Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » śr kwie 11, 2007 19:32

Wczesniej poruszony byl temat kiedy wlaczac "dopalacz". Z mojego doswiadczenia wynika, ze napewno nie podczas dodawania gazu. Ja tak robilem i nastawnik w mojej pompie powiedzial ze zuj sie zaczyna konczyc. Na jalowym przy wlaczonym oporniku obroty mi skacza. Po odlaczeniu kostki od skrzyni obroty uspakajaja. Dziechu pisal mi ze tak sie sprawdza nastawnik i jesli sa takie objawy to jet juz zmeczony zyciem :P:P.
Tak wiec czeka mnie czyszczenie nastawnika:P:P Proponuje wlaczac przy puszczonym gazie. Moze ktos mnie wyprowadzi z bledu z tym nastawnikiem??



Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » śr kwie 11, 2007 19:36

mikolo pisze:Proponuje wlaczac przy puszczonym gazie
Ja włączam zawsze na biegu i przy puszczonym gazie (wtedy spalanie wynosi 0L i pompa paliwa nie pracuje) Potem lekko gazu i auto chodzi na zwiększonej dawce..... mmm p.s. w przyszłości chip na 130 KM obowiązkowo :D hehehe


---------- Passat -----------

Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » śr kwie 11, 2007 19:39

A moze slaba ropa bo zatankowalem na niepewnej stacji??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 19:53

buxi pisze:Ja włączam zawsze na biegu i przy puszczonym gazie (
no to przy killowaniu nim poprzełączasz to juz Cie dawno objadą :)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr kwie 11, 2007 19:54

cowboy pisze:no to przy killowaniu nim poprzełączasz to juz Cie dawno objadą
to trzeba sie wczesniej przygotowac :P


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » śr kwie 11, 2007 22:29

cowboy pisze:no to przy killowaniu nim poprzełączasz to juz Cie dawno objadą
HEH wiadomo że jak potrzeba to przy pełnym gazie.... ale tak jak mówiłem to przy wyprzedzaniu kiedy jest miejsce :D


---------- Passat -----------

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw kwie 12, 2007 15:14

Pytanie do posiadajacych wskaznik manometr , jle macie na wskazniku przystałej predkości 90km/h i około 1950rpm ,? bo u mnie 0,5 bara . Czy jak włanczacie opornik cisnienie doładowania podnosi sie troche ? Prosze o odpowiedz , zdaje mi sie że wczesniej miałem wieksze cisnienie , sam juz nie wiem a niedawno wymieniłem N75 wiec powinno być ok.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 12, 2007 15:16

nie wiem czy Ci to pomoże jak lece na V biegu 140 km/h ~3000rpm i jade ze stałą prędkością to mam ~0,3-0,4 Bara

[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 15:16 ]
w ogóle jak sie jedzie ze stałą prędkością to ciśnienie jest 0,2 do 0,4 bara



tantoszewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
Lokalizacja: KUTNO
Kontakt:

Post autor: tantoszewski » czw kwie 12, 2007 17:26

http://www.allegro.pl/item183170770_chi ... super.html zobaczcie na to i ocencie co o tym sadzicie??? czy takie kosci eprom mozna dodatkowo zmodyfikowac dla lepszego efektu KM i Nm.bo jak widze sa to sklepowe wyroby z półki dedykowane do danego rodzaju silnika i numeru sterownika BOSCH.prosze o wasze opinie.P.S zobaczcie na komentarze tego allegrowicza



Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » czw kwie 12, 2007 18:10

Mnie to jakoś nie przekonuje dołóż trochę i leć do Uysego ;D Pozdrawiam


---------- Passat -----------

Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » czw kwie 12, 2007 19:49

Pisalem niedawno ze mi szrpie na jalowym przy wlaczonym oporniku. Mama regulacje i moge sobie ustawic zadana wartosc wiec zmienilem z 394 na 390 i przestalo szarpac. Silnik chodzi równo. Nastawnik testowalem na 4 i 5 biegu bez opornika i chodzi na V moge jechac 60 potem delikatnie przyspieszam i nie szarpie.
Moze wartosc nastwaionego oporu ma tez jakis wplyw na to jak komputer to odbiera. Mial ktos juz cos takiego??

[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:54 ]
Ten link już był na forum n razy do n potęgi.. Nie rób OT
Ostatnio zmieniony czw kwie 12, 2007 20:34 przez mikolo, łącznie zmieniany 2 razy.



tantoszewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
Lokalizacja: KUTNO
Kontakt:

Post autor: tantoszewski » czw kwie 12, 2007 20:44

buxi pisze:Mnie to jakoś nie przekonuje dołóż trochę i leć do Uysego ;D Pozdrawiam
no nie takie toche ponad 3 razy tyle.hehe no mysle mysle rozważam każdą możliwośc..nie wiem ile tym autem pojezdze wiec 1tys zł mi sie nie opłaca jesli po wakacjach moze sprzedam auto:/.kombinuje jak sie da.(polak potrafi)hehe



Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » czw kwie 12, 2007 20:56

tantoszewski pisze:kombinuje jak sie da
To sobie opornik zamontuj hehe :D za 10zł


---------- Passat -----------

tantoszewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
Lokalizacja: KUTNO
Kontakt:

Post autor: tantoszewski » czw kwie 12, 2007 21:02

no opornik juz mam hehe 390ohm 5,5zł mnie ten tuning kosztował.lepiej smiga ale chce wiecej mocy...(ciekawe jak ten opornik ma sie do spalania)bo mam chec zastosowac 360ohm



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości