Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
takcios pisze:Witam wszystkich wtajemniczonych mam pytanko czy w silniku 1.9 tdi ALH w golfie IV można też założyć taki cwancyk
potencjometr to opornik w którym można regulować wartość oporu... czyli możnacios pisze:a jeżeli tak czy zamiast opornika można wstawić jakiś potencjometr czy koniecznie musi być opornik?
Dzięki za szybką odpowiedź jak zrobie podziele sie wrażeniami. A co do szkodliwości to myśle że lekkie podkręcenie pompy o 10 klaczy nie powinno zaszkodzić kiedy się używa cały czas tylko większe spalanie wyjdzie.
Jeszcze jedno pytanko czytam w tym temacie od początku i się zgubiłem jakie oporniki wybrać jedni piszą to drudzy tamto wywnioskowałem, że najlepiej aby opornik i kabel dawał wartość w granicach 400 ohm.
Jeszcze jedno pytanko czytam w tym temacie od początku i się zgubiłem jakie oporniki wybrać jedni piszą to drudzy tamto wywnioskowałem, że najlepiej aby opornik i kabel dawał wartość w granicach 400 ohm.
spalanie wzrośnie dość znacznie ...... jeszcze zależy jaki dasz opornikA co do szkodliwości to myśle że lekkie podkręcenie pompy o 10 klaczy nie powinno zaszkodzić kiedy się używa cały czas tylko większe spalanie wyjdzie
[ Dodano: Nie Maj 27, 2007 18:18 ]
400 ohm to przy załączanym oporniku , najlepiej wybierz taką wartość , aby był wzrost mocy i nie kopciło z tyłucios pisze:że najlepiej aby opornik i kabel dawał wartość w granicach 400 ohm.
Ale ten progam nie był za 10 gr chyba ... chyba że jakiś gotowiec? Ale programator by trza mieć, kości pamięci ... to już paredziesiąt zł (jak sie samemu zmontowało programator ) .dziechu pisze:Ja jezdzilem kilka miesiecy na oporniku, teraz mam zmieniony program, podobno jest dosc mocno zmieniony. Opornik tak na wyczucie dawal polowe tego co program. Jezeli teraz mam np. 30KM wiecej, to z opornikiem bylo ich z 15.
I did it all for the nookie ... :D
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:21
- Lokalizacja: kielce
witam posiadam mk3 tai variant silnik ahu zainstalowałem ten oporek i
silniczek miał lepsze przyspieszenie no moc oczywiście ale pojawiły sie drgawki na wolnych obrotach(szarpanie) i zaczeła migac lampeczka świec żarowych.Po wyjeciu oporniczka znikło wszystko i nadal jest ok pozdrawiam variant 1.9 tdi
silniczek miał lepsze przyspieszenie no moc oczywiście ale pojawiły sie drgawki na wolnych obrotach(szarpanie) i zaczeła migac lampeczka świec żarowych.Po wyjeciu oporniczka znikło wszystko i nadal jest ok pozdrawiam variant 1.9 tdi
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
normalka jesli jest za duza dawkagrzesiu 1975 pisze:witam posiadam mk3 tai variant silnik ahu zainstalowałem ten oporek i
silniczek miał lepsze przyspieszenie no moc oczywiście ale pojawiły sie drgawki na wolnych obrotach(szarpanie) i zaczeła migac lampeczka świec żarowych.Po wyjeciu oporniczka znikło wszystko i nadal jest ok pozdrawiam variant 1.9 tdi
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
jaki dałeś opornik , masz dostęp do vagaAdamm pisze:witam posiadam mk3 tai variant silnik ahu zainstalowałem ten oporek i
silniczek miał lepsze przyspieszenie no moc oczywiście ale pojawiły sie drgawki na wolnych obrotach(szarpanie) i zaczeła migac lampeczka świec żarowych.Po wyjeciu oporniczka znikło wszystko i nadal jest ok pozdrawiam variant 1.9 tdi
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:21
- Lokalizacja: kielce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości