Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 03, 2007 15:09

olek256 pisze:czyzby samo wyjecie kata cos podnioslo??
tak :)
olek256 pisze:pasuje tez poczyscic dolot...
też coś pomoże :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 03, 2007 16:29

damcio151 pisze:olek256 napisał/a:
czyzby samo wyjecie kata cos podnioslo??

tak
olek256 napisał/a:
pasuje tez poczyscic dolot...

też coś pomoże
u mnie po pomiarze na hamowni dało to 0 KM :P



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz cze 03, 2007 16:46

no wlasnie ciekawe ze niektore maja powyzej serii a niektore ponizej...mowa o zrowych silnikach.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 03, 2007 17:50

cowboy pisze:u mnie po pomiarze na hamowni dało to 0 KM :P
:P jak oczyści się kolektor ssący z tego świństwa to na wyższych obrotach powinno pomóc z wiadomych powodów :)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz cze 03, 2007 18:42

olek256 pisze:niektore maja powyzej serii a niektore ponizej...mowa o zrowych silnikach
W wiekszosci zdrowe maja powyzej 90, jezeli jest ponizej to nie jest zdrowy:) To ze latwo zapala, rowno chodzi, oleju nie bierze jeszcze nie znaczy ze zdrowy. Trzeba sprawdzic katalizator czy nie zapchany, czy dolot nie zapchany z powodu EGRa, czy wszystkie parametry na VAGu sa idealne (cisnienie doladowania, sygnal przeplywki). Tak naprawde rzadko ktory silnik po 10 latach jest zdrowy, jezeli nie sprawdzi sie wszystkiego i nie usunie czasem drobnych usterek. Dopiero wtedy mozna powiedziec 'zdrowy' :)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz cze 03, 2007 19:19

dziechu pisze:sprawdzic katalizator czy nie zapchany
juz go nie mam
dziechu pisze:czy dolot nie zapchany z powodu EGRa
zamierzam wyczyscic
dziechu pisze:czy wszystkie parametry na VAGu sa idealne (cisnienie doladowania, sygnal przeplywki).
czyli logi z kanalow 3,8 i 11?

co jeszcze?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » ndz cze 03, 2007 20:22

dziechu pisze:czy dolot nie zapchany z powodu EGRa
To wkoncu lepiej miec podłaczony wezyk wlaczjacy EGR czy nie ??



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » ndz cze 03, 2007 22:52

ja mam pytanie czy na benzyniakach tez to podziala ?? czy tylko na TD



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 04, 2007 08:06

mikolo pisze:To wkoncu lepiej miec podłaczony wezyk wlaczjacy EGR czy nie ??
najlepiej mieć zaślepiony cały EGR , nie tylko odczepinony wężyk od N18
marecki_vitor pisze:ja mam pytanie czy na benzyniakach tez to podziala ?? czy tylko na TD
Ani na benzyniakach , ani na TD , to działa tylko na TDI



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn cze 04, 2007 14:46

damcio151 pisze:benzyniakach ,
w benynce ponoć podpina sie opornik do czujnika (lub zamiast) temperatury powietrza IAT , można cos tam znależć w necie .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 04, 2007 14:53

twardy pisze:w benynce ponoć podpina sie opornik do czujnika (lub zamiast) temperatury powietrza IAT , można cos tam znależć w necie .
też coś tam kiedyś czytałem , ale nie wypowiadam się na ten temat :P

pozdrawiam



grzesiu 1975
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:21
Lokalizacja: kielce

Post autor: grzesiu 1975 » pn cze 04, 2007 17:13

Mam pytanko co to własciwie jest za silnik tdi AHU ja taki mam czy jest róznica medzy nim a 1z i który jest lepszy??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 04, 2007 17:18

grzesiu 1975 pisze:Mam pytanko co to własciwie jest za silnik tdi AHU ja taki mam czy jest róznica medzy nim a 1z i który jest lepszy??
AHU jest nowszym silnikiem od 1z , produkowany jest od roku '96
Jeżeli chodzi o to czy możesz do siebie założyć opornik , to odpowiedź brzmi tak :)



grzesiu 1975
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:21
Lokalizacja: kielce

Post autor: grzesiu 1975 » pn cze 04, 2007 17:21

tak o oporniczku wiem tylko musze dopasowac bo na jednym szrpie a znoeu na drugim miga lampeczka od świec i dymi :bajer: Ale nurtował mnie ten silniczek bo wszyscy znajomi maja 1z i nikt nie wiedział o ahu dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości