bez opornika ?olo95 pisze:2.4
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
będzie słabszy ale to bezpieczniejsze dla silnikaolo95 pisze:jak ja zmienię to nie będzie słabszy??
http://www.forum.vwgolf.pl/profile.php? ... ile&u=1309olo95 pisze:znasz może namiar na kogoś z Warszawy lub okolic kto robi coś takiego??
Witam.
Dzis zamontowałem sobie opornik 390 ohm ,według waszych instrukcji 2 i 3 pin .
Nie zauważyłem zeby moj Mk3 miał jakiegos duzo wiekszego kopa jedyną roznicą jest to że silnik szybciej sie rozgrzewa,moze cos zle podłączyłem ale sprawdzałem wszystko 3 razy wszytko jest zgodnie z opisem.Duzo wiekszy efekt był po wymianie wtrysków na (AFN).A moze zminic opornik na mniejszy tzn o mniejszej opornosci??
Dzis zamontowałem sobie opornik 390 ohm ,według waszych instrukcji 2 i 3 pin .
Nie zauważyłem zeby moj Mk3 miał jakiegos duzo wiekszego kopa jedyną roznicą jest to że silnik szybciej sie rozgrzewa,moze cos zle podłączyłem ale sprawdzałem wszystko 3 razy wszytko jest zgodnie z opisem.Duzo wiekszy efekt był po wymianie wtrysków na (AFN).A moze zminic opornik na mniejszy tzn o mniejszej opornosci??
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Po wymianie wtryskow dostales wieksza dawke, wiec nie ma sensu jeszcze jej zwiekszac, bo za malo juz jest powietrza do jej spalenia. Teraz musialbys podniesc cisnienie doladowania zeby jeszcze cos poczuc:) To co zrobiles wymiana wtryskow, inni robia wlasnie opornikiem. Ale majac wtryski o wiekszej wydajnosci mozesz zmienic mapy i dostac jeszcze z 20%, sama wymiana wtryskow miala niewielki sens (chyba ze musiales).
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
dziechu pisze:Po wymianie wtryskow dostales wieksza dawke, wiec nie ma sensu jeszcze jej zwiekszac, bo za malo juz jest powietrza do jej spalenia. Teraz musialbys podniesc cisnienie doladowania zeby jeszcze cos poczuc:) To co zrobiles wymiana wtryskow, inni robia wlasnie opornikiem. Ale majac wtryski o wiekszej wydajnosci mozesz zmienic mapy i dostac jeszcze z 20%, sama wymiana wtryskow miala niewielki sens (chyba ze musiales).
hmmm jak ja sprawdzalem u siebie opornik (wyjalem chipa i wstawilem ori soft) a zostaly wtryski ASV to opornik dawal sporo wiec moze kolega ma cos nie tak
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 10:33 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
No w zasadzie fakt, przeciez dawke dozuje pompa a nie wtrysk, choc charakterystyka wtrysku tez ma chyba jakies znaczenie, moze ma cos jeszcze namieszane...Adamm pisze:hmmm jak ja sprawdzalem u siebie opornik (wyjaklem chipa i wstawilem ori soft) a zostaly wtryski ASV to opornik dawalk sporo wiec moze kolega ma cos nie tak
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
to ze wtryski sa zmienione nie powinno miec nic do rzeczy, dostaja wiecej paliwa ktore lepiej rozpylaja, wiec efekt powinien byc jeszcze lepszydziechu pisze:No w zasadzie fakt, przeciez dawke dozuje pompa a nie wtrysk, choc charakterystyka wtrysku tez ma chyba jakies znaczenie, moze ma cos jeszcze namieszane...Adamm pisze:hmmm jak ja sprawdzalem u siebie opornik (wyjaklem chipa i wstawilem ori soft) a zostaly wtryski ASV to opornik dawalk sporo wiec moze kolega ma cos nie tak
powiem jeszcze tyle ze efektu prawie zadnego nie bylo u kumpla ktoremu juz pompa nie wyrabiala
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Pompa wtryskowa jest raczej ok...Moze cos skopałem przy wcięciu sie w koskę...Pokombinuje jeszcze...
Virus bedzie ale po wymianie Intercooler'a na wiekszy,myslałem tez o wymianie turbiny ale nie wiem czy jest to opłacalne?
Virus bedzie ale po wymianie Intercooler'a na wiekszy,myslałem tez o wymianie turbiny ale nie wiem czy jest to opłacalne?
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości