment robi swoje,
normalnie zawsze bujam silnik co najmniej do 3000 rpm przed zmiana biegu, jak butuje krece do 4000, to zresztą wynika z ch-tyki silnika - do 2500 rpm są lekko tylko podniesione parametry

dopóki olej nie ma 70 st C nie przekraczam 0,5 Bara doaładowania czyli jade jak emeryt :P, jak olej podchodzi do 110 st C - odpuszczam, o studzeniu oleju po dłuzszej jeździe nawet nie wspominam

40 tys km na wirusie i dalej seria 120 KM - w tym czasie zero problemów - jedynie co to wariował mi czujnik cisnienia atmo, a przez to doładowanie przez peknięty węzyk w obudowie sterownika :P )

podsumowując TDI jest nie do zajechania jeśli się umiejetnie uzytuje i wirus nie ma wpływu na zywotność a frajdy co niemiara, jak masz 7 sek do 100, a szczególnie elastyczność w trasie - teraz to mało kto podskoczy..

zresztą co ja bede gadał - zapytaj Rob555 z Tune-Up - powie Ci to samo :)

choć kolega michnik zajeździł turbinke z AWX-a - z tego co czytałem na dieselteam...

a setup ma na 160KM w AFN-ie pewnie znasz, tez 20 Jahre ...

[ Dodano: Pon Lip 02, 2007 22:16 ]
cowboy pisze:jechałem na V biegu i depnałem
a jechałem 90 czyli 2000 rpm :)



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt lip 03, 2007 01:25

cowboy pisze: choć kolega michnik zajeździł turbinke z AWX-a - z tego co czytałem na dieselteam...
a setup ma na 160KM w AFN-ie pewnie znasz, tez 20 Jahre ...
U michnika 3-cia turbina szaleje. Podejzewam cos z N75 bo innego wytlumaczenia nie ma. I co gorsza nie jest to caly czas tylko czasem i zazwyczaj wtedy gdy auto nie podpiete do Vaga. :ass:
To zabija turbiny jak i zacinajaca sie pompa oleju (dosc czesta sprawa w AFN)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 03, 2007 07:35

pięknie, uysy sie stara, widać :chytry: fajny wykresik, życze bezawaryjnej jazdy :pub:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 03, 2007 09:14

rob555 pisze:To zabija turbiny jak i zacinajaca sie pompa oleju (dosc czesta sprawa w AFN)
a tak z głupia frant - przewód doprowadzający i odpływ jest drożny ? może jakiś olej kiepski - jeździ na syntetyku, może za ostro pałuje i przegrzewa oleum powyżej 120 st C? Po 3 turbinie nie podejrzewam żeby katował na zimnym czy coś w tym stylu... a czy kolega Michnik ma wskaźnik doładowania ?

BTW ma praktycznie identyczny wykres jak ja :) i setup praktycznie taki sam - tyle że on nie ma FMIC-a ale za to wtryski 230

http://img162.imageshack.us/img162/4050/michnikpq2.jpg
pięknie, uysy sie stara, widać
:P uysy to stał i patrzał, a starałem to się ja :) jeżeli chodzi o wymiane wtrysków, potem faktycznie podłubał coś w tych kościach i tyle.. :)

tak naprawde radocha jest bo w końcu moc przybyła... po załozeniu FMICa, a zwłaszcza po zamontowaniu turbo130 trochę było smutno że stadnina się nie powiększa...

wniosek z tego podstawowy - wtryski to podstawa mocy i nie ma się co zastanawiać, zwłaszcza że głupie diesle mniej palą na większych wtryskach :) :bigok:
:okej:

ps. teraz musze dorwać jakiegoś G-techa i sprawdzić czy uda się zejść poniżej 7 do 60 mph i ponizej 15.5 na 1/4



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 03, 2007 10:36

cowboy pisze:uysy to stał i patrzał, a starałem to się ja jeżeli chodzi o wymiane wtrysków, potem faktycznie podłubał coś w tych kościach i tyle..

tak naprawde radocha jest bo w końcu moc przybyła... po załozeniu FMICa, a zwłaszcza po zamontowaniu turbo130 trochę było smutno że stadnina się nie powiększa...

wniosek z tego podstawowy - wtryski to podstawa mocy i nie ma się co zastanawiać, zwłaszcza że głupie diesle mniej palą na większych wtryskach
po pierwsze aaaahahahaha

po drugie na powietrzu nic jedziesz, więc fimc jakby poprawia sprawność troche

po drugie jedziesz na paliwie więc wtryski to podstawa, jak mówisz


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 03, 2007 10:44

Cinek pisze:jedziesz na paliwie więc wtryski to podstawa, jak mówisz
dokładanie tak w VP to podstawa...

w PD-ekach nawet w tych najsłabszych ATD, czy AJM seryjne pompowtryski raczej starczają do 180KM, w AWX, ASZ nawet do 200KM, więc tam jest sprawa prosta - wieksze turbo, FMIC i jechane, a jak sie robi po kablu to juz w ogole loozik :P



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lip 03, 2007 11:07

u mnie niestety trzeba wyjąć ecu. ale to dobrze, bo można rabacik dostać za wyjęcie we własnym zakresie :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr lip 04, 2007 20:01

cowboy pisze:
kkk13 pisze:Czy konieczna byłaby porządna chłodnica oleju??
chłodnica oleju by Ci się przydała jak cisniesz 160 non stop - nie ma znaczenia czy po wirusie czy nie

jaką masz temp oleju jak cisniesz w trasie 160 ?

zawsze możesz zmienić na Motul i zdjąć osłona spod silnika :P
Co do zasad eksploatacji Desela nie ma watpliwości, jeżdżę TDIkami od 5ciu lat conajmniej, przez 3 lat miałem niby felernego AJMa i krzywdy mu nie wyrządziłem, później ARLa, zatem podstawy wszystkie o których wspominasz znam i sam je stosuje od lat.. Na Motulu także jeżdzę, do PDków lałem 505.01 norm by Motul, a w AFNie pierwsze co zrobiłem po sprowadzeniu auta w grudniu ub.r. to 8100 x-cess.. Już trzecią wymiane mam za sobą.. Jak cisne autem 190-200kph, to olej wchodzi na temp 108-112 st, więcej jeszcze chyba nie było..

Cowboy, co do wtrysków - chyba dałem się przekonać, odłuż dla mnie komplecik, zbieram sianko od dziś ;)
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 20:24 przez kkk13, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości