no pewnie tak, chyba ze przy takim rozwiazaniu kolega by zastosowal termoizolacyjna przegrode miedzy silnikiem a IC i dodatko zrobil wlot powietra na mascezaprzal pisze:Adamm, juz chyba lepiej by bylo bez IC niz tak jak jest teraz :/
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Co myslicie o takim rozwiązaniu. Czy umieszczenie jednej z rur poniżej podłogi pod silnikiem ma sens - łatwo urwac, ale z drugiej strony niżej bedzie ook 4-5 cm, napewno wyzej niż dokadka od GTI... Rysunek ostro poglądwy. podłączenie do ORi rurami - sprawdzałem jest miejsce. Żółty kolor to dorobione rury, intercooler od sharana.. docelowo..
Prosze o sugestie, możliwe że istnieje poprowadzenie rury nad intercoolerem, ale w gre wchodzi szlifierka katowa i rzeżba z wzmocnieniem czołowym... Jescze sprawdze jak to wygląda dokładniej.
Rura pod intercoolerem do zły pomysł, zobacze jak wygląda z poprowadzeniem rury górą.
Pozdrawiam Giet
Prosze o sugestie, możliwe że istnieje poprowadzenie rury nad intercoolerem, ale w gre wchodzi szlifierka katowa i rzeżba z wzmocnieniem czołowym... Jescze sprawdze jak to wygląda dokładniej.
Rura pod intercoolerem do zły pomysł, zobacze jak wygląda z poprowadzeniem rury górą.
Pozdrawiam Giet
Ostatnio zmieniony sob mar 24, 2007 17:28 przez giet, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Adamm pisze:no pewnie tak, chyba ze przy takim rozwiazaniu kolega by zastosowal termoizolacyjna przegrode miedzy silnikiem a IC i dodatko zrobil wlot powietra na mascezaprzal pisze:Adamm, juz chyba lepiej by bylo bez IC niz tak jak jest teraz :/
maski to ja nie będe ciął, najwyżej wymienie IC ale na jaki to nie wiem, bo faktycznie ten co mam to faktycznie za duży, w zderzak nie chciałem wkładać - nie chciałem ciąć zderzka (drugiego), a pozatym to rozwiązanie nie spełniało moich oczekiwań, chyba ze było dobre moje stare rozwiązanie ale za słabą miałem turbine K14 (???) w tej chwili to chyba najlepiej wymienić IC - jakie macie zdanie
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
FMIC uzyskał nowe alu boczki:
no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura
no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa
koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura
no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa
koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
Widzę, że przy okazji zostawiłeś część seryjnego orurowania. Masz dokładniejsze foto całego zestawienia rur? Ile dokładnie metrów poręczy potrzebowałeś do wykonania tego oraz ile kolanek i metrów węża? Zabieram się za coś podobnego u siebie w Ibizie (bez klimy notabene ). Fajnie wyszło, teraz turbo i będzie Git.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
133KM@314Nm
zostawiłem tylko rure z czujnikiem temp i króćcem na wężyk do ECU - reszta dorabiana
dokładne zestawienie materiałów i kosztów podam we wtorek
efekt około 30-40 st C ziminej w dolocie, dzisiaj ledwo doszedłem do 40 st C, a wczesniej zdarzało dię 80 st. C
4 st C to podbno 1KM więc zobaczymy co hamownia powie
tu pomiar na serii :
tu FMIC+ KAT OUT
widać różnice, i przepływka lepiej pokazuje po wycięciu kata
dokładne zestawienie materiałów i kosztów podam we wtorek
efekt około 30-40 st C ziminej w dolocie, dzisiaj ledwo doszedłem do 40 st C, a wczesniej zdarzało dię 80 st. C
4 st C to podbno 1KM więc zobaczymy co hamownia powie
tu pomiar na serii :
tu FMIC+ KAT OUT
widać różnice, i przepływka lepiej pokazuje po wycięciu kata
Gratuluje, świetny projekt:)cowboy pisze:no i zostało zamontowane orurowanie...
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
polecam przeczytac caly temat a potem zadawac takie pytaniadjozi21 pisze:cowboy
a z czego masz te rureczki bo zastanawiam sie nad kupnem i gdzie kupiłeś
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
...Ci "specjaliści" to pseudo specjaliści ... w moim przypadku było podobniezaprzal pisze:cowboy, czyli jednak sie da zmiescic fmic w golfie z klima i to na dodatek dziala lepiej niz seria mimo, ze "specjalisci" mowili inaczej
Taka mała rada dla tych co zakładają węże (FMIC) ... pamietajcie by brać te olejoodporne ... ja już wymieniam swoje bo mgiełka olejowa zrobiła z nich ... sito
Turbina mimo że nie pluje olejem to w całym układzie czuć taką tłustą "powłokę", owa powłoka zmiękcza węże, które pod ciśnieniem pękają ...
Dzisiaj zakładam nowe (olejoodporne) - od STAR'a
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości